Lennart Geplaatst 25 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Augustus, 2013 (aangepast) Flashen: No resultFactory reset: No result GPS maps reset: No resultOpen-knop indrukken: No result (Open-knop blijft ingedrukt, moet ik met een speld weer terughalen) Edit: Nu draaiende op 1.21.6.0 Het enige wat ik niet heb, zijn de originele POI-bestanden. Hiervan ben ik vergeten een back-up te maken Is er iemand die ze nog heeft? Of wellicht een link kan geven naar een volledige back-up / Image van de GPS kaart? (Primo, Navitel) -- Ik ga deze week die vent van Witson (Bob?) maar even lastig vallen, want dit zijn mij iets te veel problemen in een korte tijd. -- Iemand nog andere suggesties? 25 Augustus, 2013 aangepast door Lennart Quote
theomonika Geplaatst 25 Augustus, 2013 Geplaatst 25 Augustus, 2013 kijk even hier http://ftdworld.net/category.php?search=igo Primo Quote
Lennart Geplaatst 25 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Augustus, 2013 kijk even hier http://ftdworld.net/category.php?search=igo Primo Had ik al naar gekeken... Files zijn te oud, heb geen pay-server ( 30 dagen Ziggo retentie) Toch bedankt Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Augustus, 2013 Geplaatst 25 Augustus, 2013 Had ik al naar gekeken... Files zijn te oud, heb geen pay-server ( 30 dagen Ziggo retentie) Toch bedankt Neem je toch even een proefabonnementje op een payserver. Er zijn er die je bijvoorbeeld 10 dagen kan testen Quote
kia_21 Geplaatst 26 Augustus, 2013 Geplaatst 26 Augustus, 2013 Heeft meneer Witson nog reactie gegeven op het updaten van het oude witson systeem? Of werkt het filmpje ook met het oude systeem? Quote
xtra40 Geplaatst 26 Augustus, 2013 Geplaatst 26 Augustus, 2013 Ja helaas was er not yet a update for the older witson systemen Maar als ik dit zo lees wil ik nog wel ff wachten met updaten Deze heeft mij nog ff te veel bugs Quote
Lennart Geplaatst 26 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 26 Augustus, 2013 Vrij veel bugs inderdaad.. Ik heb het inmiddels weer werkend gekregen door een combinatie van eerder genoemde (mislukte) opties... Het is en blijft vreemd, maar volgens mij ligt het in Windows wat niet heel erg stabiel lijkt te zijn.. Voor nu opgelost Nu de e-mail naar Witson versturen met de vraag over de aanwezige bugs ( variabel volume, gps etc...). Ik hou jullie op de hoogte Quote
Lennart Geplaatst 26 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 26 Augustus, 2013 Neem je toch even een proefabonnementje op een payserver. Er zijn er die je bijvoorbeeld 10 dagen kan testen Ik zal binnenkort even kijken. Is aan mijn aandacht ontschoten dat dit ook nog mogelijk was.. Had een aantal jaar geleden een proef op Yabnews, beviel goed Quote
Lennart Geplaatst 29 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Augustus, 2013 Nu weer een probleem. Gps kan niet gevonden worden. Sorry voir de korte en botte reactie, maar schijnbaar pakt hij vanaf de mobiel mijn reactie niet Quote
Lennart Geplaatst 29 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Augustus, 2013 Ah, nu wel Systeem reset en gps reset helpt niet en kabel is goed aangesloten. Moet ik hem nog een keer Flashen? *zucht* Quote
xtra40 Geplaatst 29 Augustus, 2013 Geplaatst 29 Augustus, 2013 als je dat hebt dat hij blijft zoeken naar de gps dan moet je even in het programma van de gps even een reset doen als of het een nieuw toestell betreft dat helpt normaal gesproken prima Quote
xtra40 Geplaatst 29 Augustus, 2013 Geplaatst 29 Augustus, 2013 nu ik het zo terug lees lees ik het ook een beetje verkeerd maar je moet igo gewoon opstarten en dan in het menu van igo even een reset uitvoeren deze klacht heb ik op me werk ook wel eens en dit helpt prima 1 Quote
Lennart Geplaatst 29 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Augustus, 2013 Hellas werkt dit niet. Ik heb het nu al 2x geprobeerd.. Ik installeer hem morgen wel weer opnieuw... Heb nog geen dag zonder probleem van dit ding kunnen genieten, dus ik hoop dat de wet van Murphy mij met rust laat, haha Quote
