Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi iedereen,

Ik ben John en heb onlangs mijn Jeep Cherokee weggedaan en een Kia Picanto aangeschaft, Ik wou eerst een hele nieuwe kopen en via mijn werk kon dat nog iets voordeliger. maar om een lang verhaal kort te maken ben ik gevallen voor een Duitse met bijna alle opties ( super plus pakket met achter remschijven, dubbele mist lampen voor, en stoel verwarming )

Ik heb natuurlijk ook we een beetje dezelfde opmerkingen en ideeën die bijna iedereen met de Picanto heeft.

zoals : ja de speakers......

hier zal ik nog wel eens een vraag over gaan stellen en dan met name de ideale manier om een subwoofer aan te sluiten ( zal wel het makkelijkst via de high input gaan )

en ook mis ik de blue tooth maar ik had al wel gezien dat je gewoon de stuur schakelaars kan bestellen op internet, ik kom er alleen niet uit of de ontvanger nu in de schakelaar zit of niet.

en cruise control komt er zeker in

nou ik zal het niet te lang maken want daar hebben we natuurlijk de verschillende topics voor.

groeten

John

Posted

Daar gaat tie de mist in......haha!

John, welkom op het forum! Je bent in ieder geval behoorlijk ingelezen.

Veel lees- en postplezier.

• Like 1
Posted

John welkom op het forum en heel veel plezier met je Picanto.

Mensen met allerlei ervaringen zijn er genoeg op het forum om je antwoord te geven op je vragen.

Niet iedereen serieus nemen maar daar ben je gauw achter :-) :-) :-)

Posted

:) leuk al die reactie's, even bezig geweest om eindelijk hier de foto te krijgen dan zien jullie wat ik bedoel met de dubbele mistlampen ( en ja zowel links als rechts duh )

het is mistlamp mat dagrijverlichting gescheiden door een chroom lijstje, o ja ik was vergeten dat ik de 15'' ook wel erg leuk vind.

Foto550-FQDXD7J7.jpg

• Like 1
Posted

Hé, dat ziet er mooi uit die dubbele Mist/DLR-lampen! Leuk gevonden ook.