Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Deuk in nieuwe Rio! Beste oplossing?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja hoor 1 of andere ..... heeft waarschijnlijk met een winkelwagen mijn 5 dagen nieuwe Rio een deuk(je) bezorgd op me linkerdeur. Net achter de deurgreep. Geen lakschade maar vind het toch bloedzonde. Heeft iemand een goede oplossing ???Baal echt als een stekker Groetjes Krado

Geplaatst

en anders even googelen op spotrepair of uitdeuken zonder spuiten dat zit door heel nederland dat is uitdeuken op locatie zonder spuiten

maar jij gaf al aan dat je geen schade aan de lak had dus dat moet dan goed komen

• Like 1
Geplaatst

Hier in Nootdorp heeft een bedrijf 1 x per maand een actie op woensdag. Voor 10 euro trekken ze parkeerdeukjes er uit. Misschien zit er bij jou in de buurt ook zoiets.

Geplaatst

Hier in Nootdorp heeft een bedrijf 1 x per maand een actie op woensdag. Voor 10 euro trekken ze parkeerdeukjes er uit. Misschien zit er bij jou in de buurt ook zoiets.

Heb je een linkje of naam van dit bedrijf? Er moet nog een deukje uit de auto van mijn echtgenote (Schiphol P3 bedankt...)

Geplaatst

ik betaalde laatst €100 voor zo'n klein rot deukje. En een maand later heb ik er weer een te pakken.

Geplaatst

Ik ben een tijd geleden ook bij dat zelfde bedrijf in Nootdorp geweest, had namelijk na een paar maanden al 3 parkeerdeukjes.

Ik moest lang wachten (> uur) omdat het druk was, maar voor 30 euro hebben ze het echt super gemaakt!

Sinds dien parkeer ik mn bak op mn werk op een afgelegen terein of gewoon wat asocialer door wat ruimte op te eisen

Geplaatst

Ik ben een tijd geleden ook bij dat zelfde bedrijf in Nootdorp geweest, had namelijk na een paar maanden al 3 parkeerdeukjes.

Ik moest lang wachten (> uur) omdat het druk was, maar voor 30 euro hebben ze het echt super gemaakt!

Sinds dien parkeer ik mn bak op mn werk op een afgelegen terein of gewoon wat asocialer door wat ruimte op te eisen

Asocialer parkeren ergert mensen juist ;)

Wat ik doe: zet hem altijd naast een degelijke (duurdere) auto. :wink:

• Like 1
Geplaatst

Ook dat zegt niet altijd iets want die kijken soms helemaal nergens na ik denk dat je vaak geluk moet hebben en geen asociaal iemand moet treffen die nergens na kijkt of je moet um ergens neerzetten waar weinig mensen komen of parkeren ofzo

Geplaatst

Ja en mij irriteert het nog meer dat iemand anders niet netjes om kan gaan met ander mans spullen.

Ik ben onwijs zuinig op mn auto en dat moet ik het maar bekopen dat andere hun deur/winkelwagen of wat dan ook tegen mn auto aan smijten.

Geplaatst

Hou op, je hoeft je auto maar te parkeren bij een supermarkt, of nog erger een school, en je kan er zeker van zijn dat er een deuk of een kras in je auto zit. Ik heb d ekinderen gezien hoor, die de deur keihard open trekken en tegen een ander auto aan laten komen. Moeders zegt er niks van en stapt lekker in. Ik heb het bij mijn zoon van kleins af aan er in gestampt, uitkijken als je uit en instapt, en hou de deur vast.

Geplaatst

ziet er mooi uit.. :( zonde hoe is het gebeurt?

Ik reed richting huis, en om 1 of andere reden is de tegenligger beweerd hij, voor iets moeten uitwijken op de baan en verkoos dan het liefst de kant waar tegenliggers (ik dus) naar he toe kwamen gereden en reed met zijn voorkant achteraan op mijn wagen. Zelf heb ik nog getracht om het te ontwijken, maar ik moest zelf zien wat ik deed of de Rio stak in de gracht naast de baan en was de tegenligger weg!

Volgens de garage veeg ik deze schade niet weg met 2000€.

Wat is er kapot? De achterflank is gedeukt ( nieuw flank kost 600€ naar het schijnt zonder BTW), de achterbumper (nieuwe bumper 200 a 250€ + spuiten nog is een 250 zonder BTW), klein deukje in de achterdeur (200€ zonder BTW) en mijn velg (200 a 250€ zonder BTW) met misschien een nieuwe achterband.

De persoon in kwestie zou het zo willen regelen omwille dat hij nog maar juist rijdt en anders zijn verzekering veel te hard gaat stijgen, omdat hij nog maar juist rijdt.

Heb het hier moeilijk mee en eerlijk gezegd weet ik niet, of dit misschien wel zo slim gaat zijn als de schade rond de 2000 euro gaat bedragen?

Wat zouden jullie hiermee doen?

• 2 maanden later...
Geplaatst

Nou heb ik dus dit weekend ook een *#^¥~##^%schade ontdekt aan me Rio.....ieder vogelpoepje poets ik er gelijk af, maar wat heeft het eigenlijk voor zin!

Me tweede deuk door een ander veroorzaakt in 2 maanden tijd, zonder een briefje of iets.post-7950-0-95778800-1364767128_thumb.jpg

Deze is achter de voordeur met een besneeuwde auto van 2 maanden terug, maar kan eigenlijk ook nog afgelopen week zijn.

post-7950-0-55447200-1364767427_thumb.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...