Lennart Geplaatst 29 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 29 Augustus, 2013 Misschien heeft het ook te maken met NL als standaardtaal. Probeer morgen eerst met EN als standaardtaal. Quote
Cristallx Geplaatst 2 September, 2013 Geplaatst 2 September, 2013 Ondertussen is er nieuwe firmware verschenen Versie 1.5.7 . Ik ga hem straks eerst testen, indien ok zet ik de link online. Mvg, Cristallx Quote
Cristallx Geplaatst 3 September, 2013 Geplaatst 3 September, 2013 Gisteren uitvoerig de nieuwe firmware getest. Firmware start op met het logo van Mitsubishi > via menu snel terug te wijzigen naar KIA. Er is een menu bijgekomen om brandstofverbruik bij te houden > helaas nog niet werkend. Radio > geen verbeteringen, integendeel > RDS werkt niet . Het dimmen bij het inschakelen van de lichten werkt nu wel correct bij de vorige software ging dit bij mij niet goed. Verdere functies doen het prima (dashcam, tv module en achteruitrijcamera heb ik niet kunnen testen). Helaas geen verdere verbeteringen kunnen vinden. Conclusie > deze versie is zeker geen verbetering, vooral het niet werken van RDS stoort mij.Het is duidelijk dat deze software nog in een beta fase zit, laat ons hopen dat deze verder doorontwikkeld word (vooral de radioweergave moet beter) . De hardware is er meer dan geschikt voor. Mvg. Cristallx Quote
Lennart Geplaatst 3 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2013 Ondertussen is er nieuwe firmware verschenen Versie 1.5.7 . Ik ga hem straks eerst testen, indien ok zet ik de link online. Mvg, Cristallx Ondanks dat het geen echte verbeteringen kent, jammer, rijst bij mij nog een vraag. Hoe ben je erachter gekomen dat er een nieuwe versie was uitgebracht? Quote
Cristallx Geplaatst 3 September, 2013 Geplaatst 3 September, 2013 Russische site http://forum.redpower.su/viewtopic.php?f=53&t=1258&start=1125 1 Quote
Lennart Geplaatst 4 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2013 Wordt het inderdaad niet echt duidelijker van. Wat Google Vertalen er van maakt, wordt je er geen wijs uit Ik ga hem een dezer dagen weer terugflashen naar de versie die ik van Xtra40 heb gekregen. Ik hoop dat dan de GPS-problemen opgelost zijn Quote
Lennart Geplaatst 7 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2013 Probleem gevonden: Het zit hem in de kaart-update Heb nu versie 1.29 op de Witson zelf, met de originele kaarten en nu werkt het allemaal weer. Gooi ik de geupdate kaarten erop, kan hij de GPS-ontvanger niet vinden, terwijl hij wel aangeeft in het Tools-menu dat GPS OK is. Nu op zoek naar andere kaarten waarbij hij het wel doet Quote
cees Geplaatst 8 September, 2013 Geplaatst 8 September, 2013 dit is geen probleem maar een constatering Ik heb voor alle duidelijkheid de W2-D9583K WITSON Van de week was ik aan de telefoon in de auto ( bluetooth } Na dat ik de straat in was gereden en nog steeds aan de telefoon was gebeurde het volgend Ik zette de auto in zijn achteruit om in te parkeren ik kreeg beeld van de achter uit rij camera maar mijn telefoon gesprek stopte na dat ik mijn auto uit zijn achteruit haalde had ik weer contact hebben meer mensen met deze radio daar last van GR CEES Quote
xtra40 Geplaatst 8 September, 2013 Geplaatst 8 September, 2013 Dat is een veiligheid dat als je achteruit rijd dat je je alleen daar op concentreerd En niet met andere dingen bezig bent zo dat je niet als nog ergens tegenaan rijdt Quote
Rio Rio Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 fabrieksnavigatie heb je hier overigens geen last van Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 fabrieksnavigatie heb je hier overigens geen last van Die moet er voor jouw model auto dan wel zijn... De nu aangeboden Pioneers zijn in mijn ogen GEEN fabrieksnavigatie, alleen al omdat die systemen niet zo mooi aansluiten in de dashboards. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.