Jump to content

Stuurbediening Kia picanto plus pack

kia_21

Recommended Posts

Beste Kiaclub members,

Ik heb een vraagje aan jullie. Heeft iemand ervaring met deze stuurbediening? Ik heb namelijk een een plus pack en zou graag deze bediening willen hebben.

Deze zal ik bestellen in Amerika. Misschien weet iemand nog een adres in Nederland waar ik ze kan krijgen?

http://www.ebay.com/itm/Steering-Wheel-Remote-Control-Switch-2EA-Wire-Fit-KIA-PICANTO-2011-2012-2013-/121047393696?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2efca5a0&vxp=mtr

Ik hoor graag jullie reactie's!

Met vriendelijke groet,

Ryan

De klokveer zit onder je stuur en zorgt voor de verbinding van de draaiende delen van het stuur met de vaste.

Daar lopen de draden van claxon en airbag ook doorheen.

Ik weet niet of er verschillende versies zijn, daarom zou ik eerst checken of de stekkers die je nodig hebt aanwezig zijn.

De twee versies betreft waarschijnlijk de toets-opdruk? Je moet links volume, voice en bronkeuze (cirkeltje met pijltjes) hebben en rechts telefoon ja/nee en volgende/vorige.

Ik heb hier ook al naar zitten kijken. Maar de 2 versie's zijn of je een verwarmd stuur hebt of niet. Dat staat er ook bij Heating set en non Heating set :wink:

Mijn vraag is meer hoe zit het met bluetooth connectiviteit? Zit dat er ook al standaard in of heb je dan nog een extra 'kastje' nodig.