chris Geplaatst 31 Augustus, 2008 Geplaatst 31 Augustus, 2008 goedendag bij mijn sportage op lpg hangt de achterkant nogal door,waarschijnlijk is dit het gevolg van het gewicht van de lpg tank.nu is mijn vraag,is er iemand of weet iemand of ik er veren van bv een sorento onder kan monteren die dus wat zwaarder zijn?er is namelijk in de handel geen oplossing bekend.ps de schokdempers zijn 100%en de huidige veren ook niet gebroken o.i.d Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 31 Augustus, 2008 Geplaatst 31 Augustus, 2008 Hoi Chris, Is de vering niet anders af te stellen, waardoor het 'doorhangen' verholpen kan worden?? Groet, Peter Quote
chris Geplaatst 1 September, 2008 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2008 nee deze kan je naar mijn idee niet afstellen,daar het achter mc pherson poten zijn.heb ook al in de handel info gevr.maar daar komen ze er ook niet uit.hoop op een oplossing van een van de forum leden. Quote
willem1 Geplaatst 2 September, 2008 Geplaatst 2 September, 2008 Is het monteren van Koni's geen idee? Kwestie van navragen.... Zie: http://www.efkaimport.nl/Koni_assortiment/index.php Heb Koni's ook onder mijn Sorento zitten; doen hun werk prima! Succes! Quote
Rio-man Geplaatst 2 September, 2008 Geplaatst 2 September, 2008 Straffere vering monteren, of het monteren van zogenaamde hulpveren is de enige remedie, mits je de gastank wil behouden en het doorzakken wil voorkomen. Hulpveren worden vaak gebruikt bij auto's die (vaak) met een aanhanger of caravan rijden. Sterkere veren zijn in dit geval ook een optie, omdat de gastank een permanent item in de auto is. Beiden opties zullen u wel doen inleveren op het veercomfort. Quote
vingko Geplaatst 14 Juni, 2009 Geplaatst 14 Juni, 2009 hallo,ik zou zeggen laat een paar hulpveren monteren succes henk Quote
Dutchdragon Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Je zou eens naar een tuningszaak moeten gaan en navraag doen over welke kit eronder kan qwa de vering enz. Die hebben meestal ook schroefkitjes waarmee je het ook helemaal kan afstellen. Of ja Koni's eronder. Quote
anjo Geplaatst 28 Juni, 2009 Geplaatst 28 Juni, 2009 Hallo Misschien is luchtvering een optie... oftewel pneumatische schokbrekers..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.