duc Geplaatst 24 Augustus, 2013 Geplaatst 24 Augustus, 2013 hallo, Onlangs is mijn accu overleden en na vervanging is mijn afstandbediening voor de portieren ontregeld! Tenminste hij doet het niet meer, is er een eenvoudige methode om deze weer te activeren?? B.V.D. Groeten Duc Quote
Jack_z Geplaatst 24 Augustus, 2013 Geplaatst 24 Augustus, 2013 misschien een zekering kaduuk door de verwisseling ? ik heb er geen verstand verder van, laatse technische wat ik heb gedaan was een interval schakelaar inbouwen voor mijn ruitenwissers, met als resultaat dat iedere 15 seconden mijn deuren open gingen, maar de ruitenwisser ho maar 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 24 Augustus, 2013 Geplaatst 24 Augustus, 2013 Je kunt eens in je boekje kijken of daar wat staat over het synchroniseren na vervanging van de batterij van je remote. Dit is feitelijk hetzelfde probleem. Vaak is het een kwestie van 5 tot 10 keer hetzelfde commando versturen zodat de "rollende codes" weer gelijk lopen. Quote
Freaky Geplaatst 24 Augustus, 2013 Geplaatst 24 Augustus, 2013 Mogelijk bij de dealer langs gaan. die moeten de sleutel code weer in de computer registreren. Is iets van 5 minuten werk. (neem ook je reserve sleutel mee) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.