Jump to content

Kia ExCeed Concept

RML

Recommended Posts

Ik kom zojuist de volgende foto's tegen van een hele leuke concept op basis van de c'eed.

Design is gedaan door Peter Schreyer die voorheen ook voor Audi en VW designs heeft gemaakt.

De foto's dateren van vorig jaar maar ik ben ze hier nog niet tegen gekomen.

kia-exceed-med.jpg

kia-exceed-med2.jpg

Ik heb er nooit meer wat van gezien, wellicht zijn de in te bouwen veiligheidsmaatregelen er nooit gekomen (denk aan rolbeugels die auto omhoog schieten bij de hoofdsteunen oid).

Maar het blijft een mooie vertooning :D

Wordt niet in productie genomen :roll:

Tant pis!

Zou onze C3 Pluriel 1.6 er zo voor inruilen.....

Jammer inderdaad, is wel een erg mooie auto, misschien dat het te risicovol is om dit model uit te brengen omdat mensen toch vaak een 207 CC, Tigra TwinTop o.i.d. kiezen.

Al kiezen ze vaak een 206/207, Tigra of wat dan ook.. Met de huidige Kia opkomst is een Cabrio mijns inziens g??n verkeerde stap in het assortiment.

Kia timmert aardig aan de weg en een Cabrio zou zeker geen verkeerde keuze zijn denk ik. Zeker niet als je de Kia prijs vergelijkt met prijzen van menig ander merk. Moet het uiteraard wel een Kia prijs blijven;)

Groetjes!

Inderdaad, de tijd zal het ons leren.

En nu is de Cee'd ook het type auto waar het bij past. Een Picanto Cabrio of Rio Cabrio lijkt mij namelijk niet erg succesvol, net als een Carens of Carnival Cabrio :?

Dus ja, de toekomst zal het ons leren, of Kia iets ziet in een Cabriolet of twin-top...

Groeten,

Peter

• 10 months later...
Ik kom zojuist de volgende foto's tegen van een hele leuke concept op basis van de c'eed.

Design is gedaan door Peter Schreyer die voorheen ook voor Audi en VW designs heeft gemaakt.

De foto's dateren van vorig jaar maar ik ben ze hier nog niet tegen gekomen.

kia-exceed-med.jpg

kia-exceed-med2.jpg

Ik heb er nooit meer wat van gezien, wellicht zijn de in te bouwen veiligheidsmaatregelen er nooit gekomen (denk aan rolbeugels die auto omhoog schieten bij de hoofdsteunen oid).

Maar het blijft een mooie vertooning :D

ik heb gehoord dat het niet zou verkopen ofzo en zou mss beetje te duur zijn ...en voor een stoffen dak ben ik niet voor mvg kevin

• 5 weeks later...