Gast Warmentuuter Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 dat is toch een hobby van je met vreemde stikkers op je auto rond rijden ;-) Ik heb um nog steeds :-) Quote
Specialmade Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Nu gaat het interessant worden. Plak wel wat picanto stickers op de Venga. Ik heb nog één plekje vrij op de achterbank Heb Mika Kjelld en Xtra40 ook al in de auto zitten Je bent van harte welkom. Grtz. Specialmade 2 Quote
PerryP Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Vanaf volgende week Kom ik zeker als ik kan! Quote
richardthai Geplaatst 17 Februari, 2013 Geplaatst 17 Februari, 2013 Wanneer en hoe laat en waar? ???? Quote
Wesley1990 Geplaatst 1 Maart, 2013 Geplaatst 1 Maart, 2013 Al enig idee wanneer er een picanto meeting gaat plaats vinden??Zal wel van de partij zijn als het niet te ver weg is. Quote
shizzle4hizzle Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 Ik moet toch ergens mijn nieuwe geluidssetje demonstreren! BBQ hmm klinkt heel vervelend inderdaad! wie wat waar wanneer en hoe ? Quote
Cardetails.nl Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Denken jullie eerst eens goed na wat je precies wilt en laat het mij weten. Ik (en Erno denk ik ook wel) willen altijd kijken wat we kunnen doen voor jullie. Vorig jaar vonden wij het heel gezellig. Quote
mika kjelld Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Denken jullie eerst eens goed na wat je precies wilt en laat het mij weten. Ik (en Erno denk ik ook wel) willen altijd kijken wat we kunnen doen voor jullie. Vorig jaar vonden wij het heel gezellig. dat was echt een topdag ga aankomend weekend de sportage weer is goed onderhanden nemen heb er zin in Quote
Cardetails.nl Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Altijd leuk om te horen dat het een topdag was. Maar wij konden geen topdag er van maken zonder jullie. Wellicht van de zomer een keertje geen kleine poetsdag maar een belgie/nederland meeting met daaraan het een en ander gekoppeld. We kunnen voor degene die willen weer een poetsdag maken maar kunnen misschien ook een inbouw gedeelte erbij organiseren. Ik kan ook aan goede kwaliteit Xenon en LED komen. Dit lever ik nog niet aan consumenten maar wel aan bedrijven. Ik kan daar natuurlijk een keertje een uitzondering voor maken. 2 Quote
willemlensink Geplaatst 6 Maart, 2013 Geplaatst 6 Maart, 2013 Kijk dat moeten we hebben kom er ook maar bij Quote
xtra40 Geplaatst 10 Maart, 2013 Geplaatst 10 Maart, 2013 mischien is dit ook nog wel leuk het is wel in belgie maar zeer de moeite maard http://www.kia4funday.nl/ 1 Quote
eugen Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 onze "eigen" dag zou anders ook niet verkeerd zijn , kunnen we zelf de indeling bepalen en datum enz. Quote
Specialmade Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 Daar kan toch ook een datum voor "geprikt" worden. Let wel op de vakantie periode !!!! Wie neemt het initiatief ????? Grtz. Specialmade Quote
Cardetails.nl Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Zeg eerst eens wat jullie allemaal precies verwachten van een Kiadag en dan willen wij wel kijken of wij iets kunnen regelen voor jullie. Wellicht zou een nieuwe bericht/infopeiling hier iets voor zijn. Een nieuw onderwerp wordt immers meer bekeken als een al lopend onderwerp. Daar kan toch ook een datum voor "geprikt" worden. Let wel op de vakantie periode !!!! Wie neemt het initiatief ????? Grtz. Specialmade Quote
MauS Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 MauS is er ook bij. Cardetails.nl zou leuk zijn als jullie dit kunnen organiseren met een paar leden. ik ben voor! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.