SlamJam Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Is het inbouwen van de xenon een beetje te doen? Vooral (Als je ervoor staat) De linker lamp lijkt me aardig priegel werk hoe hebben jullie dit gedaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 deze koplampen moet je even compleet demonteren dat is een kwestie van 2 schroeven en je trekt zo de complete lamp uit de auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlamJam Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 deze koplampen moet je even compleet demonteren dat is een kwestie van 2 schroeven en je trekt zo de complete lamp uit de auto Xtra40 weet je dan ook nog toevallig welke led buisjes ik moet hebben voor mn kenteken verlichting? Kia Picanto. Dan ben ik helemaal blij met je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 daat zit als het goed is w5w steek lampjes in ook noemen ze ze wel T10 lampjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
picafan Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Fotos? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceeldc Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Ik krijg mijn koplampen er niet uit. Heb de 2 moertjes bovenop de koplamp verwijderd maar moet ik nu hard trekken naar boven,onder, voren? Kan iemand mij helpen. Het gaat om een picanto met projectorkoplampen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picawhite Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Dan moet je wel heel erg hard trekken , lukte mij ook niet ,heb de bumper gedeeltelijk los moeten halen toen was het zo gepiept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceeldc Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Dankjewel. Hoop miet dat het teveel werk is. Ga van de week even knutselen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 bumper hoeft niet los maar de koplamp word ook door een klip op zijn plek gehouden en deze moet je er even door heen drukken even voorzichtig een tik achter op helpt ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceeldc Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Aja ik snap hem. Ga er morgen even wat tijd in steken en het voorzichtig proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picanto Bram Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Hoi, eergisteren een Xenon H7 set 5000k in mijn pico met projector koplamp geplaatst. Zeer simpel en een fantastisch resultaat Foto's, Merk, Prijs ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts