Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Getunede Picanto van Daiz

Aanbevolen Berichten

• 2 weken later...
Geplaatst

Hier een update:

We hebben de bumper er tijdelijk onder gehangen...we zijn voorlopig nog bezig met afmeten passen ect ;) Ook dus even gekeken naar het nemen van drempels...............jaaa jaaa

Hoe en wat hou ik verder nog geheim..maar ik zelf vind hem echt helemaal VET worden!! :D

Ben zeker blij met mijn aankoop :D :D kan niet wachten om hem verder passend te maken!!

Gr Daiz

Geplaatst

hahaah NEEEE die komen er nog niet :P Anders zien jullie al hoe het gaat worden hahahahah

Foto's komen er als hij erop zit ;) Gespoten dan he :D

hehe sorry ;) Gr Daiz

Geplaatst

Hier weer een update:

Alvast sideskirts besteld...komen als het goed is aankomende vr binnen.

(=nog niet zeker) Webben we ook nodig om te hoogte te gaan bepalen :)

ahh ah vies weer...we kunnen helaas even niet verder met de bumper :( JAMMER!!!!!

Gr daiz

Geplaatst

Heej Dais,

Ben benieuwd hoor!! Ben echt reuze benieuwd! Jullie knutselen er lekker op los..

Hoezo vies weer?? Hier schijnt al de hele dag de zon... :clap:

Groeten,

Peter

Geplaatst

Ja dat was vandaag hahaha, niet van het weekend ;) Was het koud enz... :)

Gr Daiz

Geplaatst

Weer een update:

Sideskirt waren gisteren binnen..opgehaald en het moet gaan passen :)

Vandaag is het minder weer maar toch even lekker klussen.

Sideskirts aanpassen, voorbumper passend maken..

Zodra we verder zijn zal ik het laten weten ;)

Gr Daiz

Geplaatst

Nou het aanpassen van de voorbumper is niet gebeurt afgelopen weekend..

We waren al druk bezig met het aanpassen van de sideskirts hahaha

Ze zijn nu op maat gemaakt en hier en daar waren aanpassingen nodig om hem goed te laten passen.. Het spuitwerk doe ik als we alles passend hebben gemaakt dus voorlopig liggen ze nog niet onder mijn pica... (Jammer maar geen gezicht als je alleen sideskirts hebt hehe) Ik moet zeggen dat het er erg vet uit gaan zien (als is dat dan mijn mening :D)

Hou jullie op de hoogte! Misschien aankomend weekend verder klussen maar ligt aan het weer en tijd ;)

Gr Daiz

Geplaatst

Heej Daisy,

Tsja, als de sideskirts wel al in kleur gespoten zijn lijkt mij dat het niet veel uit maakt of ze er eerder onder zitten dan de voorbumper.. Als je op die manier redeneert zou je nog kunnen zeggen dat de voorbumper en sideskirts er pas op mogen als je een achterbumper in de zelfde stijl hebt...

Maar goed, als ik goed begrijp zijn ze nog niet in de goede kleur, dus idd, dan ziet het er niet uit.

Ik zou toch bijna geneigd zijn om weer een keer op de koffie te komen om het te bewonderen ;) Sneak Preview :P

Ben benieuwd naar die langverwachte foto's!

Groeten,

Peter

Geplaatst

Hey Peter,

Eerst maken we dus ook een goede achterbumper...:P Jaaaa we gaan dat dus ook proberen ;)

Daarna alles in een keer spuiten...en dan pas erop zetten..dus voorlopig ligt er nog niets onder ;)

hahah op de koffie kan altijd maar ik laat het nog even niet zien :D Sorry!!

Hou jullie op de hoogte als we weer verder kunnen gaan ect ;)

Gr Daiz

Geplaatst (aangepast)

Heb even een berichtje in mijn dagboek aangepast.. :)

Het merk van de tuningbumper die we eraan gaan zetten heb ik verwijderd..de mensen die het weten oke ;)

Maar misschien dat mensen het na gaan maken zeg maar... wil eigenlijk beetje geheim verder houden als de mensen dat hier ook goed vinden ;) Dus a.u.b mond dicht!! :)

We zijn hier weer lekker aan het knutselen..bumper verder aanpassen enz :)

Gr Daiz

* Einde van de middag:

-De sideskirts zijn zo goed als af..moeten gespoten worden en dus ook nog aan de auto afgekit worden.. :D

-Voorbumper zit helemaal pas nu..zijn we aan het schuren en aan elkaar plakken...:D

Volgende keer dus voorbumper poyesteren, opvullen,schuren schuren schuren schuren pffff ;) en dan is die ook netjes af :D

Het loopt hier dus lekker, vooral met dit mooie weer!! Spuitwerk volgt als we ook de achterbumper af hebben (is nog in ontwerpplan hahah) dus we zijn hier nog lang niet klaar maar gaan steeds lekker en beetje verder klussen (in de zon:D)

Gr Daiz

aangepast door Daiz
  • 2 weken later...
Geplaatst

Nou hier is de voorbumper aan elkaar geplakt en is aan het drogen..

