Murcielaygo Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 Ik snap niet goed wáárom mensen nu eigenlijk in de wintertijd hun airco aan hebben? Ik heb 'm standaard uit, ook in de zomer. Pas als ik verkoeling wil zet ik de A/C aan. Of als ik de voorruit wil ontwasemen, dan zet de CC van mijn Picanto de A/C zelf aan. Maar ook weer uit als ik de ontwaseming uitzet gelukkig. Ik denk dat hele veel mensen met Climate Control niet eens doorhebben dat de A/C aangaat: die zetten 'm op "AUTO" en stellen ene temperatuur in. En dan staat het systeem standaard dus aan... Quote
Myrom Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 Volgens mijn dealer, is het noodzakelijk je airco minimaal 1 keer per maand te gebruiken -winter EN zomer-. De reden zou zijn om de ontwikkeling vieze geurtjes te voorkomen. Ook gaf hij me de raad om enkele minuten voor het einde van de rit de airco al ui te schakelen. Tenslotte zou het regelmatig laten werken van de airco, er voor zorgen dat de airco installatie "gesmeerd" blijft. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 Ik ben het in dit geval helemaal met je dealer eens. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.