who2010 Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 Mede forrumers, Ik heb kortgeleden een ProCeed 1.4 uit 2010 aangeschaft met navigatie (zie foto). Weet iemand of hier een video-in aansluiting op zit zodat ik er een achteruitrij-camera op zou kunnen aansluiten? Als het kan, heeft er dan iemand een voorbeeld hoe dit gedaan is? Ik hoor graag van jullie, Quote
who2010 Geplaatst 25 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2013 Weet echt niemand op het forum hier een antwoord op? Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Februari, 2013 Geplaatst 25 Februari, 2013 Ehm, je vraag staat nog gene dag on-line. Geef mensen de kans te reageren. Ik heb helaas geen antwoord voor je, anders kreeg je dat wel... Quote
who2010 Geplaatst 25 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2013 Je hebt helemaal gelijk maar ik ben nogal ongeduldig Sorry. Ik ben ook lid van een forum over VW T3 bussen en daar krijg ik meestal binnen een uur al antwoord van diverse leden. Ik ben nieuw op dit forum en misschien is dit forum wat minder actief dan het T3 forum en zijn mijn verwachtingen misschien te hoog gespannen. Ik zal meer geduld tonen..... Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 Mogelijk dat xtra40 hier een antwoord op heeft of anders bowie97. Bowie97 is de laatste tijd wat minder actief op het forum, terwijl xtra40 3 extra accu's bij zichzelf heeft geïnstalleerd.... Misschien moet je er even een PB-tje aan wagen..... Quote
xtra40 Geplaatst 26 Februari, 2013 Geplaatst 26 Februari, 2013 ik zal eens in me glazen bol kijken of ik een schema van de radio kan vinden maar het lijkt mij dat dit er wel op zou moeten kunnen 1 Quote
who2010 Geplaatst 27 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2013 Hopelijk kan je wat in je glazen bol zien Ik wacht met spanning af. ik zal eens in me glazen bol kijken of ik een schema van de radio kan vinden maar het lijkt mij dat dit er wel op zou moeten kunnen Quote
xtra40 Geplaatst 27 Februari, 2013 Geplaatst 27 Februari, 2013 in mijn glaze bol staat geen ceed helaas waarschijnlijk kennen ze die daar niet of hij heet anders weet je toevalig het type aanduiding de rio zo als ik hem heb word aangeduid als UB ??? pb anders even je vin/cassis nummer dan voer ik die even op die site in en dan kan ik zien of hij er tussen staat Quote
who2010 Geplaatst 28 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2013 @xtra40 Een PB sturen lukt me niet (het scherm blijft grijs) Maar mijn VIN code is niet geheim: U5YHC311AAL050106 Hopelijk kan je er wat mee, ik lees het wel. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.