Misschien aankomend weekend met de poyester aan de slag..ligt aan het weer enz

We zijn erg benieuwd of het allemaal gaat lukken maar wie niet probeert die weet het niet he dus ;) Alle tijd...wil hem wel van de zomer af hebben eigenlijk hahahhha (De bodykit dan zeg maar') ;)

Gr Daiz

Geplaatst

Hey Daisy,

Lekker he, dat zomerse weer.. ;) kun je zo lekker aan de auto knutselen en poetsen.. :P

Ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.. en al helemaal omdat niemand het mag zien v

Geplaatst

Najah wat is dan nu weer???? Dat is gewoon niet normaal !!!!!

Nee degene die aan mijn auto zit die doe ik wat!

Hoort gewoon niet he ;)

Maar komt goed, komt goed :D Kus Daiz

• 2 weken later...
Geplaatst

Update:

Voorbumper = 1e x gepolyesterd :D wat een k*twerk zeg hhahaa..smerige zooi en vlug werken voordat de hars weer droog is....maar het is gelukt :D Volgende keer weer een laagje erover en hier en daar nog wat aanpassingen..schuren, opvullen enz ;) en daarna heeeeeel veeeeel schuren :D Dus we gaan hier lekker verder!!

Gr Daiz

• 1 maand later...
Geplaatst

Voorbumper voor de laatste keer gepast....qua vorm, aansluitpunten en laagte bij de grond....HELEMAAL PERFECT!!! :D

NU alleen nog (pfff veeeel) deukjes, oneffenheden enz verwijderen en zo glad als een spiegeltje schuren...heb het schuren ff gehad zeg maar hahaha maar ach dan hebben we dadelijk ook wat he?! :D

Misschien volgend weekend verder...hopelijk is die dan eindelijk af..(behalve spuiten)...ben benieuwd...en Dan.... eindelijk aan de achterkant aan de gang :)

Sorry mensen dat ik geen anders nieuwd heb maar het is dan best veel werk en we zijn er al een hele lange tijd mee bezig...hij moet dan ook PERFECT passen....tot snel!!

kus Daiz

Geplaatst

Sorry mensen dat ik geen anders nieuwd heb maar het is dan best veel werk en we zijn er al een hele lange tijd mee bezig...hij moet dan ook PERFECT passen....tot snel!!

Perfectionistje?? Ben reuze benieuwd, maar tsja, zelfs als ik een bakkie kom doen krijg ik niks te zien...:cry:

Maar goed, t houd de spanning erin, zullen we maar zeggen...

kus Daiz

:oops::oops::oops: Geen groetjes maar kusjes?? Het moet nie mooier worden ;):-D

Nu ik eraan denk... Laat je dan nu ook de schade aan de originele voorbumper zitten?? Omdat je daarmee in een voortslepende discussie zat met die buurman??

Groetjes,

Peter

Geplaatst

De orginele voorbumper laat ik zoals die is nu..hij is straks de reservebumper, mocht er wat met de getunende aan de hand zijn ;)

Discussie laat ik maar zitten. Het heeft toch geen zin om met die buurman te praten...achja als die straks de auto ziet is die toch jaloers :P hahaha

Ik bedoelde dus Gr Daiz de vorige keer maargoed.... denk iets te snel getypt en dan krijg je dat hahaha... :)

Laterzzz Gr Daiz ;)

Geplaatst

Hoi Daisy,

nou kijk, da's dan toch mooi dat het probleem met de oude bumper opgelost is.

Neemt de nieuwsgierigheid naar jullie geknutsel niet weg hoor!!

Overigens: Als je dan de nieuwe bumper hebt laten spuiten, laat je dan ook de oude bumper uiteindelijk weer netjes spuiten, of laat je die oude bumper maar, omdat die toch als 'reserve' ligt?

Groetjes,

Peter

Geplaatst

Die blijft voorlopig zoals die is :)

Inderdaad reserve dus dat maakt mij dan niet meer zoveel uit haha ;)

Gr Daiz

• 3 weken later...
Geplaatst

De voorbumper in de spuitplamuur gezet....strak wit..

nu kwamen we dus nog wat gaatjes tegen en hier en daar deukjes die bijgewerkt moeten worden...jaajaa pfff nog niet klaar :(

We willen hem natuurlijk mooi strak zonder bultjes en hobbels hebben!!

Dus volgend weekend maar weer aan de slag en misschien is hij dan eindelijk klaar ;)

Daarna de achterkant maar dat moet niet al te veel werk zijn...en daarna spuiterij..

Zelf zijn we hier erg enthousiast maar moeten ook nog veel geduld hebben....(heb ik niet meer hahahah maar zal wel moeten....)

Laterzzz Gr Daiz

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...