Guest Warmentuuter Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Morgen 13-1 is de halve marathon van Egmond aan Zee. En dan vraag je je ook af van zijn er ook sportieve Kia rijders die deze gaan (hard)lopen? Ik ben vandaag al even gaan sfeer proeven want de mountainbikers reden via het strand van Egmond naar de Pier en weer terug. Gezellige drukte met fietsers en toeschouwers in Egmond aan Zee. Maar morgen de halve marathon en dan is het er een drukte van jewelste. Vandaag heb ik een groot gedeelte van de halve marathon gefietst. Moet wel zeggen dat er een fris windje stond maar dat kom de pret niet drukken. De van oldenborghweg Tussen Egmond Binnen naar Egmond aan Zee. Hier lopen de mensen die de kwart marathon nemen. Of dit nu makkelijker is dan de halve marathon vraag ik me af want je krijg vier van deze heuvels. :-) En dan als laatste de bloedweg naar het centrum van Egmond aan Zee. Een kuitenbijter van de hoogste rangorde. En hij doet zijn naam eer aan Mocht je gaan hardlopen wens ik je succes en veel plezier. Ik wandel deze route wel een keer maar niet morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinbroekhuis Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Heb er wel eens over na zitten denken, maar snel weer uit m'n hoofd gezet Parcours ziet er wel mooi uit. Onlangs eens een keer een 10 km loop gedaan hier in de buurt, maar die was slopen (ook zonder te trainen ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Heb er wel eens over na zitten denken, maar snel weer uit m'n hoofd gezet Ik ken er nog ééntje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LED-Lightning Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Mooie route (of heet het in zo'n geval parcours ), maar nee, ik zie me dat helaas niet doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Ik ken er nog ééntje Jammer dat ik het nu pas weet, anders had ik er zeker ook over nagedacht Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Jammer dat ik het nu pas weet, anders had ik er zeker ook over nagedacht Grtz. Specialmade Als je er voor twaalven bent morgenochtend.......... kan je nog mee doen. :-) :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Was met de mountainbike goed te doen. De heuvels zijn hier steiler en ook hoger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts