Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Stop-start systeem (ISG) wordt niet meer geleverd

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft iemand (zeg bijv. Xtra40) een idee om het ISG permanent uit te zetten? Dus niet via die ellendige knop op het dashboard maar draadje los maken, connector los of iets dergelijks.

Geplaatst

Ik lees al die problemen, en ikzelf heb er nooit last van.. Voor alsnog werkt hij prima, en dat terwijl ik niet elke dag rij.. Soms moet k wel 15/20 min rijden voordat hij opgeladen is maar hij doet het altijd wel..

Geplaatst

Goedkomen zal het "nooit". ik vertelde de dealer van mijn ervaring in GB dat het ISG er feilloos inkwam na een halve dag rijden, anders dan in NL. Zijn reactie was heel simpel dat er uit Zuid-Limburg ook zelden klachten gehoord worden.

Mij maakt het met m'n weinige kilometers niet zoveel uit. En tevreden ben ik met m'n gemiddelde gebruik tijdens 9 dagen GB van 7l/100km.

Ik heb de Venga niet aangeschaft als zuinigheidswonder en geloof al jaren niet de leugens over verbruikscijfers. In mijn optiek allemaal politiek.

fagus

• 2 jaar later...
Geplaatst

Wat de hr Fagus verteld klopt precies als je veel klimt en daalt dan laadt hij extra bij (lijkt het een snellader)

Wanneer je op de vlakke weg zit laad hij maar net genoeg om de accu op peil te houden.

Heb er een Volt en Ampère meter aan gehad en toen een stuk gereden als je dan daalt loopt het Ampèrage best hoog op.

Ik twijfel of het wel klopt dat de accu > 80% moet zijn dit ligt volgens mij hoger.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...