Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hierbij wil mijn witte mistachterlicht unit laten zien. Bij de ebay verkoper waarbij ik ook mijn stuurwielbediening besteld had, had ik de vraag gesteld of hij ook de mistachterlicht unit in het wit kon leveren. En dat kon hij, alleen levert hij een complete set. 

Vorige week is de unit bij mijn eigen Kia dealer erin gezet. Ze hebben wel de bedrading aan elkaar moeten maken aangezien er een andere stekker op zit.

Tevens zit een LED lampje (W16W) in die rood schijnt. 

De foto's zijn niet van super kwaliteit (gemaakt met foon) maar geven wel even een indicatie  :wink:

20130517_062156_zps36a35116.jpg

20130517_062215_zps948c6014.jpg

20130517_062131_zps0f798470.jpg

Hierbij de link naar ebay (hij heeft ze voor de 3 en 5 deurs uitvoering)

http://www.ebay.com/itm/Rear-Bumper-Reflector-Lamp-Fit-Kia-all-new-Picanto-Sports-2011-2012-2013-/121092989841?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item1c31b46391

http://www.ebay.com/itm/Rear-Bumper-Reflector-Lamp-Fit-Kia-all-new-Picanto-2011-2012-2013-/111049890148?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item19db16d964

• Like 1
Posted

Begrijp ik nu goed dat je nu dus ook een rode rechter unit hebt?

Ik denk dat hij bedoeld dat er nu ook een wit rode unit aan de linker kant zit met een rood lampje daarin zodat je wel de misverlichting hebt  :)

Posted

@Murcielaygo: Ik heb nu een rood-rood unit (links) en wit-rood unit (rechts) in de schuur liggen. Hierbij is dus van de linker unit de bedrading door geknipt aangezien deze een andere stekker heeft.

Deze werd geleverd: 

$T2eC16h,!ykE9s7tye9FBRZRuGIDn!~~60_12.J

en hij heeft ook een set voor de 3 deurs:

$T2eC16dHJGoE9nuQg1kgBRZRuI!W-Q~~60_12.J

Posted

In Korea zag ik setjes met leds er in die wit en oranje knipperen en daar onder rode verlichting.

Ook wel tof maar ik heb het lef niet het te proberen hier te krijgen.

Posted

Ik snap het nu, het is dus een set uit een land waar ze geen mistachterlicht hoeven te hebben.

Ik dacht dat het een "gespiegelde" set zou zijn; ik overweeg zelf twee rood-rode met een verborgen gemonteerd apart achteruitrijlicht.

Posted

Ziet er goed uit Jurgen, en inderdaad lekker verlaagd top!

vind dit ook wel interessant: vol LED...

$T2eC16NHJG!E9nm3o)rwBRC6gvT59g~~60_57.J

Posted

ja inderdaad past mooi bij de led achterlichten.

Toch eens kijken om die hier te krijgen.

Posted

Dat weet ik ook niet eigenlijk. Maar ander is er wel weer een oplossing voor.