ashleyaileenl Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Hoi Hoi, Wou hier bij ons het wijkje uitrijden, spiegelglad natuurlijk! Reed nog met de phantoms velgen en zomerbanden glee ik zo uit de bocht en met ongeveer 15 KM knalde ik tegen een lantarenpaal aan, schade! Ja hoor hele voorbumper aan de rechterkant kapot. Gelijk de volgende dag winterbanden gekocht met velgen en een afspraak gemaakt bij een schade herstel bedrijf. Ben de rio dan 2 dagen kwijt, altijd zuur.. Foto 1 nu met winterbanden en de andere 2 is met de schade Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Quote
betominice Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Dat is altijd erg zuur schade aan je auto maar schade word hersteld gelukkig . Als je zelf maar niets hebt . Quote
Specialmade Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 @ashleyaileenl, Da's zuur en erg jammer. Had maar.........maar ja daar heb je nu niets meer aan. Gelukkig heb je nu winterbanden, en mooie velgen trouwens. Suc6 met de reparatie, Als het gemaakt is zie je er gelukkig niets meer van. Grtz. Specialmade Quote
jutter Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Verstandig om er winterbanden om te laten zetten. Veel mensen vinden het onzin. Ik heb ook jaren zonder winterbanden gereden maar nu zou ik niet anders meer willen. Ook met het oog op de veiligheid van je mede weggebruikers. Jammer van de schade, maar zoals eerder gezegd zie je er straks niet meer van! Quote
robinbroekhuis Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Ben benieuwd of het daadwerkelijk 2 dagen zullen zijn. Zou bij mij ook het geval zijn, alleen duurde het toch ineens 5 weken voordat een nieuwe bumper geleverd werd. Succes! Quote
Joencis Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 FF schrikken zeker?? Gelukkig alleen blikschade. Hoop dat de wachttijden voor de onderdelen een beetje meevallen. Mooie velgen trouwens! Quote
bigmac Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Balen van die schade, gelukkig was het met lage snelheid en met een nieuwe bumper zie je er straks niets meer van. Wel een stoer karretje op die eerste foto zeg! Quote
xtra40 Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 het blijft zonde zo een schade maar gelukig heb je zelf niks Quote
ashleyaileenl Geplaatst 21 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2013 Hoi! Thanks voor jullie reacties! Vrijdag gaat die naar CARE schadeservice hier in Hengelo en kan hem maandag eind de dag weer ophalen volgens mij! Hoop idd niet dat ik 5 weken moet wachten op een bumpertje.. Velgen staan mij zelf niet echt aan vind ik, maar het is maar voor de winterbanden en alles beter dan op staal rijden haha! Groetjes Quote
ashleyaileenl Geplaatst 21 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2013 Hij moet snel weer worden gewassen.. Quote
MarcelC Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Da's balen! Schade rijden is nooit leuk, maar gelukkig heb je zelf niets! Succes met de repairs enneu die velgen zijn idd beter dan staal Quote
Specialmade Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Hij moet snel weer worden gewassen.. Gelukkig heb je zelf niets..... Da's het enige voordeel wat je hebt met een schade, krijg je de auto gewassen en gepoetst terug. Grtz. Specialmade Quote
Nimo Geplaatst 21 Januari, 2013 Geplaatst 21 Januari, 2013 Pfff ik begin er niet eens meer aan, mijn (witte) rio ziet er ook zo uit... maar voorlopig ga ik hem niet (laten) wassen met dit weer Quote
blackviper Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 @nimo heeft jou witte rio ook zo een deuk? Hoi! Thanks voor jullie reacties! Vrijdag gaat die naar CARE schadeservice hier in Hengelo en kan hem maandag eind de dag weer ophalen volgens mij! Hoop idd niet dat ik 5 weken moet wachten op een bumpertje.. Velgen staan mij zelf niet echt aan vind ik, maar het is maar voor de winterbanden en alles beter dan op staal rijden haha! Groetjes Geen idee hoe goed jullie care is. Maar mijn ervaring met care is dat they don't care. Ze repareren voornamelijk lease auto's en daarvan vinden de bestuurders het wel best. Bij mij zag je zo een sinaasappel huid na het spuiten en hadden ze nog wat gesloopt ook. Quote
ashleyaileenl Geplaatst 22 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2013 Ben er laatst ook geweest met mijn Twingo (2011) en daar hebben ze alles prima gedaan, we zullen zien! Het is wel een nieuwe auto en zonde dat die nu al schade heeft en het moet gewoon goed gedaan worden klaar! Haha Quote
Romano Santos Geplaatst 28 Januari, 2013 Geplaatst 28 Januari, 2013 hoi Ashley weet jij wat het schadebedrag ongveer was? Quote
ashleyaileenl Geplaatst 29 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2013 Hoi, ongeveer 3000,- euro volgens mij! Quote
xtra40 Geplaatst 29 Januari, 2013 Geplaatst 29 Januari, 2013 Zo hee als of het niks is Maar autotje weer als nieuw ??? Ik wil wel graag aan een hele auto werken Quote
Myrom Geplaatst 29 Januari, 2013 Geplaatst 29 Januari, 2013 Dat men maar vlug werk van maakt om winterbanden te verplichten. Jammer dat er wel mensen zijn die dan met winterbanden op hun wagen, roekelozer gaan rijden..... Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
ashleyaileenl Geplaatst 29 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2013 Haha, vanmiddag de auto opgehaald! Ziet er weer netjes uit.. Altijd zonde maargoed! Even wat foto's gemaakt 1 Quote
Smart Geplaatst 29 Januari, 2013 Geplaatst 29 Januari, 2013 Heej, hij staat nog in de grondverf.... 3 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Januari, 2013 Geplaatst 30 Januari, 2013 Haha, vanmiddag de auto opgehaald! Ziet er weer netjes uit.. Altijd zonde maargoed! De Rio glimt tegen je op. En nu om de lantaarnpalen heen blijven rijden hoor. Quote
blackviper Geplaatst 30 Januari, 2013 Geplaatst 30 Januari, 2013 haha idd ze zijn hem vergeten te spuiten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.