i.paulusma Geplaatst 4 Februari, 2014 Geplaatst 4 Februari, 2014 Ik heb dit lampje vervangen en schrok nogal van de prijs. Wat is de normale prijs voor dit lampje?Hallo, ik haal ze bij de action voor 1,39.Per 10 stuks, ik altijd het licht aan. Geen verschil met de pfilips of oxram van 12 of meer euries. Quote
Ki'aad Geplaatst 4 Februari, 2014 Geplaatst 4 Februari, 2014 Mr.Smart vind alles leuk van Mr.Bigwade..... Quote
Raimond24 Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Ik ga altijd naar de Total hier om de hoek, die hebben Osram lampjes voor ongeveer €5. Quote
SlamJam Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Zo te lezen eet de Kia Cee'd de H7 lampjes? Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Mr.Smart vind alles leuk van Mr.Bigwade..... Echte humor zit vaak al verborgen in het verleden meneer Ki'aad...die nu pas wordt geopenbaard. Daarnaast, kennis geeft macht. Wij kennen het forum op ons duimpje en weten wat er speelt en heeft afgespeeld. Vandaar sommige insider grappen. Een goed voorbeeld is het niet noemen van een bepaald automerk...ik meen O.el, die wij categorisch negeren. Hieraan is de nodige consternatie aan voorafgegaan, voor ons en sommige andere forumleden (nog steeds) met veel vermaak. Dit is voor iedereen leesbaar in de topics, maar is inmiddels weggezakt in het statische archief. Quote
Gast willie wortel Geplaatst 25 November, 2014 Geplaatst 25 November, 2014 Ik heb dit lampje vervangen en schrok nogal van de prijs. Wat is de normale prijs voor dit lampje? http://www.adac.de/infotestrat/tests/autozubehoer-technik/gluehlampen/ Hier een test van ADAC, de duitse wegenwacht, ik neem aan dat deze betrouwbaar is. Groet, Willie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.