Fiat1993 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ga waarschijnlijk over op de aankoop van de Kia Picanto TA Design Edtion 1.0 CVVT met lederen bekleding oranje heeft iemand ervaring of dit koud aanvoelt zonder stoelverwarming Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaa'd Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 als je na een koude nacht in je auto stapt, zeker ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen66475 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 lederen bekleding oranje Ik heb er geen problemen mee, in ieder geval niet kouder als stoffen bekleding. Maar de 'Vintage Innoskin Orange' bekleding is géén leer hoor maar 100% kunststof. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joyce2 Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ik merk ook weinig verschil nu in hartje winter. Uiteraard heb ik wel steeds een broek aan, dat zal vast veel schelen En inderdaad, het is geen echt leer. Je stuurwiel en versnellingspook zijn wel voorzien van echt leer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 http://bit.ly/14Vap1q 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiaky Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Ik heb ook overwogen de witte met oranje leer te kopen Maar reed afgelopen zomer over het industrieterrein van Urk Heb daar de weg gevraagd en kwam dus bij toeval, bij een auto stoel bekleder terecht zij deden alleen maar in (kunst) leren bekleding Zag er prachtig uit en rond de duizend euro een leren interieur naar wens en kleur Geen reclame of iets dergelijks op de gevel geel gebouwtje met een jachthaventje erbij aan de rand van het industrieterrein Heb een ontwerpje gemaakt zwart leer eventueel met zilveren bies afgewerkt met rood stiksel net als de gril Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts