Marillion Geplaatst 3 Augustus, 2013 Geplaatst 3 Augustus, 2013 Sinds 4 weken hoor ik een rammelend geluid aan de rechtervoorzijde van de auto. Het is niet de stabilisator stang of stok. Ook de remblokken zijn het niet. Heeft iemand een soort gelijk probleem gehad. Het is enkel maar hoorbaar bij een wegdek met normale bestrating (. Dus niet bij asfalt) Quote
@Mike Geplaatst 4 Augustus, 2013 Geplaatst 4 Augustus, 2013 Ik zou je vraag stellen in het Picanto gedeelte van dit forum. Dan heb je meer kans om een oplossing voor je probleem te krijgen. Succes. Quote
Creative Name Geplaatst 4 Augustus, 2013 Geplaatst 4 Augustus, 2013 Lege schokdemper of motorsteun los? Quote
Marillion Geplaatst 4 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 Augustus, 2013 Het gaat om een ceed SW uit 2010 Quote
Crum Geplaatst 4 Augustus, 2013 Geplaatst 4 Augustus, 2013 zelf de reactiestang al gecontroleerd (zit tussen stabelisatorstang en veerpoot, kogelgewrichtjes krijgen speling) anders centrale moer van de schokdemper natrekken Quote
Marillion Geplaatst 6 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 6 Augustus, 2013 Crum, Bedankt voor je reactie, het lijkt erop dat de centrale moer van de schorkdemper los zat. Visueel zat deze vast, maar kon nog een halve slag gegeven worden Niet te snel " juichen" moet eerst nog een heel slecht wegdek opzoeken ( klinkers) ] 1 Quote
HobbyRobby Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Ik heb exact hetzelfde gehad. Ook rechtsvoor. Heeft de garage een halve dag en een hoop plakwerk (bumpers, spatbord) gekost voor ze er achter kwamen.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.