Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kijken hoeveel belangstelling er is voor een picanto MEETING!

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

dat is toch een hobby van je met vreemde stikkers op je auto rond rijden :wink: ;-)

Ik heb um nog steeds :-) :-)

Geplaatst

Nu gaat het interessant worden. :-)

Plak wel wat picanto stickers op de Venga. :wink:

Ik heb nog één plekje vrij op de achterbank :-)

Heb Mika Kjelld en Xtra40 ook al in de auto zitten :-):-)

Je bent van harte welkom.

Grtz.

Specialmade

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst

Al enig idee wanneer er een picanto meeting gaat plaats vinden??
Zal wel van de partij zijn als het niet te ver weg is.

Geplaatst

Denken jullie eerst eens goed na wat je precies wilt en laat het mij weten. Ik (en Erno denk ik ook wel) willen altijd kijken wat we kunnen doen voor jullie. Vorig jaar vonden wij het heel gezellig.

Geplaatst

Denken jullie eerst eens goed na wat je precies wilt en laat het mij weten. Ik (en Erno denk ik ook wel) willen altijd kijken wat we kunnen doen voor jullie. Vorig jaar vonden wij het heel gezellig.

dat was echt een topdag ga aankomend weekend de sportage weer is goed onderhanden nemen heb er zin in

Geplaatst

Altijd leuk om te horen dat het een topdag was. Maar wij konden geen topdag er van maken zonder jullie. Wellicht van de zomer een keertje geen kleine poetsdag maar een belgie/nederland meeting met daaraan het een en ander gekoppeld.

We kunnen voor degene die willen weer een poetsdag maken maar kunnen misschien ook een inbouw gedeelte erbij organiseren. Ik kan ook aan goede kwaliteit Xenon en LED komen.  Dit lever ik nog niet aan consumenten maar wel aan bedrijven. Ik kan daar natuurlijk een keertje een uitzondering voor maken.

• Like 2
Geplaatst

onze "eigen" dag zou anders ook niet verkeerd zijn , kunnen we zelf de indeling bepalen en datum enz.

Geplaatst

Daar kan toch ook een datum voor "geprikt" worden.

Let wel op de vakantie periode !!!!

Wie neemt het initiatief ?????

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Zeg eerst eens wat jullie allemaal precies verwachten van een Kiadag en dan willen wij wel kijken of wij iets kunnen regelen voor jullie. Wellicht zou een nieuwe bericht/infopeiling hier iets voor zijn. Een nieuw onderwerp wordt immers meer bekeken als een al lopend onderwerp.

Daar kan toch ook een datum voor "geprikt" worden.

Let wel op de vakantie periode !!!!

Wie neemt het initiatief ?????

Grtz.

Specialmade

• 3 weken later...
Geplaatst

MauS is er ook bij. :tt1:

Cardetails.nl zou leuk zijn als jullie dit kunnen organiseren met een paar leden.

ik ben voor!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...