vinni Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 Goedemiddag mensen Ik heb gisteren onze kia ceed 1.6 automaat uit 2009 opgehaald super trots. Nu heb ik een lastig dingetje dat de verlichting naast de automaat pook niet doen ik kan gwoon terug komen maar wil graag weten van een ervaren iemand die dat ook heeft meegemaakt .en dat ik weet dat er niets beschadigd wordt als ze het gaan maken hoop op een snelle reactie want in de avond zonder dat licht is niks gr vincent Quote
oude Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 @vinnie, Heb ook een automaat, weliswaar een picanto van 2013, daar zit niet eens verlichting bij de automaatpook. Waarom vind je het maar niets "geen licht"? Kunt toch bij de snelheidsmeter zien in welke versnelling hij staat of is dat bij een ceed niet zo? groet Quote
vinni Posted June 30, 2013 Author Posted June 30, 2013 Ja oude dat is waar .maar als het erop zit dan moet het ook branden vind ik .daarbij komt dat je naast een zwart gedeelte zit en de rest is rood .en als je hem in het donker in een stand wil plaatsen dan kijk ik niet in me dashboard maar bij de pook gr vinni Quote
oude Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 Vinnie, Je hebt gelijk, als het er op zit moet het ook werken. Succes. Oude Quote
bigmac Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Ik denk dat de dingen die je in het donker moeilijk kunt vinden goed verlicht zijn (achterruitverwarming bv). De dingen die je in het donker niet vaak nodig hebt, of op de tast gemakkelijker kunt vinden zijn minder goed verlicht (raambediening bv). De dingen die je blindelings moet kunnen vinden zijn niet verlicht. Je moet je versnellingspook of handrem meteen gemakkelijk kunnen vinden. Ze zitten niet voor niets daar waar ze zitten. Het zou afleiden als je daar onder het rijden naar zou kijken en daarvoor hebben ze dan ook de indicatie in je dashoard aangebracht. Quote
vinni Posted July 4, 2013 Author Posted July 4, 2013 Hier weer ff een update.ben langs de garage geweest en er zit wel degelijk verlichting in. Na voorzichtig de console open gemaakt te hebben zat na onderzoek het stekkertje los .dus ik ben super blij !!!!! 3 Quote
Recommended Posts