mcbeef Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Gaan we deze dealer nu de hemel in prijzen omdat hij zijn eigen rotzooi weer opruimt? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Gaan we deze dealer nu de hemel in prijzen omdat hij zijn eigen rotzooi weer opruimt? Het is natuurlijk niet onze dealer mcbeaf. Daar gebeurd het niet (hoop ik) De hemel in prijzen hoeft niet, als ze maar hun fout inzien en het herstellen. En dat is gebeurd Quote
blackviper Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 wat een koekwous.. Dacht dat mijn dealer alleen maar prutsers in dienst had.. Fijn dat het hersteld is zou toch lekker andere dealer zoeken en niet meer terug gaan naar die halve zool.. Quote
bigwade Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Ik ben vandaag bij dealer geweest. Zij hebben het in 5 minuten vervangen, dus zo moeilijke is er ook weer niet. zij hebben hiervoor excuses aangeboden. Ik ben dan heel benieuwd naar de reden. Waarom is dit zo gedaan ? Een ROC stagiaire, topmonteur met een black-out ? het kan allemaal. Ik zou, afgezien van de kosten, een eerlijk antwoord willen, ook al is het misschien gênant. Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Gaan we deze dealer nu de hemel in prijzen omdat hij zijn eigen rotzooi weer opruimt? was meer bedoeld als van goed dat je het geregeld heb en het er niet bij heb laten zitten het is toch mooi dat het is opgelost ???? en soms werkt een beetje positief zijn beter als een schreeuwerige/dwingende aanpak 2 Quote
wingman Geplaatst 24 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2013 Ik ben dan heel benieuwd naar de reden. Waarom is dit zo gedaan ? Een ROC stagiaire, topmonteur met een black-out ? het kan allemaal. Ik zou, afgezien van de kosten, een eerlijk antwoord willen, ook al is het misschien gênant. Ik heb ze wel gevraagd, maar hij kwam met een raar verhaal. Ten eerste hij zei dat diegene die dat gedaan had werkt niet meer bij hen, maar ik zag dat de bodem door hetzelfde werknemer werd vervangen die toen mijn auto mee nam. Een ander zei dat soms bij het vervangen loopt het niet goed en kunnen ze het niet weer op zijn plaats plaatsen, dus ze kiezen om dat te zagen. Is dat verstandig of makkelijker ? ik denk het niet. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Als ze met dat soort antwoorden komen helemaal wegwezen daar. Werken daar alleen maar om te werken en geen passie voor het autovak. Quote
Smart Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Daar heeft Timo0103 wel gelijk in..... Wow...passie....dat ik dat woord op dit forum mag tegenkomen!! Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Betekenis ' passie ' pas·sie (de; v) 1 het lijden van Jezus 2 (meervoud: passies) hartstocht, drift; hartstochtelijke liefhebberij :grin: Quote
Smart Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Ja, de betekenis was mij duidelijk... Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Punt 1 bij mij niet. hahaha Quote
bigwade Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Ik vind werken en passie een hele lastige combi. Dat geldt voor 98% van de werkende bevolking denk ik. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Even offtopic: Ik vindt persoonlijk dat je altijd moet proberen iets te vinden qua werk dat je echt leuk vind om te doen en niet omdat het moet. Tenslotte moet je het vrij lang doen (werken ) dus dat is erg belangrijk. Passie is inderdaad wat overdreven. Quote
vand.m Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Betrokken zijn bij je vak is misschien een betere uitdrukking! Groet, vand.m 2 Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Juist, kan het niet beter verwoorden. Quote
HendrikAnton Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Ik zou zeggen Affiniteit hebben met je werk Quote
vand.m Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 Affiniteit is ook een hele mooie. Nog eentje : verwantschap.. Samenvattend zou deze dealer dus: Passie, affiniteit, verwantschap, en betrokkenheid bij zijn vak moeten hebben. Als hij er nu één van zou omarmen komt het ooit nog eens goed. Groet, vand.m Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 Wordt een filosofisch topic..... De meeste hebben onderstaand gevoel bij hun werkgever... 1 Quote
monstro900 Geplaatst 22 Juli, 2022 Geplaatst 22 Juli, 2022 Op 22-2-2013 om 20:36, zei bigwade: Ik ben dan heel benieuwd naar de reden. Waarom is dit zo gedaan ? Een ROC stagiaire, topmonteur met een black-out ? het kan allemaal. Ik zou, afgezien van de kosten, een eerlijk antwoord willen, ook al is het misschien gênant. Hoi, de reden: bij bepaalde uitvoeringen van de Sportage zijn er in de bodemplaat 2 verwijderbare afdekplaatjes voorzien die je bij een olie- en filterwissel kan wegnemen. Dit vergemakkelijkt de toegang tot olieplug en de filter, zonder de volledige bodemplaat te moeten demonteren. Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Juli, 2022 Geplaatst 23 Juli, 2022 Altijd fijn om na NEGEN jaar nog een extra uitleg te krijgen /s Quote
monstro900 Geplaatst 24 Juli, 2022 Geplaatst 24 Juli, 2022 11 uur geleden, zei Murcielaygo: Altijd fijn om na NEGEN jaar nog een extra uitleg te krijgen /s blijkbaar is er niemand, in die 9 jaar, die een helder antwoord wist op die modificatie door de bewuste garagist. Of deze hier toch niet heeft vermeld. Ik ben nieuw op het forum omdat ik zelf het onderhoud van een Sportage zou willen uitvoeren en was bijgevolg op zoek naar enige tips & tricks. 1 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.