Jim Brouns Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 Net een brief gekregen van postnl, of ik het pakket van witson wil hebben en dan wat de waarde er van is. Mag ook een internetfactuur bijgevoegd worden. Als ik niet binnen 30 dagen reageer wordt het teruggestuurd of vernietigd. Maar even snel reageren dan. Quote
xtra40 Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 ja vraag eerst even aan bob welke rekening hij er bij heb gedaan dat scheelt weer als je dezelfde opstuurt als de gene die hij er bij heeft gedaan bij mij zat er een bobnetje van 85 dollar bij dat scheeld enorm in de waarde dan die je moet betalen aan de deur Quote
Dirkbelgium Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 Ik zit ook nog steeds met het USB probleem... Werkt niet, niet bij het opladen van een smartphone, noch afspelen van USB stick. De navigatie schakelt automatisch over van dag- naar nachtverlichting. Welk licht bedoel je? Binnenverlichting? Neen. Dat geeft geen invloed. Quote
xtra40 Geplaatst 13 April, 2013 Geplaatst 13 April, 2013 ik denk echt dat je met het in elkaar steken van de stekkers van de wagen in de bijgeleverde bedrading een stekkertje hebt krom gedrukt of er uit hebt gedrukt ik heb vandaag weer 1 ingebouwd en deze doet het perfect de usb aansluiting kan geen telefoon opladen maar moet wel een usb stik kunnen af spelen Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 April, 2013 Geplaatst 14 April, 2013 De navigatie schakelt automatisch over van dag- naar nachtverlichting. Welk licht bedoel je? Binnenverlichting? Neen. Dat geeft geen invloed. Ik bedoel de buitenverlichting, met name de stadslichten: als die aan gaan dimt de fabrieksradio de display tegen verblinding. Er IS dus signaal dat naar de radio gaat om dat te kunnen schakelen. Quote
Dirkbelgium Geplaatst 15 April, 2013 Geplaatst 15 April, 2013 Het display wijzigd niet als je uw lichten aansteekt. Wel gaan de functieknoppen branden (rood). De navigatie veranderd wel van dag naar nacht naarmate het donker wordt. Quote
Jim Brouns Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Net bericht gehad ik moet €119 euro inklaring betalen voor de witson. Incl de inklaring van de verkeerde en het retour sturen had ik beter de radio in Nederland kunnen bestellen. Wordt morgen geleverd. Hopelijk wel de goede. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Dat is behoorlijk veel, wij waren €27,- kwijt. Maar hij zit er nu in, echt super. Heb al diverse pioneers gehad en dan de originele in de cee'd maar van de witson wordt je vrolijk. Quote
Jim Brouns Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 De verkeerde radio heb ik ook al €43 voor betaald en het retour sturen €36, ga toch eens kijken of ik de vorige kosten kan terug krijgen. Quote
ceeder Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Wie weet in het noorden van het land een bedrijf die de Witson oid te koop heeft en hem ook inbouwt? Quote
Jim Brouns Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Hij is in ieder geval binnen en het is de goede. Quote
Jim Brouns Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Ik heb de navigatie net ingebouwd maar durf hem nog niet vast te klikken, de iPod functie werkt niet goed. Kan de iPhone wel bedienen maar de telefoon speelt het geluid af. Het grootste probleem is de verlichting van de radio, met opstarten brand de verlichting van de knoppen rood, en daarna gaan ze uit en krijg ik ze niet meer aan. Mis ik iets ? Quote
xtra40 Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 knop verlichting gaan pas weer aan als je je licht aan zet Quote
Jim Brouns Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Dat dacht ik ook maar blijft uit. Zelfs als ik het licht op handmatig zet ipv auto Quote
xtra40 Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 ik zou even je stekkers controleeren of er niet een stekkertje krom of uit het huis hebt gedrukt ik heb er nu al een paar gedaan en dit probleem heb ik nu bij allemaal al gehad dat er eeb stekkertje uit komt of dat der een krom is gedrukt Quote
Jim Brouns Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Heb je de groene draad met brake ook aan massa gehangen ? Quote
xtra40 Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 heb ik niet aangesloten alles werkt dan goed maar dan kan je ook alles bedienen als je rijd Quote
Jim Brouns Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Heb de groene draad weer los gemaakt, stekkers gecontroleerd maar blijft geen verlichting geven. Opstarten wel en zodra het hoofdscherm er is gaat het uit. Maakt niks uit hoe de lichtschakelaar staat. Quote
Jim Brouns Geplaatst 18 April, 2013 Geplaatst 18 April, 2013 Net bericht gehad van Bob (witson) dat de radio ontvangen is, en dat de nieuwe verstuurd is via hong kong post. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Maar lijkt erop dat het goed komt. Als je het ingebouwd hebt, Wil ik graag een keer komen kijken. Alles is ingebouwd en werkt, als je nog een keer wilt komen kijken dan laat maar wat weten. @extra40 er waren inderdaad twee draadjes een heel klein stukje uit de stekker geduwd. Quote
xtra40 Geplaatst 19 April, 2013 Geplaatst 19 April, 2013 dank u dat dacht ik ook mteen die dingen zijn ook zo klein en zitten niet als te vast in het huisje dat ze heel snel mis zitten en dan druk je ze der uit ben blij dat het is opgelost Quote
Rio1972 Geplaatst 25 April, 2013 Geplaatst 25 April, 2013 Alles is ingebouwd en werkt, als je nog een keer wilt komen kijken dan laat maar wat weten. Ja die wil ik graag komen bekijken. Ik heb de pioneer f940bt inmiddels te koop staan zodat ik de witson kan kopen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.