Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

vandaag een leuk mailtje gekregen van Kia.nl dat zij je auto gratis winterklaar maken als ik bij een dealer een afspraak wil maken voor deze dag kan dat niet zijn ze iets te voorbarig geweest met het versturen van de mail???

Geplaatst

ik heb hem ook gehad ben vorig jaar ook geweest was leuk en druk en je kreeg een bus strooizout en en kia raambeschermer voor de winter

Geplaatst

Afspraken maken voor de gratis wintercheck kan vanaf 21 oktober.

Staat overigens ook, onder aan de pagina, aangegeven.

"Vanaf 21 oktober kunt u zich op MijnKia aanmelden voor de MijnKia Testdag.

Natuurlijk kunt u op 9 november ook gewoon langs gaan bij uw Kia-dealer of Kia-reparateur".

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Wat doen ze dan precies met die actie?

Als je inlogd op mijnKia.nl, daarna het tabblad "nieuws, tips & acties,

zie je (het eerste item) "MijnKia Testdag. klik op lees meer.........

We maken alle Kia's winterklaar, ook die van u, helemaal gratis!

Omdat de herfst en winter weer voor de deur staan, is het bijna tijd om uw Kia te laten checken op 10 vitale punten, zodat u onbezorgd de winter ingaat. 

Op zaterdag 9 november 2013 bent u van harte welkom bij uw Kia-dealer of Kia-reparateur om uw Kia te laten checken op:

Ophanging en stuurinrichting

Uitlaat - en ophangrubbers

Motoroliepeil

Koelsysteem

Ventilatorriem

Accu en klemmen

Zicht

Verlichting

Banden

Remsysteem

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

maar het is wel raadzaam een afspraak te maken vorige keer ging ik er ook zomaar heen en het was toen om 9 uur 's ochtends al mega druk...

Geplaatst

Als je inlogd op mijnKia.nl, daarna het tabblad "nieuws, tips & acties,

zie je (het eerste item) "MijnKia Testdag. klik op lees meer.........

We maken alle Kia's winterklaar, ook die van u, helemaal gratis!

Omdat de herfst en winter weer voor de deur staan, is het bijna tijd om uw Kia te laten checken op 10 vitale punten, zodat u onbezorgd de winter ingaat. 

Op zaterdag 9 november 2013 bent u van harte welkom bij uw Kia-dealer of Kia-reparateur om uw Kia te laten checken op:

Ophanging en stuurinrichting

Uitlaat - en ophangrubbers

Motoroliepeil

Koelsysteem

Ventilatorriem

Accu en klemmen

Zicht

Verlichting

Banden

Remsysteem

Grtz.

Specialmade

Zeg maar best wel zinloos met een jaar oude auto dus, tenminste dat hoop ik dan hahaha 

Geplaatst

@Creative Name,

Natuurlijk is het zo dat als je auto 1 jaar oud is je ervan uit mag gaan dat alles in orde is.

Toch komt er soms een "probleempje" boven water. Denk hierbij aan banden, verlichting

of motoroliepeil. Er zijn legio mensen die die dit soort dingen nooit checkt.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Eeehhh eerlijk is eerlijk, gister voor het eerst sinds 6 maanden bandjes nagekeken en ze zaten alle vier onder de 2 bar...

Misschien moet ik toch ook maar die afspraak maken  :death:

• Like 1
Geplaatst

ik ga er zekers wel heen dan weet ik ook gelijk dat alles klaar is voor de winter

die dag zal me gelukkig geen rib uit mn lijf kosten dat scheelt me weer

vooral na een dure reperatie aan mn kia die ik nu ga krijgen  :cry:

Geplaatst

sludge reiniging en een nieuwe klopsensor dus het valt mee waren het niet dat de kia onderdelen bij de dealer zo enorm duur zijn helaas

Geplaatst

Koppakking overleden? 

ik heb het woord koppakking niet in de mond of toetsenbord gehad (als monteur moet je nog veel meer reden kunnen bedenken waar sludge vandaan komt)

Geplaatst

ik heb het woord koppakking niet in de mond of toetsenbord gehad (als monteur moet je nog veel meer reden kunnen bedenken waar sludge vandaan komt)

Waar slaat dat nou weer op? Misschien heb je dat gekke tekentje wat helemaal achteraan staat niet gezien, dat betekent dat het een vraag was....

• Like 1
Geplaatst

Beetje helderheid w.b rio 2003 en eventueel linkje naar eerder bericht was wat duidelijker dan de posting #12

Vind ik dus :wink:

Maar een GRATIS wintercheck is natuurlijk altijd fijn.

(Met gratis luchtballon met het KiaLogo voor de kleine, sprits voor moeders en een ventieldopje voor paps wordt dit weer een jummie herfst uitje :wink: )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...