Murcielaygo Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Wat is het probleem dan? Ik heb me met Windows nog nooit echt bezig gehouden als Mac-gebruiker, laat staan met CE... Quote
ceeder Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 Hoe heb je precies Igo draaiend gekregen, heb je een usb-stick gebruikt?? Quote
xtra40 Geplaatst 24 Januari, 2013 Geplaatst 24 Januari, 2013 er kan achter een klepje aan de voor kant van de radio een micro sd kaartje waar je je navi software op kan zetten Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Januari, 2013 Geplaatst 25 Januari, 2013 Ik ga gewoon lekker doorsparen, het zal wel goed komen, desnoods met hulp van de slimmeriken hier Quote
xtra40 Geplaatst 25 Januari, 2013 Geplaatst 25 Januari, 2013 Ik ben er in elk geval erg over te spreken en met een beetje hulp zit het er zo in geen probleem incl hulp voor je navi 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Februari, 2013 Geplaatst 9 Februari, 2013 Ik zit me nu eens wat verder te oriënteren en kom vaak tegen dat je een 3G-modem kunt aansluiten. Zou dit ook werken met een WiFi-dongle? Ik heb een iPhone met data-abonnement en kan daarvan sinds een tijdje de internetverbinding delen via Personal Hotspot. Zou de radio daar dan op kunnen inhaken? Of eventueel via Bluetooth of zelfs via USB-sharing? Merk nu ook dat ik dit een ZEER interessant onderwerp begin te vinden, jammer dat zo'n ding geen Mac OS od iOS kan draaien, zou het voor mij een stuk makkelijker maken, want dat ken ik wel... Quote
xtra40 Geplaatst 9 Februari, 2013 Geplaatst 9 Februari, 2013 ja daar heb ik ook al aan zitten denken maar ik weet nog niet of ik een wiffi dongel kan instaleeren op de betreffende usb kabel die daar voor is bedoeld Quote
theomonika Geplaatst 9 Februari, 2013 Geplaatst 9 Februari, 2013 Bij deze fotootje van je interieur met dit systeem erin 1 Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2013 Geplaatst 9 Februari, 2013 Ik kwam deze nog ergens tegen : http://tinyurl.com/al6vze7 Geen idee of het wat is. Quote
Pipercub Geplaatst 10 Februari, 2013 Geplaatst 10 Februari, 2013 Ik ook niet maar je kunt wel even naar de shop om te kijken als je in de buurt bent, geen vliegticket nodig. Quote
Dirkbelgium Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 ik heb geen isg knop (start/Stop). In belgie hebben ze tijdens het autosalon 2013 een speciale serie uitgebracht 'kia rio mind''. mijn vraag nu: staat op dat afdekplaatje 'K3' gedrukt ? beetje belachelijk... Quote
xtra40 Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 ja bij deze serie staat er inderdaat k3 op gedrukt maar met een beetje handige harrie heeft dat met een spuitbusje zo opgelost Quote
Dirkbelgium Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Bedankt voor je snelle antwoord. Welke serie/merk zou je aanraden om te installeren? Quote
xtra40 Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 ja dan zeg ik toch de witson maar dat is omdat ik de uitstraling daarvan erg mooi vind Quote
Fedde1980 Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 Zo'n witson ziet er erg mooi uit.Maar hoe is de qualiteit na gebruik? Ik heb namelijk in mn ford focus ook een chinees erin zitten en die begint na 1.5 jaar toch kuren te krijgen met tochscreen geen nieuwe kaarten etc. Hoe zit het met de witson blijft die ondersteund worden qua kaarten etc? Quote
xtra40 Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 Op die chineese radios zit WINce dus elke navigatie software die geschikt is doorvoor kan je er opzetten En zo lang er kaarten voor gemaakt worden kun je die dus zelf er op en af halen Zelf draai ik IGO en heb net de nieuwste kaarten er opgezet En igo verdwijnt niet zomaar dus dat zit wel goed En verder is het toch altijd afwachten hoe het systeem zich houd maar ik hoor over mede witson gebruikers niet zo veel Klachten het merk bestaat ook al een tijdje dus dat zit denk ik wel goed Quote
xtra40 Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 Bij witson zelf bijvoorbeeld even een mailtje stuuren en je weet de prijs betalen kan gewoon met paypal http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101646132 En anders via marktplaats. Of die winkel in roterdam geloof ik Quote
Jim Brouns Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 Ik heb net de witson unit besteld, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor dat hij geleverd werd ? Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Ik heb net de witson unit besteld, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor dat hij geleverd werd ? ongeveer 2 weken maar daarvan ligt hij meestal het langste bij de douane maar als het goed is krijg je een track en trace nummer zo dat je het paket kan volgen Quote
Dirkbelgium Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Vraagje Gisteren heb ik een navigatie besteld bij http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/navigatie-kia-rio--dvd--bluetooth-carkit--hd-3g Ik had enkel de betaling nog niet uitgevoerd. Deze morgen kreeg ik telefoon: 1) van 'een mobile telefoon' met de vraag waarom mijn betaling niet werd doorgevoerd. Is dat gebruikelijk dat de klantendienst belt met hun mobiel telefoon? 2) dat het logo 'K3' op de ISG knop appart in de doos zit. Op een sticker. Vreemd, ik dacht dat Xtra40 schreef dat dit er op gedrukt stond. 3) ik mij moest haasten om te beslissen omdat de actie loopt tot eind deze maand... Heb ik wel bij het juiste bedrijf besteld? Ik twijfel of dit geen malafide praktijken zijn... Heeft iemand hier ervaring mee? Of moet ik bij http://www.dynavinonline.nl/merkgebonden-navigatie/kia/navigatie-kia-rio-dvd-carkit-touchscreen-ipod-usb-internet bestellen? Bedankt voor jullie reacties Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Volgens mij las ik laatst dat zeker die laatste site redelijk malafide was. Kan het alleen zo snel niet terugvinden met deze PC... Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Gevonden: http://www.idiotz.nl/2010/12/19/pas-op-navaudio-dynavin-zijn-criminelen-die-je-geld-niet-teruggeven/ Quote
Fedde1980 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Ik heb de nav besteld bij witson.com ben benieuwd wanneer die bezorgt word. Quote
Seafox Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Deze "waarschuwing" ben ik gister tegen gekomen over de website navaudio.nl , dacht meld het even voor de mensen die hier iets wil gaan bestellen. (zie dat er geen rio navigatie bij staat maar toch) http://www.navigatie...p?f=208&t=15315 Ik had deze eerder al geplaatst op een ander topic en misschien hebben jullie hier wat aan Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.