jeewan Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 Hoi, sinds afgelopen Maandag 4-8-2008 heb ik een Kia Sorento 3.3 V6. Echter ik wil mijn antenne deze is een vaste antenne welke handmatig afgeschroefd kan worden vervangen door een andere antenne. Liefst een veel kortere aangezien deze behoorlijk lang is. Heeft iemand ervaring of kent iemand een adresje waar ik een antenne kan halen? Alvast bedankt, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Hoe is het eigenlijk afgelopen met de antenne? Die er nu op zit is echt jaren 70.... Hoor er wel van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celso Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Hoe is het eigenlijk afgelopen met de antenne? Die er nu op zit is echt jaren 70.... Hoor er wel van Is het nog gelukt? Wat is eigenlijk het alternatief? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Dit topic is drie jaaroud, ben bang dat er nog weing reactie van de ts zal komen Ben ook wel beniewd of er al mensen zij die dat jaren 70 stokkelende stokje hebben vervangen door iets hippers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groesbeek Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Heb ook een Sorento (extreme 2005) Ik zou idd ook wel eens een oplossing willen hebben voor die ''jaren 70 ontvangst mast'' :lol: Denk dat het een universele oplossing moet worden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groesbeek Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Heeft er iemand ervaring met een universele antenne als vervanger voor de jaren 70 ontvangstmast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xychix Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 pas maar op voor je m eraf trekt. Mijn antenne was stuk en wilde niet meer omhoog komen. Motor + antenne + montage bijna 200 E. Gelukkig destijds nog op de valreep van de garantie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Beuken Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Ik heb de antenne onlangs zelf vervangen.. Ik heb de originele antenne bij Conrad besteld (merk Hirschmann) voor volgens mij 60 euro.. Vervangen was ongeveer een uur werk.. Binnenzijde spatbord eruit schroeven en je komt er al bij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts