conpa Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 waar kan ik flitspalen downloaden voor de pioneer avic f940 bt ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulus30 Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Je pioneer aanmelden bij "Mijn Pioneer". Dan de tijd nemen en alles goed doorlezen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardetails.nl Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 http://www.pioneer.eu/nl/products/25/111/241/AVIC-F940BT/page.html en dan rechtsonder staat gratis flits camera updates Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conpa Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Je pioneer aanmelden bij "Mijn Pioneer". Dan de tijd nemen en alles goed doorlezen dankje wel heb ik gedaan nu nog op mijn pioneer zien te krijgen grt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulus30 Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 de bestanden op een sd kaart zetten, dan in pioneer en het systeem aanzetten, rest gaat vanzelf. Flitspalen kun je terug vinden bij instellingen/instellingen navigatie http://www.youtube.com/watch?v=kdG0tDdAyzw&feature=player Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conpa Posted May 5, 2013 Author Share Posted May 5, 2013 thx gelukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conpa Posted May 6, 2013 Author Share Posted May 6, 2013 nogmaals een vraagje weet jij toevallig waar ik ze gratis kan downloaden via een andere site ik heb bij pioneer alleen maar belgie en nederland aangevinkt maar nu wil ik eigenlijk geheel europa grt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulus30 Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 nogmaals een vraagje weet jij toevallig waar ik ze gratis kan downloaden via een andere site ik heb bij pioneer alleen maar belgie en nederland aangevinkt maar nu wil ik eigenlijk geheel europa grt Ik heb europa, en gewoon van de pioneer website dus het moet er wel bijstaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Ik heb europa, en gewoon van de pioneer website dus het moet er wel bijstaan Houd er rekening mee dat flitspaal info etc in het buitenland "strafbaar" is en kan leiden tot (zeer) hoge boetes. (b.v. Frankrijk). Daarbij mag het er NIET opstaan staan, dus ook niet "wel aanwezig" maar niet actief. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 In Frankrijk mag de navigatie niet de exacte plaats van de flitser aangeven, maar wel een gebied waar deze staat. Ik heb vorig jaar hiervoor een update van TomTom gehad, waar dit zo beschreven stond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 In Frankrijk mag de navigatie niet de exacte plaats van de flitser aangeven, maar wel een gebied waar deze staat. Ik heb vorig jaar hiervoor een update van TomTom gehad, waar dit zo beschreven stond. Dat klopt Jim maar dan heb je eigenlijk niets meer aan de informatie. Flitspaalmeldingen in Frankrijk Het is reeds in meerdere landen verboden om waarschuwingen voor flitspalen op uw navigatiesysteem te hebben. Sinds 3 januari 2012 is dit ook in Frankrijk doorgevoerd. De nieuwe wet die is aangenomen door de Franse overheid maakt met onmiddellijke ingang het gebruik van alle vormen van flitspaalwaarschuwingen illegaal. (boete € 1.500,00)In Frankrijk is het wel toegestaan om gebruik te maken van zogenaamde “Zones Dangereuses” (gevarenzones), dit is in overeenstemming met de nieuwe wet. De gevarenzones bieden echter geen exacte vervanging voor de flitspaalinformatie en zal geen locaties van flitspalen bevatten. De gevarenzones bevatten zowel gebieden waar zich flitspalen bevinden, alsmede gevaarlijke punten zoals spoorwegovergangen en gevaarlijke verkeerspleinen. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Ik heb europa, en gewoon van de pioneer website dus het moet er wel bijstaan Paul kan je die flitspaal bestanden ergens voor me uploaden, ik heb het gedaan zoals op de pioneer site staat maar als poibase gaat syncen dan zegt het dat het goed is gegaan en krijg ik een map PC en een leeg poibase configuratie bestand ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 wat ik ook doe en hoe ik het ook probeer, poibase meerdere malen opnieuw geinstaleerd, met de pioneer activatie code, het lijkt allemaal goed te gaan ook met sync, maar ik krijg alleen maar een map pc met met daarin een map blackspot en die bestandjes die daarin staan zijn 1 kb en nog een van 1 kb en dan een van 8 kb, de poibase configuratie bestand is 0 kb ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulus30 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Paul kan je die flitspaal bestanden ergens voor me uploaden, ik heb het gedaan zoals op de pioneer site staat maar als poibase gaat syncen dan zegt het dat het goed is gegaan en krijg ik een map PC en een leeg poibase configuratie bestand ? opgelost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Vroeger haalde ik de updates voor de Stom Stom bij Flitsservice.nl Maar het probleem is al opgelost zie ik......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts