Ceed2Ceed Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Bij mijn Kia Ceed SW 2012 1.6 GDI valt het mij op dat bij flink doortrekken in de toeren en opschakelen het motortoerental lang hoog blijft. Het lijkt net of ik een beginnende chauffeur ben . Is dit herkenbaar bij andere Ceed 2012 rijders en hebben jullie er wat aan laten doen? Verder zeer tevreden. Sturen rond de middenstand inderdaad wat minder dan mijn vorige auto (VW-produkt). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Wizard Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Komt door de electronische gasklep, bijna alle automerken met deze techniek hebben dat. Het voordeel is dat je soepeler kan overschakelen, de gasklep gaat gewoon langzamer terug. Voordeel van electronica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ceed2Ceed Posted February 14, 2013 Author Share Posted February 14, 2013 Komt door de electronische gasklep, bijna alle automerken met deze techniek hebben dat. Het voordeel is dat je soepeler kan overschakelen, de gasklep gaat gewoon langzamer terug. Voordeel van electronica. Dank voor je reactie. Duidelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Hebben heel veel 16 kleppers en was voor mij de reden afscheid te nemen van mijn SP2 waar met handbak (voor mij) niet mee te rijden was. De SP3 met automaat maakte veel goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts