Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

navigatie scherm kopen ? waar?

Aanbevolen Berichten

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik zit me nu eens wat verder te oriënteren en kom vaak tegen dat je een 3G-modem kunt aansluiten.

Zou dit ook werken met een WiFi-dongle? Ik heb een iPhone met data-abonnement en kan daarvan

sinds een tijdje de internetverbinding delen via Personal Hotspot. Zou de radio daar dan op kunnen

inhaken? Of eventueel via Bluetooth of zelfs via USB-sharing?

Merk nu ook dat ik dit een ZEER interessant onderwerp begin te vinden, jammer dat zo'n ding geen

Mac OS od iOS kan draaien, zou het voor mij een stuk makkelijker maken, want dat ken ik wel...

Geplaatst

ja daar heb ik ook al aan zitten denken maar ik weet nog niet of ik een wiffi dongel kan instaleeren op de betreffende usb kabel die daar voor is bedoeld

Geplaatst

Ik ook niet maar je kunt wel even naar de shop om te kijken als je in de buurt bent, geen vliegticket nodig. :wink:

Geplaatst

ik heb geen isg knop (start/Stop). In belgie hebben ze tijdens het autosalon 2013 een speciale serie uitgebracht 'kia rio mind''. mijn vraag nu: staat op dat afdekplaatje 'K3' gedrukt ? beetje belachelijk... :?

Geplaatst

ja bij deze serie staat er inderdaat k3 op gedrukt maar met een beetje handige harrie heeft dat met een spuitbusje zo opgelost

Geplaatst

Zo'n witson ziet er erg mooi uit.Maar hoe is de qualiteit na gebruik?

Ik heb namelijk in mn ford focus ook een chinees erin zitten en die begint na 1.5 jaar toch kuren te krijgen met tochscreen geen nieuwe kaarten etc.

Hoe zit het met de witson blijft die ondersteund worden qua kaarten etc?

Geplaatst

Op die chineese radios zit WINce dus elke navigatie software die geschikt is doorvoor kan je er opzetten

En zo lang er kaarten voor gemaakt worden kun je die dus zelf er op en af halen

Zelf draai ik IGO en heb net de nieuwste kaarten er opgezet

En igo verdwijnt niet zomaar dus dat zit wel goed

En verder is het toch altijd afwachten hoe het systeem zich houd maar ik hoor over mede witson gebruikers niet zo veel

Klachten het merk bestaat ook al een tijdje dus dat zit denk ik wel goed

Geplaatst

Ik heb net de witson unit besteld, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor dat hij geleverd werd ?

ongeveer 2 weken

maar daarvan ligt hij meestal het langste bij de douane

maar als het goed is krijg je een track en trace nummer zo dat je het paket kan volgen

Geplaatst

Vraagje

Gisteren heb ik een navigatie besteld bij http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/navigatie-kia-rio--dvd--bluetooth-carkit--hd-3g

Ik had enkel de betaling nog niet uitgevoerd.

Deze morgen kreeg ik telefoon:

1) van 'een mobile telefoon' met de vraag waarom mijn betaling niet werd doorgevoerd. Is dat gebruikelijk dat de klantendienst belt met hun mobiel telefoon?

2) dat het logo 'K3' op de ISG knop appart in de doos zit. Op een sticker. Vreemd, ik dacht dat Xtra40 schreef dat dit er op gedrukt stond.

3) ik mij moest haasten om te beslissen omdat de actie loopt tot eind deze maand...

Heb ik wel bij het juiste bedrijf besteld? Ik twijfel of dit geen malafide praktijken zijn... Heeft iemand hier ervaring mee?

Of moet ik bij http://www.dynavinonline.nl/merkgebonden-navigatie/kia/navigatie-kia-rio-dvd-carkit-touchscreen-ipod-usb-internet bestellen?

Bedankt voor jullie reacties

Geplaatst

Deze "waarschuwing" ben ik gister tegen gekomen over de website navaudio.nl , dacht meld het even voor de mensen die hier iets wil gaan bestellen. (zie dat er geen rio navigatie bij staat maar toch)

http://www.navigatie...p?f=208&t=15315

Ik had deze eerder al geplaatst op een ander topic en misschien hebben jullie hier wat aan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...