Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Getunede Picanto van Daiz

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Update(je)

Vandaag had m'n pica weer de APK:

Hij wordt 2 dec 5 jaar dusss....zoals gedacht....er was helemaal niets mis mee :D

Kan hij er weer lekker tegen aan!!

Hier doet een man in de straat hem laten keuren en hij bracht hem toestraks...zeg ik: en??? heb je weer te hard gereden?? Hij eummmmm 140 maar hij rijd ook zo fijn..

Hahhaha moet altijd lachen als die oudere man hem gaat keuren en dan zie ik het al voor me....gas pendaal in broemmmmmmmmmmmm hahahaha. LEUK GEZICHT

Verder kan ik hier nog niet verder met de bodykit....k*tweer en een baantje zoeken schiet nog niet op dus ik stel het voorlopig allemaal uit...met het mooie weer denk ik er weeer tegen aan gaan!! Maar zoals altijd....KOMT GOED!!!!

oww jaaa gisteren een BWM eruit gegast hehe. Je weet wel jong gastje, petje op, die DACHT ik ben sneller NIET DUS, NIET BIJ DAIZ hehe :P (moet altijd lachen om die mensen en dan met m'n pica eruit trekken hahhaha)

Laterzzzz mensen...gr Daiz

• 1 maand later...
Geplaatst

(1e pagina aangepast...)

Topsnelheid nu 170km/pu...verder geen aanpasingen gedaan aan de auto..

Hopelijk kan ik van de lente weer verder met de bumpers...eerst maar een leuk baantje hebben...valt niet mee :( pfff...heb tot nu toe niets....baal er erg van...

Gr Daiz

• 4 maanden later...
Geplaatst

Positief bericht gehad van het uwv. EINDELIJK!!! :D

Kan ik weer lekker verder met de achterbumper!

Hou jullie op de hoogte!

Gr Daiz

Geplaatst

Daiz,

Goed nieuws. Zo heb je een beetje rust en kan je met goede moed opzoek naar een baan.

Veel plezier met het verder tunen van je Pica.

Geplaatst

Dank je wel voor de lieve reacties :)

Gr Daiz

• 2 weken later...
Geplaatst

*update*

De achterbumper kan binnenkort in de polyester en daarna wordt die nog helemaal netjes afgeplamuurd en uiteindelijk in kleur gespoten :) Yeahhhhhhhh

Gr Daiz

Geplaatst

Doe je dat werk nou allemaal zelf daiz?

ennuhh foto's graag :eek:

Geplaatst

*update*

De achterbumper is in elkaar gemonteerd, kan binnenkort in de polyester en daarna wordt die nog helemaal netjes afgeplamuurd en uiteindelijk in kleur gespoten :) Yeahhhhhhhh

Gr Daiz

Geplaatst

Spannend, ik kan niet wachten.......!!:mrgreen:

• 4 weken later...
Geplaatst

@ Jantje,

Heb wat hulp gehad van wat vrienden maar heb zelf ook best veel alleen gedaan...

m'n vriend heeft bijv uitgelegd met het poyesteren en toen heb ik het zelf geprobeerd...en zo zijn we bezig geweest om er iets moois van te maken :)

Ben er nu al lang mee bezig....maarja, het kost tijd maar dan heb je ook wat ;)

Ennuh, eum foto's nee helaas haha, doe ik als die af is sorry !

@ Smart, kan zelf ook niet wachten hahahha ;)

Gr Daiz

• 2 maanden later...
Geplaatst

Even een kleine update:

De bumpers zijn EINDELIJK helemaal af.............nu sparen om alles in kleur te laten spuiten :D Kan nog even duren. Ben al superrrrr blij dat ze *klaar* zijn :D :D :D

(en precies op m'n verjaardag klaar (23sept) we waren er nu al 2,5 jaar mee bezig....

Gr Daiz

Geplaatst

Maak je wel foto's van de voortgang van het project? Straks leuk om ze ons te tonen.

Geplaatst

@ Peter,

Dat is inderdaad positief! We hebben er hard voor gewerkt en het eindresultaat mag er wezen al zeg ik het zelf hahaha :) Verder gaat het helemaal de goede kant op komen hier.

Ben ik erg blij mee!

@ Smart,

Heb tijdens het project foto's gemaakt ja :)

Zal na het spuiten van alles wel wat foto's plaatsen...nog eventjes wachten dus ;)

Gr Daiz

• 5 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Hee Daiz,

Hoe is het nu met de pica en de arbeid?

Heyyy peter,

Eumm najah, heb nog niet al te veel gedaan.

Ben bezig met de achterbumper nog een keer te schuren en dan spuitplamuur er tegen aan ;)

Dan (nog steeds) sparen.... en een mooi ontwerp bedenken voor wat er op de auto komt... hopelijk snel naar de spuiterij. Weet het, heb dat al te vaak gezegtd...pfff ;)

Maar het is allemaal zo duur en heb het even op een laag pitje staan.

Maar hou het forum in de gaten !!!!! Gr Daiz

• 2 maanden later...
Geplaatst

Een update:

Halllllo mede-forumgebruikers,

We hebben een paar weken geleden een testritje door Den Bosch gedaan met de picanto.

De witte bumpers op een blauwe picanto gemonteerd...meteen gekeken of we de drempels zouden halen..nou we hielden wat cm's over, dus dat komt wel goed. Wel rustig aan gereden.....

hahaha wat een reacties,mensen keken om... moet eerlijk zeggen, normaal ben ik niet echt een persoon die graag op wil vallen....nou deze keer dacht ik nu mag het wel.

We hebben er toch ruim 2,5jaar, als het niet meer is, over gedaan ;)

Hahha najah wij dus rijden, ik goed kijken of ik niets zou gaan raken want pff vond het best spannend.

Komen we een ouder echtpaar tegen, steken hun duimen omhoog, glimlachen, van 'nou kijk eens aan!'....

Jongeren die vol verbazing omkijken....'KAN DAT??' ja eumm...het is mogelijk :D

We hebben het gewoon geprobeerd, veel geschuurd, veel passen en meten, zelfs weleens gescholden hahahha, tjah soms zit het ff tegen :P

maar het eindresultaat mag er zeker zijn al vind ik het zelf :)

Nu sparen voor de spuiterij....ga ze denk in dezelfde blauwe kleur meespuiten. Maargoed dat duurt nog wel eventjes....

Rij voorlopig met de oude bumpers rond...:) Ben benieuwd of jullie hem ook goed gelukt vinden! IK ben er trots op! :D

Zal kijken of het lukt om een paar foto's te uploaden....heb soms wat moeite met de foto's...

Gr Daiz

Geplaatst

.....Kan geen foto's oploaden in het dagboek, error melding?...

Geplaatst

Hallo Daiz,

fijn dat je weer te zien bent op het forum.

Heb je wel gemist

Over de foto's uploaden, daar kunnen we wel een keer iets aan doen, maken we gelijk een meet and greet van.

Ben zeer benieuwd naar de resultaten van je projekt.

Ik bel je ergens deze week wel voor het een en ander.

Groeten

Philip

Geplaatst

Leuk joh, ziet er volgens mij allemaal erg mooi uit. O,ja aan welke kant van Den Bosch kunnen we je tegenkomen????? :wink:

Komen namelijk zelf ook uit Den Bosch.

Groetjes Marian.

Geplaatst

Ik ben toch ook erg benieuwd naar die foto's Diaz.

Hoelang houdt je ons nog in spanning?

• Like 1
Geplaatst

Leuk joh, ziet er volgens mij allemaal erg mooi uit. O,ja aan welke kant van Den Bosch kunnen we je tegenkomen????? :wink:

Komen namelijk zelf ook uit Den Bosch.

Groetjes Marian.

Dank je wel voor je reactie :)

De kant 'Maaspoort' goed in de gaten houden hahah ;)

Leuk dat jullie ook uit DB komen :)

Groetjes Daisy

Geplaatst

Ik ben toch ook erg benieuwd naar die foto's Diaz.

Hoelang houdt je ons nog in spanning?

hahahah niet lang meer Smart ;)

Moet even de foto's verkleinen en dan lukt het uploaden misschien wel :)

Groetjes, Daisy

Geplaatst

Hallo Daiz,

fijn dat je weer te zien bent op het forum.

Heb je wel gemist

Over de foto's uploaden, daar kunnen we wel een keer iets aan doen, maken we gelijk een meet and greet van.

Ben zeer benieuwd naar de resultaten van je projekt.

Ik bel je ergens deze week wel voor het een en ander.

Groeten

Philip

Dank je wel Philip!!

Meet en greet komt er zeker! Ben erg benieuwd wat je ervan vind :)

Ben nu met de foto's bezig, hopelijk komt het nu wel in orde. Anders vraag ik ff hulp :)

Spreek je nog!

Groetjes, Daiz

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...