Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is inderdaad een hele mooie auto die Kia Pro_Cee'd GT.

Heeft ook een goede recentie maar is wel levensgevaarlijk omdat die constant links rijdt   :-)

Daarbij parkeren ze die auto(s) midden op de weg.   :-)   :-)

Je zal zo'n malloot maar tegen komen tijdens de vakantie   :-)

Ben benieuwd naar de ervaringen van forumleden als ze worden uitgeleverd.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Ik vind het een hele mooie auto die mij doet denken aan de VW Scirocco.

Geplaatst

Toch een mooie recensie voor de Kia Pro_Ceed GT.

Het is trouwens een mooie auto.

Werner Budding is altijd wel kritisch met zijn testen.

Ben benieuwd als ze de drie genoemde auto naast

elkaar testen wat daarvan de uitkomst gaat worden.

Kia zeker niet de slechtste zo te horen.

Grtz.

Specialmade

• 1 maand later...
Geplaatst

Op Kia.nl staat:  De nieuwe pro_cee'd en pro_cee'd GT staan al in de showroom bij uw Kia-dealer

Dus mijn vrije dag gepland voor proefrit en offerte op een Pro Cee'd GT.

Voor de zekerheid eerst even bellen naar de dealer hier in Tilburg. "Nee nog niet binnen. Komt in Augustus"

Dealer in Waalwijk gebeld. "Ik weet het niet of ie al binnen is. De verkoper is in gesprek. Dus ik kan u niet helpen......"

Dealer in Breda gebeld: "Nee nog niet binnen. Hij komt eind van de maand" Ik zeg; "het is 29 juli. Dus het is het eind van de maand." "Oh ja, ja dan weet ik het niet Ik verwacht hem elk moment."

Dealer in Oosterhout gebeld: "Ik verbind u door met de verkoop". Verkoper aan de lijn. "Of de GT binnen is? Weet ik niet. Maar de Pro Cee'd GT.....is dat een speciale uitvoering mijnheer?............."

Tsja wat moet je nu verder met dit soort antwoorden haha

Geplaatst

Als de dealers om de hoek zitten ga ik niet helemaal naar Breukelen rijden. En bij het Experience Center in Breukelen krijg ik geen offerte voor mijn inruiler.

• 2 weken later...
Geplaatst

Op Kia.nl staat:  De nieuwe pro_cee'd en pro_cee'd GT staan al in de showroom bij uw Kia-dealer

Dealer in Oosterhout gebeld: "Ik verbind u door met de verkoop". Verkoper aan de lijn. "Of de GT binnen is? Weet ik niet. Maar de Pro Cee'd GT.....is dat een speciale uitvoering mijnheer?............."

Om eerlijk te zijn geloof ik het laatste antwoord niet ? Ik werk hier zelf en mijn collega's en ik weten echt wel wat de Pro Cee'd is ! Volgens mij is het trouwens ook een RCZ geworden ? ;)

Geplaatst

Om eerlijk te zijn geloof ik het laatste antwoord niet ? Ik werk hier zelf en mijn collega's en ik weten echt wel wat de Pro Cee'd is ! Volgens mij is het trouwens ook een RCZ geworden ? ;)

Dit antwoord kwam van de verkoper Glenn. Hij gebruikte later als excuus dat hij eigenlijk verkoper was bij een ander merk in Roosendaal en dat hij van Kia niet alles wist.

De Kia Pro_Ceed GT stond echter wel hoog op mijn lijstje maar na diverse bezoeken aan verschillende Kia dealer bleef het inruilvoorstel op mijn BMW cabrio dermate laag dat we er nergens uitkwamen.

Glenn kwam tot 18.000 en ik wilde 20.000. Hij zou rond gaan bellen en mogelijk dat hij er tussenin kon gaan zitten. Op 19.000 hadden we dan wat mij betreft zaken kunnen doen. Helaas van Glenn niets meer vernomen na vorige week maandag. En inderdaad Peter (heb je nog aan de lijn gehad); afgelopen zaterdag een Peugeot RCZ besteld. 

Geplaatst

In de RCZ heb ik ook nog een proefrit gemaakt. Een hele leuke gemodelleerde auto.
Met een 1.6 motor en ook heel rap. Geen straf om in te rijden, lijkt mij.

Ik wil mijn Venga daarop wel inruilen, maar dan mis ik wel de trekhaak en de montage

van een dakkoffer. En niet te vergeten dat ik ongetwijfeld ook BEA ga missen.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...