sander-utreg Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 kan het VSM pakket ook nog op zitten bij de Rio's die eind 2013 zijn geleverd? De Russische website herkend mijn nummer niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 natuurlijk kan deze er gewoon opzitten even een erg steile oprit opzoeken en je wagen halve wegen stil zetten flink hard remmen en als je je rem los laat en hij blijft de rem een seconden of 3 vast houden dan heb je hill assist en dan heb je dus het vsm pakket en anders even aan je dealer navragen deze kan dit vrij eenvoudig nazien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sander-utreg Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 ik ga het straks even proberen. tnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sander-utreg Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Heb getest- maar auto gaat gewoon achteruit op een heuvel. Jammer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 moet een flinke steile zijn hoor anders werkt het niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sander-utreg Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 aha.. oke.. dat was het dus niet. Nou dan eens een helling gaan zoeken die echt steil is... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sander-utreg Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Heb contact gehad met de dealer. Die gaf aan dat ik het heb. Ik naar een helling/oprit van een dijk gereden, maar auto gaat gewoon naar achter toe. Vaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 je moet wel wat harder je pedaal intrappen om het in werking te stellen succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 zo hard intrappen dat je pedaal dwars door de bodem gaat en de straat raakt ? geen wonder dat je dan niet achteruit rolt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Wat je ook kan doen is een donker wegje opzoeken en zorgen dat er niemand achter je rijdt. Dan bij 50km/u vol in de ankers en vanuit je binnenspiegel je 3e remlicht in de gaten houden. Als die knippert weet je ook dat je het hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Wat je ook kan doen is een donker wegje opzoeken en zorgen dat er niemand achter je rijdt. Dan bij 50km/u vol in de ankers en vanuit je binnenspiegel je 3e remlicht in de gaten houden. Als die knippert weet je ook dat je het hebt. Een (steile)hellingproef of gewoon vragen bij de dealer is toch veiliger ! Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Een (steile)hellingproef of gewoon vragen bij de dealer is toch veiliger ! Grtz. Specialmade Die opmerking heb ik vaker gehoord Als je dan in de greppel belandt weet je dat je het VSM pakket niet hebt Zonder gekheid, er zijn idd genoeg methodes om te testen of je het VSM pakket hebt . De een is veiliger dan de andere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts