kia_21 Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Beste Kiaclub members, Ik heb een vraagje aan jullie. Heeft iemand ervaring met deze stuurbediening? Ik heb namelijk een een plus pack en zou graag deze bediening willen hebben. Deze zal ik bestellen in Amerika. Misschien weet iemand nog een adres in Nederland waar ik ze kan krijgen? http://www.ebay.com/itm/Steering-Wheel-Remote-Control-Switch-2EA-Wire-Fit-KIA-PICANTO-2011-2012-2013-/121047393696?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2efca5a0&vxp=mtr Ik hoor graag jullie reactie's! Met vriendelijke groet, Ryan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Ziet eruit als de standaard bediening. Ik zou voor bestellen wel even kijken of jouw auto al de bedrading op de klokveer heeft, anders heb je er nog niks aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia_21 Posted February 20, 2013 Author Share Posted February 20, 2013 Wat is een klokveer? Nog nooit van gehoord namelijk. Er zijn trouwens twee versies en daar staat bij dat het een plug en play onderdeel zou moeten zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 De klokveer zit onder je stuur en zorgt voor de verbinding van de draaiende delen van het stuur met de vaste. Daar lopen de draden van claxon en airbag ook doorheen. Ik weet niet of er verschillende versies zijn, daarom zou ik eerst checken of de stekkers die je nodig hebt aanwezig zijn. De twee versies betreft waarschijnlijk de toets-opdruk? Je moet links volume, voice en bronkeuze (cirkeltje met pijltjes) hebben en rechts telefoon ja/nee en volgende/vorige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurgen-astrid Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Ik heb hier ook al naar zitten kijken. Maar de 2 versie's zijn of je een verwarmd stuur hebt of niet. Dat staat er ook bij Heating set en non Heating set Mijn vraag is meer hoe zit het met bluetooth connectiviteit? Zit dat er ook al standaard in of heb je dan nog een extra 'kastje' nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paradise Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Hier is al veel over gezegd in een ander topic: http://www.kiaclub.nl/topic/9908-picanto-stuurbediening-upgrade/page__hl__stuur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurgen-astrid Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 @Paradise: Bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts