Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lederen bekleding oranje

Ik heb er geen problemen mee, in ieder geval niet kouder als stoffen bekleding. Maar de 'Vintage Innoskin Orange' bekleding is géén leer hoor maar 100% kunststof.

Geplaatst

Ik merk ook weinig verschil nu in hartje winter. Uiteraard heb ik wel steeds een broek aan, dat zal vast veel schelen :wink:

En inderdaad, het is geen echt leer. Je stuurwiel en versnellingspook zijn wel voorzien van echt leer.

Geplaatst

Ik heb ook overwogen de witte met oranje leer te kopen

Maar reed afgelopen zomer over het industrieterrein van Urk

Heb daar de weg gevraagd en kwam dus bij toeval, bij een auto stoel bekleder terecht zij deden alleen maar in (kunst) leren bekleding

Zag er prachtig uit en rond de duizend euro een leren interieur naar wens en kleur

Geen reclame of iets dergelijks op de gevel geel gebouwtje met een jachthaventje erbij aan de rand van het industrieterrein

Heb een ontwerpje gemaakt zwart leer eventueel met zilveren bies afgewerkt met rood stiksel

net als de gril

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...