SlamJam Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Waarom krijg ik bij mijn profiel te zien als ik een bericht post hoeveel 'Waarschuwingspunten' ik heb en zie ik dit niet bij andere gebruikers? Quote
Specialmade Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 @Michale23, Die waarschuwingspunten zie je alleen van jezelf. Van andere zie je die niet. Dit i.v.m. privacy van de gebruiker. Het zou niet juist zijn dat als je een waarschuwingspunt krijgt dat andere forumleden dat zien. Grtz. Specialmade Quote
Specialmade Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Ik heb er al 5...... Laat mij dat nou niet verbazen !!!! Grtz. Specialmade 3 Quote
betominice Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Je krijg ze alleen maar als je heel stout bent kan ze nog steeds op 1 hand tellen die ik heb uitgedeeld dus heel veel mensen kunnen wel lief zijn Quote
Specialmade Geplaatst 5 Juni, 2013 Geplaatst 5 Juni, 2013 Ik kom maar niet van de nul af... Dus, nog maar even rustig aan doen !!! ik zou zeggen: "hou je veilig" Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.