Neo Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Ik kijk er niet van op Kan natuurlijk ook een gevalletje pech zijn die er al 2 weken staat.. Lijkt me niet, want we waren die dag ook al naar die plaats geweest en die stond er toen nog niet. Quote
Derrek Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Leuk. Hoezo? Ben je er wel eens geweest? Overal ruime plekken waar je zo je deur open kunt doen zonder je buurman te raken. En parkeermeters? Nooit van gehoord... Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Of je parkeert naast een kameel.... Quote
Neo Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Of je parkeert naast een kameel.... Looooool Moet je erna wss wel serieus clayen Quote
Smart Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Moet je erna wss wel serieus clayen Dat heeft die kameel mogelijk al gedaan..... BTW! Vandaag ook maar weer eens een klein parkeerdeukje opgelopen aan de bestuurderskant.....kl*tez**i! Het heeft blijkbaar geen zin netjes te zijn op je auto, een ander heeft daar blijkbaar toch een andere kijk op.....grrrrrr. Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Lekker ruim parkeren kan ook verkeerd uitpakken Quote
Neo Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Lekker ruim parkeren kan ook verkeerd uitpakken It's a risk I'm willing to take Quote
bigwade Geplaatst 24 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Augustus, 2012 BTW! Vandaag ook maar weer eens een klein parkeerdeukje opgelopen aan de bestuurderskant.....kl*tez**i! Het heeft blijkbaar geen zin netjes te zijn op je auto, een ander heeft daar blijkbaar toch een andere kijk op.....grrrrrr. Het is allemaal mijn schuld.. Ik open een topic en ineens heeft iedereen parkeer blutsen. Wat nu ? Quote
Neo Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Het is allemaal mijn schuld.. Ik open een topic en ineens heeft iedereen parkeer blutsen. Wat nu ? Iedereen neemt zijn eigen pot witte verf en borstel mee, en tekent zelf zijn of haar 'ruime' parkeerplaats Quote
Smart Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Iedereen neemt zijn eigen pot witte verf en borstel mee, en tekent zelf zijn of haar 'ruime' parkeerplaats Ik heb nog wat tegels over..... Quote
Remko .me Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Balen smart........... :( we kunnen elkaar een hand geven Quote
bigwade Geplaatst 26 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Augustus, 2012 http://www.tuning-gids.nl/deurbeschermers_voor_voertuigen.htm 1 Quote
MiNi0101 Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Zo'n topic maakt je wel "angstiger"/bewuster bij parkeren... ik vandaag bij de appie: Quote
blackviper Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Ronduit aso dit.. Nu moet iemand maar met de kinderwagen op de weg lopen voor jou? Dit lokt gewoon uit om even met je boodschappenwagen tegen je auto aan te lopen. Quote
MiNi0101 Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Ronduit aso dit.. Nu moet iemand maar met de kinderwagen op de weg lopen voor jou? Dit lokt gewoon uit om even met je boodschappenwagen tegen je auto aan te lopen. De familieplekken zitten voor aan en het zebrapad zit in het midden van deze rijen... en je moet toch altijd over de weg naar je auto... en als je beter kijkt staat er zelfs een paal in de weg en is het geen echte stoep maar bedankt voor je scherpe meedenken ignorance is a bliss!! Quote
Neo Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 http://www.tuning-gi..._voertuigen.htm bigwade, deurbeschermers zijn inderdaad een mogelijkheid. Maar vergeet niet, ze staan niet altijd even mooi op elk model, én, niet elke deur maakt contact op dezelfde hoogte. Voorbeeld hiervan zijn sommige achterdeuren waar het contact véél hoger ligt dan de voorste deuren. Op deze foto zie je het duidelijk. Oorzaak: de ronding gemaakt voor de wielkast. Dé oplossing, een verplichting naar fabrikanten toe : Neo. Quote
Specialmade Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 @Neo, Of schuifdeuren in iedere auto monteren af fabriek. Hebben we dat probleem toch weer opgelost Grtz. Specialmade Quote
bigmac Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Ford heeft een mooi systeem bedacht, maar werkt enkel om de zijkant van je deur te beschermen als je deze opent. Niet voor invloeden van buitenaf. 1 Quote
blackviper Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 cool dit zou iedere auto moeten hebben Quote
Specialmade Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 cool dit zou iedere auto moeten hebben Als iedere auto dit zou hebben dan heb je pas het gewenste effect. Geen deuken in je deuren en/of spatborden. Als alleen de Ford het heeft kun je het beste naast een Ford parkeren Grtz. Specialmade Quote
Neo Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Ziet er inderdaad héél interessant uit, zolang het blijft meegaan natuurlijk. Want dingen zoals dit durven al eens snel de geest te geven. Vraag me toch af of het geen deuken achterlaat wanneer je de deur opengooit met nog een voet erbij zoals sommigen dat zo goed kunnen... @Specialmade Schuifdeuren vooraan ligt al wat moeilijker denk ik. Beter nog zouden vleugeldeuren zijn Dus vanaf nu rijd iedereen met een Lambo Neo. Quote
Neo Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Ik herinner me plots nog de BMW Z1. Dát waren nog eens deuren!!! Neo. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.