miex Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Beste allemaal, Momenteel zijn wij op zoek naar een stationwagen. Wij zijn onder andere geïnteresseerd in Kia Cee'd Sporty Wagon en hierover heb ik een vraag. Vandaar dat ik lid ben geworden. Hopelijk kan mijn vraag beantwoord worden en word ik binnenkort ook eigenaar van een Kia. Groetjes Miex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Welkom, en ehhhh, wat is de vraag ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lique Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Welkom, en ehhhh, wat is de vraag ? Die heeft Miex netjes...zoals het hoort, geplaatst in de daarvoor bestemde categorie KLIK Welkom Miex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Die heeft Miex netjes...zoals het hoort, geplaatst in de daarvoor bestemde categorie KLIK Niet om 00:18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lique Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Moet dat dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Tja je probeert iedereen zo snel mogelijk te helpen en die vraag stond er dus niet om 00:18, vandaar mijn vraag..................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts