Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Het bekende knippen en plakken, wie kent het niet 1 Quote
Dirkbelgium Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 deze foto vond ik op het internet terug. omdat de het interieur in het wit is kan je goed zien hoe de kabels liggen... Quote
Cardetails.nl Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Is het een speciale maat voor de KIA. Ben wel nieuwsgierig. Heb wel DIN2 radio's in mijn assortiment http://www.cardetails.nl/contents/nl/d97_2-DIN-radios.html Wellicht kan ik meer gaan leveren. Trouwens, bij de Pioneer welke ik in mijn collectie heb krijg je nu nog eens 200 euro terug van Pioneer. Dan scheelt het niet veel meer met een onbekend merk. Quote
Fedde1980 Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Is het een speciale maat voor de KIA. Ben wel nieuwsgierig. Heb wel DIN2 radio's in mijn assortiment http://www.cardetails.nl/contents/nl/d97_2-DIN-radios.html Wellicht kan ik meer gaan leveren. Trouwens, bij de Pioneer welke ik in mijn collectie heb krijg je nu nog eens 200 euro terug van Pioneer. Dan scheelt het niet veel meer met een onbekend merk. Dan is pioneer nog steeds 2 x zo duur Quote
Fedde1980 Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Witson is onderweg.Als de douane hem niet onderschept dan is die er donderdag al? Nu maar duimen dat het niet de russische variant is. 1 Quote
Cardetails.nl Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Dat weet ik, daarom vroeg ik ook of KIA een afwijkende maat had of gewoon DIN2. Maar ik moet wel zeggen (en dat is niet omdat ik het zelf verkoop) dat Pioneer wel kwaliteit is. En mocht er dan een keertje wat mee zijn dan wordt het makkelijk opgelost. Via buitenland bestelde radio's wordt dat vaak alweer moeilijker, duurder en langer oplostermijn. Dat is dan weer het nadeel. Maar ja, ieder voordeel heeft een nadeel en ieder nadeel heeft een voordeel. Dan is pioneer nog steeds 2 x zo duur Quote
Fedde1980 Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Dat weet ik, daarom vroeg ik ook of KIA een afwijkende maat had of gewoon DIN2. Maar ik moet wel zeggen (en dat is niet omdat ik het zelf verkoop) dat Pioneer wel kwaliteit is. En mocht er dan een keertje wat mee zijn dan wordt het makkelijk opgelost. Via buitenland bestelde radio's wordt dat vaak alweer moeilijker, duurder en langer oplostermijn. Dat is dan weer het nadeel. Maar ja, ieder voordeel heeft een nadeel en ieder nadeel heeft een voordeel. Gewoon din2,Ja dat moet je er maar voor over hebben.Witson is 1 jaar garantie en doet ie daarna niks meer bestel je een nieuwe. Ik heb er ook over getwijfeld maar qua looks zijn die incl een nieuw paneel ook mooier qua pasvorm Quote
Jim Brouns Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Witson is onderweg.Als de douane hem niet onderschept dan is die er donderdag al?Nu maar duimen dat het niet de russische variant is. Die van mij was er binnen twee en een halve dagen incl douane. Heb de verkeerde vandaag retour gestuurd nu op hoop van zegen dat het goed komt. Quote
Jim Brouns Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 Ik zie net in de track en trace dat het pakketje niet bij Bob is afgeleverd, postnl neemt contact op met de verzender. Lijkt erop dat terug sturen naar China niet helemaal goed gaat Quote
Jim Brouns Geplaatst 21 Maart, 2013 Geplaatst 21 Maart, 2013 Net bericht gehad van Bob (witson) dat de radio ontvangen is, en dat de nieuwe verstuurd is via hong kong post. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Maar lijkt erop dat het goed komt. Quote
Specialmade Geplaatst 21 Maart, 2013 Geplaatst 21 Maart, 2013 Net bericht gehad van Bob (witson) dat de radio ontvangen is, en dat de nieuwe verstuurd is via hong kong post. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Maar lijkt erop dat het goed komt. Nou gelukkig is de radio toch ontvangen door Bob, scheelt je weer een hoop zoek- en extra werk, en langere wachttijd. Nu nog afwachten hoelang het duurt voor jij de nieuwe hebt onvangen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Rio1972 Geplaatst 21 Maart, 2013 Geplaatst 21 Maart, 2013 Net bericht gehad van Bob (witson) dat de radio ontvangen is, en dat de nieuwe verstuurd is via hong kong post. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Maar lijkt erop dat het goed komt. Als je het ingebouwd hebt, Wil ik graag een keer komen kijken. Quote
Jim Brouns Geplaatst 21 Maart, 2013 Geplaatst 21 Maart, 2013 @rio1972 Dat is geen probleem, ik laat het weten wanneer hij er is en ingebouwd is. Quote
Dirkbelgium Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Mijn Witson navi is ingebouwd. Het valt me op dat de onderste USB-aansluiting (onder de airco) niet meer werkt. Wel die op het navigatiesysteem (onder het klepje). Heb ik iets vergeten aan te sluiten? Quote
xtra40 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 nee dat zou niet kunnen het is maar een stekker maar de pennetjes in die stekker zijn zo klein dat je met monteren een pennetje makenlijk unkrom druken of uit de stekker kunt drukken is mij ook een keer gelukt even de radio er uit en kijken in de stekker Quote
Jim Brouns Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 Volgens witson Bob zou de radio op 21 maart verstuurd zijn. Tot vandaag werkte de trace code niet (zou na een dag werken ) nu op 28 maart zie ik dat de radio is afgeleverd en in transit via een postkantoor in hong kong. Toch wel balen dat hij niet via dhl wordt verstuurd. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 het gaat een beetje traag die ik heb besteld staat al 10 dagen op The item left Hong Kong for its destination on 18-Mar-2013 Quote
Jim Brouns Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 Dat staat er bij mij nog niet eens, ben blij dat de radio alsnog geruild wordt maar ik was in de veronderstelling dat de radio de 21e verstuurd was zoals ook in de mail staat. Blijkt dus dat hij eigenlijk pas vandaag is aangemeld. Beetje jammer Quote
Jim Brouns Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 Vandaag is eindelijk de status omgesprongen dat de radio 3april vertrekt vanuit hong kong. Dus niet de 21 e maart Quote
Jim Brouns Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 Het pakket ligt nu ook bij de douane Quote
xtra40 Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 en die hebben het heel erg druk dus met een beetje pech ligt hij daar net als die van mij ruim een week maar eindelijk word hij morgen gebracht en de kosten zijn beperkt tot een 27 euro Quote
Towerom Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 Mijn Witson navi is ingebouwd. Het valt me op dat de onderste USB-aansluiting (onder de airco) niet meer werkt. Wel die op het navigatiesysteem (onder het klepje). Heb ik iets vergeten aan te sluiten? Ik heb hetzelfde probleem. Ook wordt mijn iPod/iPhone niet meer herkent met de bijgeleverde kabel. Is dit ook een connector probleem? Het instellen van de stuurwielbediening is ook wat raadselachtig. Sommige toekenningen neemt tie wel over, andere niet. Quote
Fedde1980 Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 Ik heb hetzelfde probleem. Ook wordt mijn iPod/iPhone niet meer herkent met de bijgeleverde kabel. Is dit ook een connector probleem? Het instellen van de stuurwielbediening is ook wat raadselachtig. Sommige toekenningen neemt tie wel over, andere niet. Usb probleem is geen connector probleem.Hij herkent wel een usb stick alleen geen smartphone.Ik gebruikte het alleen om te op te laden en heb dit verholpen door een sigaretten usb adapter. Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 Ik heb hetzelfde probleem. Ook wordt mijn iPod/iPhone niet meer herkent met de bijgeleverde kabel. Is het niet zo dat je je iPod moet aansluiten op een speciale kabel die bij de radio geleverd is? Meen zoiets te hebben gezien op de foto's op ebay. Dus de pluggen onderaan zijn USB en AUX en er is een aparte kabel (bijv. voor in je dashboardkastje) voor de iPod-aansturing. De kabel van Kia is dan niet te gebruiken met de gecombineerde USB/AUX. En om de USB werkend te hebben moet je natuurlijk wel de USB-stekker aan de verloopkabel in de UBS-connector achteraan de radio te pluggen... Nu ik toch aan het typen ben ook meteen maar een vraag: schakelt de navigatie eigenlijk automatisch over naar een nacht-thema als je je licht aan doet? Quote
Towerom Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 Is het niet zo dat je je iPod moet aansluiten op een speciale kabel die bij de radio geleverd is? Meen zoiets te hebben gezien op de foto's op ebay. Dus de pluggen onderaan zijn USB en AUX en er is een aparte kabel (bijv. voor in je dashboardkastje) voor de iPod-aansturing. De kabel van Kia is dan niet te gebruiken met de gecombineerde USB/AUX. En om de USB werkend te hebben moet je natuurlijk wel de USB-stekker aan de verloopkabel in de UBS-connector achteraan de radio te pluggen... Nu ik toch aan het typen ben ook meteen maar een vraag: schakelt de navigatie eigenlijk automatisch over naar een nacht-thema als je je licht aan doet? Klopt van die aparte kabel, maar die werkt nu juist niet. Ik zal de radio dit weekend maar weer eens eruit halen. Ik weet niet of de navi automatisch overspringt. Ik zal het eens testen vanavond. Ik laat het je weten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.