Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Trage terugval motortoerental bij schakelen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij mijn Kia Ceed SW 2012 1.6 GDI valt het mij op dat bij flink doortrekken in de toeren en opschakelen het motortoerental lang hoog blijft. Het lijkt net of ik een beginnende chauffeur ben :?. Is dit herkenbaar bij andere Ceed 2012 rijders en hebben jullie er wat aan laten doen?

Verder zeer tevreden. Sturen rond de middenstand inderdaad wat minder dan mijn vorige auto (VW-produkt).

Geplaatst

Komt door de electronische gasklep, bijna alle automerken met deze techniek hebben dat. Het voordeel is dat je soepeler kan overschakelen, de gasklep gaat gewoon langzamer terug. Voordeel van electronica.

Geplaatst

Komt door de electronische gasklep, bijna alle automerken met deze techniek hebben dat. Het voordeel is dat je soepeler kan overschakelen, de gasklep gaat gewoon langzamer terug. Voordeel van electronica.

Dank voor je reactie. Duidelijk.

Geplaatst

Hebben heel veel 16 kleppers en was voor mij de reden afscheid te nemen van mijn SP2 waar met handbak (voor mij) niet mee te rijden was.

De SP3 met automaat maakte veel goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...