Jump to content

Weet iemand waar ik flitspalen kan downloaden voor de pioneer avic f940bt ?

conpa

Recommended Posts

nogmaals een vraagje weet jij toevallig waar ik ze gratis kan downloaden via een andere site ik heb bij pioneer alleen maar belgie en nederland aangevinkt maar nu wil ik eigenlijk geheel europa  grt

Ik heb europa, en gewoon van de pioneer website dus het moet er wel bijstaan

Houd er rekening mee dat flitspaal info etc in het buitenland "strafbaar" is en

kan leiden tot (zeer) hoge boetes.  (b.v. Frankrijk). Daarbij mag het er NIET

opstaan staan, dus ook niet "wel aanwezig" maar niet actief.

Grtz.

Specialmade

In Frankrijk mag de navigatie niet de exacte plaats van de flitser aangeven, maar wel een gebied waar deze staat. Ik heb vorig jaar hiervoor een update van TomTom gehad, waar dit zo beschreven stond.

In Frankrijk mag de navigatie niet de exacte plaats van de flitser aangeven, maar wel een gebied waar deze staat. Ik heb vorig jaar hiervoor een update van TomTom gehad, waar dit zo beschreven stond.

Dat klopt Jim maar dan heb je eigenlijk niets meer aan de informatie.

Flitspaalmeldingen in Frankrijk Het is reeds in meerdere landen verboden om waarschuwingen voor flitspalen op uw navigatiesysteem te hebben. Sinds 3 januari 2012 is dit ook in Frankrijk doorgevoerd. De nieuwe wet die is aangenomen door de Franse overheid maakt met onmiddellijke ingang het gebruik van alle vormen van flitspaalwaarschuwingen illegaal.  (boete € 1.500,00)

In Frankrijk is het wel toegestaan om gebruik te maken van zogenaamde “Zones Dangereuses” (gevarenzones), dit is in overeenstemming met de nieuwe wet. De gevarenzones bieden echter geen exacte vervanging voor de flitspaalinformatie en zal geen locaties van flitspalen bevatten. De gevarenzones bevatten zowel gebieden waar zich flitspalen bevinden, alsmede gevaarlijke punten zoals spoorwegovergangen en gevaarlijke verkeerspleinen.

Grtz.

Specialmade

• 5 months later...

Paul kan je die flitspaal bestanden ergens voor me uploaden, ik heb het gedaan zoals op de pioneer site staat maar als poibase gaat syncen dan zegt het dat het goed is gegaan en krijg ik een map PC en een leeg poibase configuratie bestand ?

wat ik ook doe en hoe ik het ook probeer, poibase meerdere malen opnieuw geinstaleerd, met de pioneer activatie code, het lijkt allemaal goed te gaan ook met sync, maar ik krijg alleen maar een map pc met met daarin een map blackspot en die bestandjes die daarin staan zijn 1 kb en nog een van 1 kb en dan een van  8 kb, de poibase configuratie bestand is 0 kb ? 

Paul kan je die flitspaal bestanden ergens voor me uploaden, ik heb het gedaan zoals op de pioneer site staat maar als poibase gaat syncen dan zegt het dat het goed is gegaan en krijg ik een map PC en een leeg poibase configuratie bestand ?

opgelost :-)