Jump to content

Kia Pro ceed

CaVeY^

Recommended Posts

HEYZ nu eindelijk is me Pro ceed aangekomen bij de dealer.

Gelijk een kijkje wezen nemen en wat foto's gemaakt!!!

Was wel erge bagger weer maar toen het even droog was naar buiten gerend om te kijken naar de auto.

hier wat foto's bij de dealer.

DSC01155.jpg

DSC01157.jpg

DSC01158.jpg

DSC01159.jpg

DSC01160.jpg

Auto moet nog rijklaar worden gemaakt, hoop dat ik hem aankomende week heb want heb nu net 2 weken vakantie, lekker inrijden :P

• Administrators

Jaaaaaaaa strakke auto hoor, hij ziet er echt mooi uit. Hij heeft een sportieve kont, zo een van 'challenge me' :cool:

wordt goed poetsen als je hem hebt.

Veel plezier ermee!

:D

Gefiliciteerd met je ride.. Het wachten duurt altijd erg lang..

Ziet er inderdaad mooi uit.. Al is de mijne mooier.. :wink:

Maar ja, Is ook geen vergelijking een pro cee'd met een cee'd SW sport..

Toch?

Alvast veel veilige en mooie klometers..

Groet,

Alex VB

P.S.

Een mooiere kleur bestaat er niet dan zwart!!

Bedankt allemaal :D

En ja word wel voorzichtig rijden in het begin :) auto beetje aanvoelen enzo.

Nou hij staat nu pas op de klaarmaak lijst.... terwijl de auto er al een week staat..... beetje jammer... ze waren t vergeten zucht...

hele vakantie planning in duigen :(

maargoed kan niet wachten tot ze voor de deur staat :P

Ik ben nu pas goed naar je auto aan het kijken en ik vind de grill niet zo echt sportief...

deze grill zou tot mooier staan op een sportieve auto als de pro cee'd:

100_2818.jpg

Dit is de grill van die van mij en het heeft een iets meer sportievere gevoel. Maar dat is mijn mening..

Voor de rest ziet je pro cee'd er natuurlijk super mooi uit.. Maar dat zei ik al..

Nou hij staat nu pas op de klaarmaak lijst.... terwijl de auto er al een week staat..... beetje jammer... ze waren t vergeten zucht...

Almere Motors en iets vergeten ?? Dat kan niet :roll:

Bereid je maar vast voor dat een afspraak maken voor een beurt minimaal 1 maand van te voren gedaan moet worden, anders is alles vol. :evil:

Almeerse groetjes,

Dave

me oude buurvrouw rijd een rio en haar zoon een picca en ben zelf niet super tevreden over de dealer bij het industrie terein.. op de palmostraat...

me auto staat er nu dus al 2 weken en kan hem pas volgende week maandag ophalen.... nog beetje lopen pushen van heb nu vakantie wil hem gewoon nu hebben klaar... maar jong ventje daaro zei dat hij al veel sleutels etc moet weg geven deze week... beetje raar maargoed...

er schijnt nog een kia dealer in almere te zitten die relaxter is met nakijken van de motor mocht er wat mis mee zijn, prikken ergerns een gaatje en kan gelijk langskomen.

Ik ga daar denk ook me onderhoud doen, want vind het beetje te gek worden met alle antwoorden die ik bij de huidige dealer krijg....

*Zucht*

er schijnt nog een kia dealer in almere te zitten die relaxter is met nakijken van de motor mocht er wat mis mee zijn, prikken ergerns een gaatje en kan gelijk langskomen.

Ik ga daar denk ook me onderhoud doen, want vind het beetje te gek worden met alle antwoorden die ik bij de huidige dealer krijg....

*Zucht*

Ik moet je teleurstellen, voor zover ik weet (en net gecontroleerd op kia.nl) zijn er binnen almere geen andere officiele kia-dealers.

Als je auto gekeurd moet worden of er zijn motorische problemen dan kan hij soms in overleg tussen almere motors en flevo motors daar afgeleverd worden. Maar dat is alleen omdat beiden bij de epskamp groep horen.

Ik troost me met de gedachte dat de kwaliteit nog steeds veel beter is als die van de vorige kia-dealer in almere. Elke keer vrij nemen om naar amsterdam (of Nijkerk of Amersfoort of....) te gaan voor een beurt is het namelijk ook niet.

Moet zeggen dat het ik met mijn vorige auto bij Flevo motors ook veel beter gewend was dan nu bij almere motors.

Dave

• 3 weeks later...