chris Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 goedendag bij mijn sportage op lpg hangt de achterkant nogal door,waarschijnlijk is dit het gevolg van het gewicht van de lpg tank.nu is mijn vraag,is er iemand of weet iemand of ik er veren van bv een sorento onder kan monteren die dus wat zwaarder zijn?er is namelijk in de handel geen oplossing bekend.ps de schokdempers zijn 100%en de huidige veren ook niet gebroken o.i.d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Hoi Chris, Is de vering niet anders af te stellen, waardoor het 'doorhangen' verholpen kan worden?? Groet, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris Posted September 1, 2008 Author Share Posted September 1, 2008 nee deze kan je naar mijn idee niet afstellen,daar het achter mc pherson poten zijn.heb ook al in de handel info gevr.maar daar komen ze er ook niet uit.hoop op een oplossing van een van de forum leden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Is het monteren van Koni's geen idee? Kwestie van navragen.... Zie: http://www.efkaimport.nl/Koni_assortiment/index.php Heb Koni's ook onder mijn Sorento zitten; doen hun werk prima! Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Straffere vering monteren, of het monteren van zogenaamde hulpveren is de enige remedie, mits je de gastank wil behouden en het doorzakken wil voorkomen. Hulpveren worden vaak gebruikt bij auto's die (vaak) met een aanhanger of caravan rijden. Sterkere veren zijn in dit geval ook een optie, omdat de gastank een permanent item in de auto is. Beiden opties zullen u wel doen inleveren op het veercomfort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vingko Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 hallo,ik zou zeggen laat een paar hulpveren monteren succes henk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchdragon Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Je zou eens naar een tuningszaak moeten gaan en navraag doen over welke kit eronder kan qwa de vering enz. Die hebben meestal ook schroefkitjes waarmee je het ook helemaal kan afstellen. Of ja Koni's eronder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjo Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Hallo Misschien is luchtvering een optie... oftewel pneumatische schokbrekers..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts