Jump to content

RUIM PARKEREN

bigwade

Recommended Posts

In deze draad http://www.kiaclub.n...post__p__100628 kwamen we ineens op ruim parkeren..

Het leeft..

Wat doe jij er aan om geen strepen en deuken in je geparkeerde auto te krijgen ?

Parkeren ala Renko/bw (http://www.kiaclub.n...post__p__100651) of heb je betere oplossingen.

Heeeeeeel ver weg zetten, stootrubbers ?

Reacties graag met treffend beeld :wink:

Voorzetje; bezoek UMC 9/8/2012 09.15

RUIMPARKEREN.png

ik probeer altijd 2 vakken te pakken, lukt niet altijd.. maar zoals hier...

Da's geen slimme, tenzij je weet dat de omgeving sowieso failliet is.

Les 1 is altijd om hem/haar met 1 kant naar een groenzone/NIET parkeervak te parkeren.

Scheelt 50% schades..

tuurlijk, maar jij en ik weten toch ook dat 2 vakken pakken ronduit asociaal is.. ondanks dat er personen zijn die nergens naar kijken. en gewoon de deur opensmijten

groenzone, aan de rand van een parkeerstrook, en dan niet langs voetpaden etc. etc.

tuurlijk, maar jij en ik weten toch ook dat 2 vakken pakken ronduit asociaal is.. ondanks dat er personen zijn die nergens naar kijken. en gewoon de deur opensmijten

Geef ik je 200% gelijk in.

En de dag dat iedereen respect heeft voor andermans eigendom, zal ik mij niet langer asociaal gedragen.... Beloofd ^_^;)

groenzone, aan de rand van een parkeerstrook, en dan niet langs voetpaden etc. etc.

Ik ben altijd op zoek naar balans van ruimte en bezetting.

En nee ik ga niet op 2 vakken staan maar rij verder.

Ik heb 11 jaar met een 5,5 meter Bus gereden.. daar zaten na die tijd slechts enkele putjes in.

Met name van die K Kinderen in mijn straat met hun fietsjes..

Dit is echt GENIAAL ... fantastische topic!

Ik parkeer altijd net zoals Bigwade ... :P op mijn werk sta ik ook achter terwijl het voor school vol staat... achter leeg en sta ik vaak alleen.. ;)

Voortaan maak ik foto's van mijn parkeerkunsten.. dan kunnen jullie lachen... :P

Mijn vriendin heeft een keer het portier (van haar moeder's auto) opgeslagen tegen een Ferrari... Maar goed dat ik daar niet bij was; maar de Ferrari-bestuurder was 'not amused'.

Aangezien het niet je ex vriendin is, is het nog aardig afgekomen dus... :)