Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Schade gereden - tegen een lantarenpaal geknald

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Hoi,

Wou hier bij ons het wijkje uitrijden, spiegelglad natuurlijk! Reed nog met de phantoms velgen en zomerbanden glee ik zo uit de bocht en met ongeveer 15 KM knalde ik tegen een lantarenpaal aan, schade! Ja hoor hele voorbumper aan de rechterkant kapot.

Gelijk de volgende dag winterbanden gekocht met velgen en een afspraak gemaakt bij een schade herstel bedrijf. Ben de rio dan 2 dagen kwijt, altijd zuur..

Foto 1 nu met winterbanden en de andere 2 is met de schade

foto40fm.jpg

Uploaded with ImageShack.us

foto42s.jpg

foto41a.jpg

Geplaatst

@ashleyaileenl,

Da's zuur en erg jammer.

Had maar.........maar ja daar heb je nu niets meer aan.

Gelukkig heb je nu winterbanden, en mooie velgen trouwens.

Suc6 met de reparatie, Als het gemaakt is zie je er gelukkig niets meer van.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Verstandig om er winterbanden om te laten zetten. Veel mensen vinden het onzin. Ik heb ook jaren zonder winterbanden gereden maar nu zou ik niet anders meer willen. Ook met het oog op de veiligheid van je mede weggebruikers.

Jammer van de schade, maar zoals eerder gezegd zie je er straks niet meer van!

Geplaatst

Ben benieuwd of het daadwerkelijk 2 dagen zullen zijn.

Zou bij mij ook het geval zijn, alleen duurde het toch ineens 5 weken voordat een nieuwe bumper geleverd werd.

Succes!

Geplaatst

Balen van die schade, gelukkig was het met lage snelheid en met een nieuwe bumper zie je er straks niets meer van.

Wel een stoer karretje op die eerste foto zeg!

Geplaatst

Hoi!

Thanks voor jullie reacties! Vrijdag gaat die naar CARE schadeservice hier in Hengelo en kan hem maandag eind de dag weer ophalen volgens mij! Hoop idd niet dat ik 5 weken moet wachten op een bumpertje..

Velgen staan mij zelf niet echt aan vind ik, maar het is maar voor de winterbanden en alles beter dan op staal rijden haha!

Groetjes

Geplaatst

Da's balen! Schade rijden is nooit leuk, maar gelukkig heb je zelf niets!

Succes met de repairs enneu die velgen zijn idd beter dan staal :)

Geplaatst

Hij moet snel weer worden gewassen..

Gelukkig heb je zelf niets.....

Da's het enige voordeel wat je hebt met een schade, krijg je de auto

gewassen en gepoetst terug. :-):-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Pfff ik begin er niet eens meer aan, mijn (witte) rio ziet er ook zo uit... maar voorlopig ga ik hem niet (laten) wassen met dit weer :tooth:

Geplaatst

@nimo heeft jou witte rio ook zo een deuk? ;)

Hoi!

Thanks voor jullie reacties! Vrijdag gaat die naar CARE schadeservice hier in Hengelo en kan hem maandag eind de dag weer ophalen volgens mij! Hoop idd niet dat ik 5 weken moet wachten op een bumpertje..

Velgen staan mij zelf niet echt aan vind ik, maar het is maar voor de winterbanden en alles beter dan op staal rijden haha!

Groetjes

Geen idee hoe goed jullie care is. Maar mijn ervaring met care is dat they don't care. Ze repareren voornamelijk lease auto's en daarvan vinden de bestuurders het wel best. Bij mij zag je zo een sinaasappel huid na het spuiten en hadden ze nog wat gesloopt ook.

Geplaatst

Ben er laatst ook geweest met mijn Twingo (2011) en daar hebben ze alles prima gedaan, we zullen zien! Het is wel een nieuwe auto en zonde dat die nu al schade heeft en het moet gewoon goed gedaan worden klaar! Haha

Geplaatst

Dat men maar vlug werk van maakt om winterbanden te verplichten.

Jammer dat er wel mensen zijn die dan met winterbanden op hun wagen, roekelozer gaan rijden.....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Haha, vanmiddag de auto opgehaald! Ziet er weer netjes uit.. Altijd zonde maargoed!

De Rio glimt tegen je op.

En nu om de lantaarnpalen heen blijven rijden hoor. :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...