betominice Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Wie voelt zich geroepen om het team moderators te versterken . Door drukte en het geringe moderators kunnen we niet altijd aanwezig zijn. Graag zouden we ons team versterken. Dus als je je geroepen voelt en de tijd hebt om het te doen . Het vergt geen dag taak dus laat je daarvoor je niet weerhouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 En niet te vergeten alle privileges..... Vooral deze.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 vooral dat laatste lijkt mij ook wel wat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chloso Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Wat moet er allemaal gebeuren als moderator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Wat moet er allemaal gebeuren als moderator? De springende kikkers in de kruiwagen houden....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Druppel Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Wat moet er allemaal gebeuren als moderator? Op één lijn staan met de andere mods, begrip en luisterend oor hebben, streng maar rechtvaardig zijn en de zaken zeggen zoals ze zijn zonder schofferend te worden, ... Ik denk dat ik niet zo ver naast de waarheid zit. Ik ken fora waar de mods vol aan de bak moeten hoor, niet altijd even simpel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Op één lijn staan met de andere mods, begrip en luisterend oor hebben, streng maar rechtvaardig zijn en de zaken zeggen zoals ze zijn zonder schofferend te worden, Dat is mooi gesproken en heel waar Het zijn juist de objectieve beschouwers en niet de veelposters/luidruchtigen die voor die job uitstekend geschikt zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Daarom verkiezen wij niet het moderatorschap.... iPhone met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Ik wil wel moderator worden, dan flikker ik jullie allemaal eruit hier hahaha #ban4life Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Ik wil wel moderator worden, dan flikker ik jullie allemaal eruit hier hahaha #ban4life jij hoort bij de luidruchtigen, hoe kort je hier ook bent, haha ! <X> ongeschikt..dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Daarom verkiezen wij niet het moderatorschap.... Nee zeg, het idee alleen al. Maar eh, ze zijn soms wel nodig.. dus vind je het wat en kun je objectief aan de slag, geef je op. Vind het nog steeds jammer dat Liek vertrokken is als mod. (en lid) Heb er zelf vast wat schuld aan maar dat zal. Dame rijdt nog steeds rond in haar stoere "hondenhok" Sorento, zo heb ik onlangs begrepen via een Fiat P forum 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieles Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Aangezien ik op meerdere fora moderator ben geweest en op dit moment ben ( Blitzkrieg Mod Forum ) lijkt mij het wel wat om dit in de gaten te houden allemaal. Dus bij deze meld ik mij daarvoor aan! Voor uitgebreider "CV" op dit vlak kan je altijd een PM sturen! Mvg Niels Ik ken fora waar de mods vol aan de bak moeten hoor, niet altijd even simpel. tell me about it, ben af en toe continu bezig met mensen/posts/topics in het gereel te houden 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 @Nieles dit is een bijna zelf regulerend forum. Je moet alleen die muppets in de gaten houden. ha,ha,ha,ha,ha,ha Maar als je daar mee om kan gaan kan jij niet meer stuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Die Niels is een beetje oorlog op het forum dus wel gewend..... Wat schetst mijn verbazing....onze Lique is terug op het forum. Ik ben het met bigwade eens, we hebben haar wel gemist als mod. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Die Niels is een beetje oorlog op het forum dus wel gewend..... Wat schetst mijn verbazing....onze Lique is terug op het forum. Ik ben het met bigwade eens, we hebben haar wel gemist als mod. Ik mis ook wel eens het steuntje van Lique in de rug maar het is haar besluit en die waardeer ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lique Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Die Niels is een beetje oorlog op het forum dus wel gewend..... Wat schetst mijn verbazing....onze Lique is terug op het forum. Ik ben het met bigwade eens, we hebben haar wel gemist als mod. Nah, zal wel meevallen toch Maar idd weer aangemeld. Aag mag nogal graag de plaatjes bij de berichten zien en dan moet je aangemeld zijn. En onder je steen blijven zitten als je naam genoemd wordt is dan niet netjes toch En ik heb jullie ook wel gemist 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Leuk ! Welkom terug Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 En ik heb jullie ook wel gemist Joh, je hoort er gewoon bij.....ech wel! Leuk dat je weer terug bent. Ik zal proberen mijn wederhelft in toom te houden....dat zal een behoorlijke dobber worden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Joh, je hoort er gewoon bij.....ech wel! Leuk dat je weer terug bent. Ik zal proberen mijn wederhelft in toom te houden....dat zal een behoorlijke dobber worden! Je tweede ikke Smart? En welkom terug Lique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Je tweede ikke Smart? Yep, mijn forum wederhelft! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Je moet alleen die muppets in de gaten houden. ha,ha,ha,ha,ha,ha Wij houden jou ook in de gaten.... Maar nu weer OT!! Hoeveel moderatoren zijn er minimaal nodig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 @Nieles dit is een bijna zelf reguleren forum. Je moet alleen die muppets in de gaten houden. ha,ha,ha,ha,ha,ha Maar als je daar mee om kan gaan kan jij niet meer stuk. en wij weten uit ervaring dat dit nog niet zo een simpele taak is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Hoi op de vraag hoeveel moderatoren minimaal 2 zou wel leuk zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimo Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Schatting van aantal uren (werkzaamheden) per week? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Zoveel als je wil Nimo maar het vergt echt geen werk week het gaat erom dat er af en toe een moderator online is ik werk ook zoals me mede moderatoren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts