clm Geplaatst 18 Juli, 2013 Geplaatst 18 Juli, 2013 hallo ik heb een kia cee'd 1.6 gdi van 04/2013. graag zou ik inplaatsbare zonneschermen willen kopen zoals die van sonniboy. Maar ik vind er geen. Wie kan mij helpen? Mvg. Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Juli, 2013 Geplaatst 18 Juli, 2013 Kijk eend op autozonweringshop.nl ik heb daar ooit schermen gekocht voor mijn Aygo en die waren goed en niet duur. Alleen geen idee of ze ook voor jouw Cee'd (al) schermen hebben. Quote
Feite Geplaatst 18 Juli, 2013 Geplaatst 18 Juli, 2013 Ik heb deze zonneschermen op bovengenoemde site gekocht voor mijn Rio een paar maanden geleden, zitten perfect. Quote
The Wizard Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 Anders zijn er origineel Kia te komen krijgen bij dealer. Quote
LJ01 Geplaatst 29 Juli, 2013 Geplaatst 29 Juli, 2013 Ik zag op een andere site (dwaar dezelfde mensen achter zitten als sonniboy), privacyshades.nl, dat ze deze ook voor de Ceed zonneschermen hebben (en nog goedkoper dan voor de Hyundai I30 bij sonniboy.nl). Ik denk dat ik ze ga uitbroberen want wij gebruiken nu een doek en dat is egenlijk niet zo mooi. Quote
The Wizard Geplaatst 30 Juli, 2013 Geplaatst 30 Juli, 2013 Maar niet voor de 5 deurs. Het lijkt me sterk dat het ouse model exact gelijke ramen heeft als het nieuwe model. Quote
patrickceed Geplaatst 30 Juli, 2013 Geplaatst 30 Juli, 2013 Jazeker wel, http://www.privacyshades.nl/privacy-shades-kia-cee-d-wagon-2012-heden-zonneschermen-voor-de-auto.html alleen niet op voorraad Quote
patrickceed Geplaatst 30 Juli, 2013 Geplaatst 30 Juli, 2013 en ook via ebay http://www.ebay.com/itm/KIA-CEE-D-SW-Solarplexius-auto-zonwering-zichtbescherming-van-bj-2012-271123-5-/171072496830?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item27d4b724be dit zijn geen schermen, maar complete "2e voorzet" ruiten.. Wekt zeker mijn intresse.. Quote
The Wizard Geplaatst 31 Juli, 2013 Geplaatst 31 Juli, 2013 Jazeker wel, http://www.privacyshades.nl/privacy-shades-kia-cee-d-wagon-2012-heden-zonneschermen-voor-de-auto.html alleen niet op voorraad Niet voor de 5 deurs, maar voor de sw... Quote
patrickceed Geplaatst 31 Juli, 2013 Geplaatst 31 Juli, 2013 ik dacht weer alleen in me eigen straatje , ik heb de solarplexius bestelt, zodra ze erin zitten zal ik het resultaat hier even posten.. Quote
patrickceed Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 nou je moet er wat handigheid mee krijgen, en geduld. Maar ze zitten erin.. Zeer tevreden met het resultaat 1 Quote
patrickceed Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 met van die plakklemmetjes, indien nodig. http://youtu.be/Kx3LGMOiOJo instructievideo voor het plaatsen, je moet er wat handigheid in krijgen. Quote
chloso Geplaatst 6 Augustus, 2013 Geplaatst 6 Augustus, 2013 Kan je je ramen nog openen dan? En dan bedoel ik openen en je hand er door steken of blijft die zwarte film staan als je raam open is en zodoende je niets kan doorsteken ? Quote
patrickceed Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 Hoi Chloso, ja die kunnen gewoon open, maar nee je kunt je hand er dan niet doorheen steken. Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 Hoi Chloso, ja die kunnen gewoon open, maar nee je kunt je hand er dan niet doorheen steken. Dan heeft het raam openen dus ook geen nut? Lijkt mij dat die folie er dan alleen maar uit waait... Quote
patrickceed Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 Klopt, maar dat is met de "sonniboy" "privacyshades" niet anders, Deze zitten ook met plakstrips bevestigd aan de binnenkant van je raam. Alleen zijn deze natuurlijk van stof met gaatjes.Mocht je frisse lucht achter willen wip je de schermen er zo tussen uit. dit is het "reclame" praatje van hun website: Hoe werkt de Solarplexius zonwering op de achterste zijruiten, die mobiel zijn? De schermen worden ingebracht in de bestaande afdichtingen van de voertuigen - neem een kijkje op onze Youtube video's. Als u het raam opent, omhoog en omlaag - De Solarplexiusschermen blijven aan de binnenkant op hun plek staan. Wilt u frisse lucht in uw auto dan kan men de solarplexusschermen in een handomdraai verwijderen en later weer plaatsen. De schermen achter zijn voor de looks, om redenen van veiligheid en zodat de achterpassagiers niet verblind.worden.Als men ook de achterkant blindeert zal het voertuig in de zomer aanzienlijk minder warm worden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.