Ga naar inhoud

probleem met editor


Jheroen

Aanbevolen Berichten

  • Administrators

mensen, er zijn problemen met de editor in deze upgrade, is ook gemeld aan de makers je kunt de melding krijgen dat je iets moet posten terwijl je dat al gedaan hebt. wordt aan gewerkt... Ik heb deze post met IE gedaan en dat gaat goed, in chrome deed ie het bij mij niet

Link naar reactie
Delen op andere sites


test

edit; het woord test (hierboven) kan ik nu op computer 2 (imac 27 10.6.8 met Safari Versie 5.1.7 (6534.57.2)

wel plaatsen in een basis lettertype

Pop-up zie plaatje

aub graag asap retour "oude" werkende versie.

Dit is niks

NB IE gebruikt bijna niemand meer !

Zie nu ook dat ik geen plaatje toe kan voegen anders dan via link en editor doet het niet:

PlaatjeKia.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit aangekaart en ervaar deze popup als zeer vervelend, zeker als deze nog niet stilstaat. Als ge de muis beweegt om te scrollen gaat die popup in de rechter benedenhoek vervelend van links naar rechts bewegen. Geen verbetering van het Forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Administrators

Je moet in chrome even je cachebestanden weggooien, aangezien de editor behoorlijk aangepast is moet de chache dit nog even 'leren' daarna werkt het weer normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites


als ik de handshake.jpg bijlage wil openen krijg ik dit te zien de link naar de filmpjes en de filmpjes werken wel

 

 

 

 

Sorry, je hebt geen toestemming om deze actie uit te voeren!
 

[#10171]

Je hebt geen toestemming om deze bijlage te bekijken.


Handige links.

  1.  
  2. Privacy Policy
  3. Forumreglement ·
Huidige tijd: 2 maart 2013 10:21 Laatste bezoek: Vandaag , 07:42 Exec. Time: 0,2400 Load: -- Queries: 11 queries Gzip: GZIP aangezet
Link naar reactie
Delen op andere sites


@Jheroen

Kunnen we terug naar een vorige versie van dit forum ?

Kan een toekomstige update pas uitgevoerd worden als alle kinderziektes er echt uit zijn ?

Waarom is deze update ineens gedaan ? kan dat niet in overleg ?

Er waren immers geen klachten op het forum w.b. bereikbaarheid en functionaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Administrators

@Jheroen

Kunnen we terug naar een vorige versie van dit forum ?

Kan een toekomstige update pas uitgevoerd worden als alle kinderziektes er echt uit zijn ?

Waarom is deze update ineens gedaan ? kan dat niet in overleg ?

Er waren immers geen klachten op het forum w.b. bereikbaarheid en functionaliteit.

 

@Jheroen

Kunnen we terug naar een vorige versie van dit forum ? > nee

Kan een toekomstige update pas uitgevoerd worden als alle kinderziektes er echt uit zijn ? > nee kinderziektes zijn het niet aangezien elke versie van welk softwarepakket dan ook updates en verbeteringen krijgen, ook ná 'kinderziektes'

Waarom is deze update ineens gedaan ? kan dat niet in overleg ? > nee ik ga niet overleggen of ik het forumsysteem 'mag' gaan upgraden; ik upgrade als daar duidelijke redenen voor zijn, deze upgrade was al 3 builds uitgesteld

Er waren immers geen klachten op het forum w.b. bereikbaarheid en functionaliteit. > dat maakt niet uit, forumgebruikers 'zien' niets van eventuele onvolkomenheden in de programmatuur zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe Aanmaken...