Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mensen, 

Ik heb 3 weken geleden een Kia Rio 1.4 Automaat gekocht. Daarvan gaat steeds de centrale deurvergrendeling automatisch op slot als ik wegrijdt. is dit uit te zetten?

Geplaatst

Gaat er automatisch op als je harder als 15(?) km/h rijd. Maar is vanaf binnen geen probleem aangezien de deuren wel gewoon gelijk van het slot gaan als je de deur hendel gebruikt! 

Geplaatst

De deuren ontgrendelen automatisch als of de airbags zijn gebruikt, of dat de motor uit wordt gezet. Er zit een veiligheidssysteem op. Echter als je het echt liever uit wilt hebben en niet steeds op de knop te hoeven drukken om te ontgrendelen, zou ik het inderdaad even bij de dealer laten uitzetten. 

Geplaatst

Is idd het anti-carjack systeem.

Heb ik zelf eigenlijk nog niet geprobeerd uit te zetten, het stoort mij immers niet.

Nu weet ik dat je die van Renault kan uitschakelen door de doorlock knop op het dashboard 5 seconden vast te houden. Uiteraard wel de auto op contact. Weet niet of dat bij de Kia ook zo werkt.

Geplaatst

Bij de sportage gaan de achterdeuren niet van binnen open, ook niet door 2x aan handel te trekken en deur staat niet op kinderslot. Pas na verwijderen sleutel of drukken op knop deurvergrendeling gaan ze open. Voordeuren gaan wel meteen open van binnen. En het klopt dat bij onwel worden en je zit alleen in de auto niemand van buiten de deur kan openen. Ook niet als motor uit is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...