Alex VB Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Beste forumleden, Via deze weg laat ik jullie weten dat ik zal terugtreden als actief lid van het KCG team. Ik heb me met veel plezier als KCG lid NL+BE ingezet voor het wel en wee van de Nederlandse en Belgische KIA rijder. Helaas is het door andere verplichtingen voor mij niet meer mogelijk om deel te blijven nemen als lid van de KIA Contact Groep. Ik hoop dat ik deze vaandel mag overdragen aan iemand die net als ik met hart en ziel zich zal inzetten voor de Nederlandse en Belgische KIA rijder. De KCG is er niet alleen voor jullie maar bestaat ook alleen maar door jullie. 1 Quote
betominice Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Hoi Alex Erg jammer maar er zijn sommige verplichtingen die belangrijker zijn . In ieder geval bedankt voor je inzet. Quote
xtra40 Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 heel jammer om te horen ik weet (heb gehoord ) hoe veel werk er in gaat zitten dus ik denk dat een dank je wel zeker op zijn plaats is Quote
mcbeef Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Dankjewel Alex voor je inzet als lid van de contact groep. petje af! Quote
bigwade Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 En toen waren er nog drie..... Alex, bedankt ! Blijf je nog wel op dit forum actief als moderator etc. ? grtz! Quote
Albert jan & Brigitte Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Alex bedankt voor je tijd en energie wat je erin hebt gestoken. Quote
Urbanfoto Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Bedankt Alex wat je voor de Kia rijders in Nederland en Be hebt betekend.Top gedaan dat verdient wel een pluim . Quote
KCG Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Beste Alex, Ik spreek namens de overige leden van de KCG NL onze welgemeende dank uit voor jouw deelname en inspanningen aan de KCG. Vanaf het 1e uur van oprichting heb jij samen met een aantal forumleden prille stappen gezet richting het management van Kia. Jouw betrokkenheid en inspanning, je kwam daar nota bene helemaal voor uit België, heeft ons soms verbaasd, maar je was een welkome aanvulling en een volwaardig gesprekspartner van de Nederlandse afvaardiging. Ik, Smart, weet eigenlijk niet beter dan dat jij altijd aanwezig was en je mening hebt gegeven over allerhande zaken die de afgelopen jaren de revue passeerde. Tot op heden deden we dat samen maar we gaven wel persoonlijke uiting aan het geheel. We hebben met z'n allen samen het nodige bereikt, daar kunnen wij, maar ook jij trots op zijn. Ik weet dat je de laatste tijd druk was met andere aangelegenheden. Daar stak jij al de nodige tijd en energie in. Een harde werker pur sang! Als jij iets aanpakt, dan ga je er ook voor, hebben we gemerkt. We zijn trots dat wij jouw in ons midden mochten hebben, het ga je goed. Oh ja, deze mag je omhangen... Smart - Specialmade - Warmentuuter 4 Quote
Alex VB Posted April 10, 2013 Author Posted April 10, 2013 Mannen en ook dames. Hartelijk dank voor jullie bemoedigende woorden. Het forum en de KCG was voor mij een belangrijke hobby die helaas voor jullie maar gelukkig voor mij plaats heeft gemaakt voor een andere hobby waar ook paardenkrachten van toepassing is. Alleen spreken we dan over de echte paarden. Ik blijf voorlopig nog dit forum bewaken als moderator. Maar we zijn wel naarstig opzoek naar nieuw en vers bloed die het moderator team komen versterken. Quote
Smart Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Oh, dus je blijft ons voorlopig nog wel lastig vallen....zeg maar! 1 Quote
Recommended Posts