Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goedendag bij mijn sportage op lpg hangt de achterkant nogal door,waarschijnlijk is dit het gevolg van het gewicht van de lpg tank.nu is mijn vraag,is er iemand of weet iemand of ik er veren van bv een sorento onder kan monteren die dus wat zwaarder zijn?er is namelijk in de handel geen oplossing bekend.ps de schokdempers zijn 100%en de huidige veren ook niet gebroken o.i.d

Geplaatst

nee deze kan je naar mijn idee niet afstellen,daar het achter mc pherson poten zijn.heb ook al in de handel info gevr.maar daar komen ze er ook niet uit.hoop op een oplossing van een van de forum leden. :cry:

Geplaatst

Straffere vering monteren, of het monteren van zogenaamde hulpveren is de enige remedie, mits je de gastank wil behouden en het doorzakken wil voorkomen. Hulpveren worden vaak gebruikt bij auto's die (vaak) met een aanhanger of caravan rijden. Sterkere veren zijn in dit geval ook een optie, omdat de gastank een permanent item in de auto is. Beiden opties zullen u wel doen inleveren op het veercomfort.

• 9 maanden later...
Geplaatst

Je zou eens naar een tuningszaak moeten gaan en navraag doen over welke kit eronder kan qwa de vering enz. Die hebben meestal ook schroefkitjes waarmee je het ook helemaal kan afstellen.

Of ja Koni's eronder.

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...