Pipercub Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Kan een ieder een beetje dit forum netjes houden en onderwerpen bij elkaar houden. Ik zie verkoopadvertenties in het verkeerde forum staan, ik zie leer problemen in verschilende onderwerpen staan. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om even te kijken of het probleem of aandachtspunt al een keer geplaatst is. Trek het je niet aan maar denk er eens over na. Groet, Pipercub. Quote
Millgate Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Kunnen die advertenties niet gewoon door een moderator verplaatst worden? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 misschien kun je even melden bij een moderator om welke advertenties het gaat zij zien ook niet alles dus met een beetje hulp kan dit zo worden opgelost Quote
betominice Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Kan een ieder een beetje dit forum netjes houden en onderwerpen bij elkaar houden. Ik zie verkoopadvertenties in het verkeerde forum staan, ik zie leer problemen in verschilende onderwerpen staan. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om even te kijken of het probleem of aandachtspunt al een keer geplaatst is. Trek het je niet aan maar denk er eens over na. Groet, Pipercub. Hoi Pipercub We zien niet alles een te kort aan moderators en we lezen niet alles . Even over het plaatsen van topics sommige mensen maken fouten hoeft niet afgestraft te worden maar als je dan zelf een topic start in het sub forum waar jij denk ik alleen in leest staat deze ook niet op de juiste plek . Quote
bigwade Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Dit is een zelfreinigend forum, en dat gaat best heel goed. Ik heb nog nooit van moderators klachten gehad En verkeerd geplaatst, stuur een berichtje en dan komt het goed. Dit forum is een VRIJWILLIGERS-LEDEN project. KiaMNL geeft wat, de Sponsors ook aan de beheerder/eigenaar en de rest is hoofdzakelijk aan ons, leden. NB er zijn nu nieuwe moderators in opleiding. We horen binnenkort voor wie de vlag uit gaat. Als lastpak wordt dat de nieuwe uitdaging, haha ! . 1 Quote
Smart Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 ......Als lastpak wordt dat de nieuwe uitdaging, haha! Ik voel de bui al hangen...... Helemaal mee eens met het bovenstaande....een zelfreinigend/zelfregulerend forum. Quote
Pipercub Geplaatst 11 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 Juli, 2013 Hoi Pipercub We zien niet alles een te kort aan moderators en we lezen niet alles . Even over het plaatsen van topics sommige mensen maken fouten hoeft niet afgestraft te worden maar als je dan zelf een topic start in het sub forum waar jij denk ik alleen in leest staat deze ook niet op de juiste plek . betominice, ik kan je alleen maar gelijk geven, ik zal in het vervolg beter opletten waar ik het plaats. Quote
Max T Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 Het Kia forum Sportage 3 telt nu 23 pagina's Er is niets van onderverdeling, alles wordt onder elkaar gepost Waarom geen onderverdelingen maken, bijvoorbeeld Remmen, banden, xenon,carosserie ,etc................................ Quote
jeroen66475 Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 @Millgate Als je Google Chrome gebruikt en je zet AdBlock aan dan heb je geen last van advertenties meer Quote
bigwade Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 @MaxT En u leest alleen nog maar het Sportage deel, tja tobben. Je kunt ook eens gaan zoeken. Doe dat bij voorkeur in Google met Kiaclub.nl+zoekterm; er gaat een wereld voor je open. Veel Kia items zijn overigens niet alleen type gerelateerd zoals navi, trekhaken, dakdragers, poetsrommel en meer. Kijk dus even verder dan je eigen type-forum. Quote
Creative Name Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 Wat is er mis met een beetje chaos dan? Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 nog meer ????? doe maar niet we hebben de 2 muppets al dat lijkt mij genoeg chaos Quote
Creative Name Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik dit juist een uiterst keurig en beleefd forum.. Daar kunnen een hoop andere fora nog wat van leren. 5 Quote
betominice Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 nog meer ????? doe maar niet we hebben de 2 muppets al dat lijkt mij genoeg chaos We hebben natuurlijk ook nog de kia ninjas ,pimpboefjes of was het nou Buurman en buurman 5 Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 dat ligt er een beetje aan hoe de wind staat en uiteraard de temperatuur maar hu het maar op buurman en buurman A je TO 1 Quote
bigwade Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik dit juist een uiterst keurig en beleefd forum.. Tja dat was even wennen hè, haha ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.