haniebal Geplaatst 12 Februari, 2013 Geplaatst 12 Februari, 2013 Dag iedereen, mijn auto is eindelijk af. MATT PARLEMOER WIT + CARBON. XR Bodykit. Nog een maand en de velgen gaan er weer op na de winter, dan nog meer foto's. hier alvast een voorsmaak van mijn sw met winterbanden. 3 Quote
haniebal Geplaatst 12 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2013 Binnenkort meer foto's 1 Quote
Xceed Geplaatst 12 Februari, 2013 Geplaatst 12 Februari, 2013 Vette bak! Wel geinig om XR op een Kia te zien! 1 Quote
bigmac Geplaatst 12 Februari, 2013 Geplaatst 12 Februari, 2013 Erg mooie auto zo, maar die winterbanden-velgen he... dat begrijp ik dan niet, dat je met zulke saaie velgen een half jaar rond wilt rijden, terwijl het er allemaal een stuk verzorgder uitziet met een paar mooie wieldoppen (30-40 euro). Quote
bigwade Geplaatst 12 Februari, 2013 Geplaatst 12 Februari, 2013 Giga doppen, geweldig.. @haniebal; als witte auto hater vind zelfs ik em best aardig. We kijken uit naar mooiere foto's met beter weer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.