Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Denken we er aan dat het 1 april is vandaag...

Dit kan toch niet.

Dan zou je alle ramen op sterkte moeten nemen.

Je moet wel een beetje vertrouwen hebben hoor! :wink:

• Like 1
Geplaatst

Wegens enorm succes zijn alle autoruiten voor Kia Rio, Sportage, Picanto en Cee'd uitverkocht.

Wel nog leverbaar voor de Nieuwe Kia Carens en Kia Optima.

Alle andere automerken nog uit voorraad leverbaar !

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Bij mijn full-omnium verzekering, is er ENKEL een vrijstelling bij schade bij eigen risico. Dus bij brand, diefstal, glasbreuk, aanrijding van dieren.... Moet ik zelf niets betalen!

Ik veronderstel dat dit gangbaar is is bij alle (Belgische) full- omnium verzekeringen.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

denk dat ik mijn voorraam maar ga vervangen na dat het gestopt is met vriezen het ziet er niet uit in de zon al die krassen

Geplaatst

Ik gebruik de-icer, geen schrapper..geen krassen dus.

Bij erge vorst leg ik een oude deken op de ruit,oid

En dan heb ik ook nog het geluk dat de auto in de garage staat geparkeerd..

Geplaatst

gebruik een goede ijskrabber en niet 1 van het kruidvat,heb er geen last van.

ENNNNN hebben we al gedacht daar in Korea tot dat de bom valt wat er gaat gebeuren met KIA

Geplaatst

gebruik een goede ijskrabber en niet 1 van het kruidvat,heb er geen last van.

ENNNNN hebben we al gedacht daar in Korea tot dat de bom valt wat er gaat gebeuren met KIA

Dat is precies waar ik om vroeg. Een goede ijskrabber! Al had deze 50 Euro gekost. Maar deze rio ruiten geven erg snel krassen m.i. Heb een twintigtal autos gehad, Nooit een kras op de ruit. Mijn design edition had met 300km op de teller flinke krassen en mijn superpack had 9km Op de teller. Kras door de ruitenwisser voordat ik hem kocht.mijn bmw had 2 Ton op de teller maar geen kras op de ruit. Mijn vraag was dan ook of er meer mensen deze ervaring hadden. Dan had ik daar iets mee gedaan richting kia. Mijn voorruit staat in ieder geval weer in bestelling.

Geplaatst

Enkele jaren terug had ik bij m'n vorige auto een 2 jaar oude voorruit vol met krassen en steenslagschade. Bij laagstaande zon en 's-nachts gaf dit verblindingsproblemen. Na overleg met mijn verzekeringsmaatschappij kon ik uit preventie-/ veiligheidsoverwegingen een nieuwe voorruit laten plaatsen zonder gevolgen voor mijn premie maar wel één trede op mijn bonus-malus ladder. Bij mijn Rio uit 2011 heb ik geen krassen op de ruiten. Ik gebruik een ijskrabber van Halfords (geen plastic).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...