Dirkbelgium Geplaatst 23 Juni, 2013 Geplaatst 23 Juni, 2013 Je kan dit kiezen. Wil je dat de dvd niet afspeelt tijdens het rijden, dan kan je de functie in/uit schakelen via opties. Handrem functie aanschakelen. Quote
Dennisz1986 Geplaatst 24 Juni, 2013 Geplaatst 24 Juni, 2013 Je kan dit kiezen. Wil je dat de dvd niet afspeelt tijdens het rijden, dan kan je de functie in/uit schakelen via opties. Handrem functie aanschakelen. Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb via instellingen gevonden wat je bedoeld, echter kan ik handrem 'aan' niet wijzigen? Quote
Rémon Radstake Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 heb zo'n pioneer navigatiesysteem, en geeft nu steeds de volgende fout aan, SYSTEEM START OPNIEUW OP DOOR FOUT IN TUNER. check onderstaande foto. iemand een idee wat het kan zijn? Quote
Rémon Radstake Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 geen idee. we bellen morgen wel naar de dealer, we hebben de auto met ingebouwde pioneer sinds mei. laat ik er zelf maar niet aan prutsen. Quote
xtra40 Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 geen idee. we bellen morgen wel naar de dealer, we hebben de auto met ingebouwde pioneer sinds mei. laat ik er zelf maar niet aan prutsen. en dat is denk ik in dit geval het enige juiste om te doen Quote
Tara Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 Over het algemen zijn dez feautures uitgeschakeld tijdens het rijden Standaard is het uitgeschakeld volgens de garage,maar ook bij mij wordt het aangepast, ben niet technisch,,maar heeft iets met een kabeltje aanpassen te maken. Ik heb ook de Pioneer besteld voor in mijn Picanto, had liever het systeem van Spijkenisse gekocht maar die heeft geen afneembaar frontje.Een vriend van mij heeft de systemen met elkaar vergeleken, en om upgrades te installeren op de Pioneer zal moeilijk worden terwijl je op het andere systeem( van Spijkenisse) alles kan downloaden en installeren Quote
Tara Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb via instellingen gevonden wat je bedoeld, echter kan ik handrem 'aan' niet wijzigen? Volgens de garage heeft dat met een kabeltje te maken waar ze iets mee doen(a technisch,,sorry)heb dat van de monteur vernomen en er is op de bestelbon van mijn systeem een vermelding gemaakt,,dat ik ook tijdens het rijden mijn muziek dvd,s wil horen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 Dan sluiten ze een kabeltje aan op massa ipv de handrem. Maar dat heeft volgens mij niks met deze fout te maken. Quote
Tara Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 Ik heb alle flitspalen van NL en BE geselecteerd. Er is wel een maximum aan PIO's volgens mij, maar waar de grens ligt weet ik niet. Waar kun je de kaartversie zien? Weet niemand welke kaartversie op de 940 zit,,de Kia heeft nu al de 950 die wordt geïnstalleerd, ik denk zelf 2011 omdat eind 2012 werd de actie gestart met gratis navigatiesysteem. Quote
PatrickPR Geplaatst 12 Juli, 2013 Geplaatst 12 Juli, 2013 Ik heb gister mijn Rio in ontvangst mogen worden. Deze is afgeleverd met een AVIC-F550BT in plaats van een AVIC-F940BT. Qua functies naar mijn idee een heel eind gelijk. Nu heb ik gemerkt dat de groene en rode knoppen op het stuur (voor oproep aannemen/ophangen) niet werken. De overige knoppen werken prima, zelfs zonder vertraging, maar die 2 lijken niets te doen. Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn met een F940BT waarvan deze 2 knoppen wel naar behoren functioneren. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel verschil zit in de aansturing. Anders moet ik er toch even mee terug naar de dealer. Quote
Banzai33 Geplaatst 14 Juli, 2013 Geplaatst 14 Juli, 2013 Ik heb gister mijn Rio in ontvangst mogen worden. Deze is afgeleverd met een AVIC-F550BT in plaats van een AVIC-F940BT. Qua functies naar mijn idee een heel eind gelijk. Nu heb ik gemerkt dat de groene en rode knoppen op het stuur (voor oproep aannemen/ophangen) niet werken. De overige knoppen werken prima, zelfs zonder vertraging, maar die 2 lijken niets te doen. Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn met een F940BT waarvan deze 2 knoppen wel naar behoren functioneren. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel verschil zit in de aansturing. Anders moet ik er toch even mee terug naar de dealer. ik heb de F940BT en bij mij werken de knoppen naar behoren.Alleen duurt het een enkele seconden voordat je een verbinding hebt. Quote
PatrickPR Geplaatst 15 Juli, 2013 Geplaatst 15 Juli, 2013 Ik heb gister mijn Rio in ontvangst mogen worden. Deze is afgeleverd met een AVIC-F550BT in plaats van een AVIC-F940BT. Qua functies naar mijn idee een heel eind gelijk. Nu heb ik gemerkt dat de groene en rode knoppen op het stuur (voor oproep aannemen/ophangen) niet werken. De overige knoppen werken prima, zelfs zonder vertraging, maar die 2 lijken niets te doen. Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn met een F940BT waarvan deze 2 knoppen wel naar behoren functioneren. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel verschil zit in de aansturing. Anders moet ik er toch even mee terug naar de dealer. Probleem is boven water. Omdat ik een ander type HU heb is het verkeerde kabeltje geïnstalleerd. Het juiste kabeltje is bij KIA NL besteld en onderweg. Na aakomst bij de dealer wordt het kabeltje kostenloos vervangen. Daarna zou alles naar behoren moeten werken. Quote
Nieles Geplaatst 15 Juli, 2013 Geplaatst 15 Juli, 2013 Ik krijg die graits flitspalen maar niet voor elkaar... Quote
Banzai33 Geplaatst 15 Juli, 2013 Geplaatst 15 Juli, 2013 Ik krijg die graits flitspalen maar niet voor elkaar... Ik heb ze van POIbase gedownload en mijn F940BT geeft nu alle vaste flitspalen aan (ja bij mij in de buurt dan he). Ik heb ook meteen maar de snelheid 50 80 en 100 gedownload want tis best handig als je niet meer weet hoe hard je mag. Quote
Banzai33 Geplaatst 17 Juli, 2013 Geplaatst 17 Juli, 2013 Geeft ie aan dat het 29 euro ofzo kost het is gratis want ik heb er niets voor betaald.Gewoon "toevoegen" en het staat op je microsd. Quote
Banzai33 Geplaatst 17 Juli, 2013 Geplaatst 17 Juli, 2013 Geeft ie aan dat het 29 euro ofzo kost heb jij jouw navi wel geregistreerd bij Pioneer? Quote
PatrickPR Geplaatst 20 Juli, 2013 Geplaatst 20 Juli, 2013 Probleem is boven water. Omdat ik een ander type HU heb is het verkeerde kabeltje geïnstalleerd. Het juiste kabeltje is bij KIA NL besteld en onderweg. Na aakomst bij de dealer wordt het kabeltje kostenloos vervangen. Daarna zou alles naar behoren moeten werken. Het probleem is opgelost. Het bleek niet het verkeerde kabeltje te zijn, maar het niet programmeren van de headunit. Omdat mijn Rio één van de eerste is met de F550BT, wist de dealer niet dat de headunit nog geprogrammeerd moet worden om correct te werken met de stuurbediening. Gister even langs geweest bij de dealer. Deze had inmiddels een handleiding ontvangen, en binnen 2 minuten was het geprogrammeerd en werkend. Het programmeren zit gewoon in het menu: Settings --> 'Tandwielen' --> SWC (Steering Wheel Control). Daar kun je de functies aan de knoppen koppelen. Quote
Remko .me Geplaatst 22 Juli, 2013 Geplaatst 22 Juli, 2013 Ik snap het niet de F550BT is 200 euro goedkoper dan de f940-f950... ?? Dus je hebt een goedkopere type gehad Quote
ritro Geplaatst 22 Juli, 2013 Geplaatst 22 Juli, 2013 volgens mij kun je niet van zender wisselen op het stuur, alleen zoeken. Klopt dit, of is er een instelling op de radio aanwezig. Quote
PatrickPR Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 volgens mij kun je niet van zender wisselen op het stuur, alleen zoeken. Klopt dit, of is er een instelling op de radio aanwezig. Dit klopt. Op de radio stand kun je met de ^ en v knoppen zenders zoeken. In cd of aux stand kun je hiermee naar vorig/volgend nummer. Ik ga even kijken of dit in de programmering van het stuurwiel verandert kan worden voor de radio stand. Quote
PatrickPR Geplaatst 24 Juli, 2013 Geplaatst 24 Juli, 2013 volgens mij kun je niet van zender wisselen op het stuur, alleen zoeken. Klopt dit, of is er een instelling op de radio aanwezig. Ik heb het even nagekeken. Je kunt de knoppen dusdanig herprogrammeren dat je in radio stand met de ^ en v naar vorige/volgende zender kunt, echter zijn deze knoppen in aux stand dan vorig/volgende map. Ik vind het handiger dat de knoppen vorig/volgend nummer zijn ipv zender wisselen, dus ik heb het weer terug gedraaid. Hopelijk is dit voldoende informatie. Quote
Rémon Radstake Geplaatst 15 Augustus, 2013 Geplaatst 15 Augustus, 2013 en dat is denk ik in dit geval het enige juiste om te doen volgens pioneer lag het aan de tmc ontvanger, hij kan dan teveel informatie krijgen en dan geeft ie de melding SYSTEEM START OPNIEUW OP DOOR FOUT IN TUNER. ze hebben hem spanningsloos gemaakt en dan zou het over moeten zijn, maar helaas na anderhalve week, toen we in Rotterdam op vakantie waren, kwam de melding weer terug, heel handig als je in een grote stad zit en nog niks met je navigatie kan. dus na de vakantie gelijk gebeld, en we krijgen waarschijnlijk een nieuwe, sturen ze de oude op naar pioneer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.