Gast Stief Geplaatst 12 November, 2013 Geplaatst 12 November, 2013 Ik heb op mijn OEM unit (geen navi , rood scherm) nog geen BT kunnen ontdekken eigenlijk ? Ik heb hem wel gepaired met de carkit maar muziek afspelen oid kan ik niet vinden. Wel gepaired maar geen BT??? Dat snap ik niet. Hoe heb je 'm gepaired dan? of heb je een losse CK. Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 November, 2013 Geplaatst 14 November, 2013 Ik heb hem wel gepaired met de carkit maar muziek afspelen oid kan ik niet vinden. Je telefoon ondersteunt wel A2DP? Dan moet de functie beschikbaar zijn bij verbinding door (meermaals) op [MEDIA] te drukken. Quote
Witalik Geplaatst 16 November, 2013 Geplaatst 16 November, 2013 Ik bedoel dat ik geen media kan afspelen he via me telefoon (Iphone 4s) of deze A2DP heeft weet ik niet maar ik weet wel dat apple producten met BT nogal vervelend zijn. Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 November, 2013 Geplaatst 16 November, 2013 Een iPhone 4s ondersteunt A2DP; ik heb er zelf ook eentje... De 3Gs ondersteunde dit zelfs al na een update van iOS. Als je op [MEDIA] drukt tot "MP3 playback" op de display staat zal het geluid van je iPhone hoorbaar zijn over de speakers. Bediening moet echter nog steeds vanaf de telefoon, omdat iOS (nog?) geen AVRCP (Audio/Video Remote Control Profile) ondersteunt. Zodra je je telefoon koppelt en kunt gebruiken voor telefoongesprekken is A2DP beschikbaar EN actief voor (helaas) ALLE systeem-audio van je iPhone. Quote
Witalik Geplaatst 17 November, 2013 Geplaatst 17 November, 2013 Ik heb geen MEDIA knop op mijn unit. Ik heb er zo een als hier op het plaatje. Quote
Gast Stief Geplaatst 17 November, 2013 Geplaatst 17 November, 2013 Als je m om aux zet. En je hebt op je tel. media via bluetooth aangezet, kun je muziek draaien op je tel. en geluid via je radio Quote
Dokter Tinus Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 Hallo Stieven, Inmiddels is mijn Witson W2-C023 ingebouwd. Ben er nu lekker mee aan het spelen geweest. Nu loop ik tegen een paar dingen aan waarvan ik niet wat vindt in de gebruikershandleiding en op Google evenmin. Ik kan radiozenders niet in een (eigen) volgorde opslaan. Ik zie geen mogelijkheid om radiozenders met een bepaalde naam op te slaan. Klopt het dat in de POP modus niet links de Navi en rechts de radio weergegeven kan worden? Heb jij hier ervaring mee? gr. Tinus. Quote
Towerom Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 Hallo Stieven, Inmiddels is mijn Witson W2-C023 ingebouwd. Ben er nu lekker mee aan het spelen geweest. Nu loop ik tegen een paar dingen aan waarvan ik niet wat vindt in de gebruikershandleiding en op Google evenmin. Ik kan radiozenders niet in een (eigen) volgorde opslaan. Ik zie geen mogelijkheid om radiozenders met een bepaalde naam op te slaan. Klopt het dat in de POP modus niet links de Navi en rechts de radio weergegeven kan worden? Heb jij hier ervaring mee? gr. Tinus. Hi Tinus, Ik heb hier ook ervaring mee. Je kunt je eigen gekozen radiozenders opslaan door: 1. zoek het gewenste station op via het Function scherm, of via het scherm "list" 2. Als je de zender gevonden hebt, ga je naar het nummer waaronder je het wil opslaan en houd je die ingedrukt tot deze wordt opgeslagen. Wat betreft het POP-modus kan ik je helaas niet helpen. Groet, Thomas Quote
Dokter Tinus Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 Ha Thomas, Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga er vanmiddag gelijk proberen. Vanochtend merkte trouwens dat ik via de BT optie keurig mijn contactpersonen in beeld krijg maar er niet op kan tikken om te bellen. Heb je daar toevallig ook ervaring meer? Hoe is jouw algemene gevoel bij de radio? Ik vind de interface en het geluid met name erg goed. Groeten, Tinus Quote
handyman Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 moet je dubbelklikken op je contactpersoon dan werkt het wel Quote
Gast Stief Geplaatst 10 Maart, 2014 Geplaatst 10 Maart, 2014 Hoi Tinus, Met POP is het gewoon mogelijk de schermen te wisselen hoor. Ik draai inmiddels al een tijdje Android dus kan het nu niet testen. Maar ik weet dat ik ermee geexperimenteerd heb. Het is geloof ik ook afhankelijk van wat je gestart hebt voordat je POP activeert. Je kunt overigens ook de schemen omwisselen van linos naar rechts. Gewoon een beetje mee spelen, dan vind je het wel. Quote
Dokter Tinus Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 Hé Handyman, Thnx voor de tip. Zal het vanmiddag weer proberen. Quote
Dokter Tinus Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 Hoi Tinus, Met POP is het gewoon mogelijk de schermen te wisselen hoor. Ik draai inmiddels al een tijdje Android dus kan het nu niet testen. Maar ik weet dat ik ermee geexperimenteerd heb. Het is geloof ik ook afhankelijk van wat je gestart hebt voordat je POP activeert. Je kunt overigens ook de schemen omwisselen van linos naar rechts. Gewoon een beetje mee spelen, dan vind je het wel. Ik zag inderdaad dat als je op de linkerhelft tikt dat je dan de opties kunt kiezen voor die kant. Het instellingen menu verschijnt dan aan de rechterkant en andersom. Echter krijg ik het daarin niet voor elkaar specifiek links de navigatie en rechts de radio te krijgen. Maar ik blijf zoeken..... Quote
Dokter Tinus Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 Hi Tinus, Ik heb hier ook ervaring mee. Je kunt je eigen gekozen radiozenders opslaan door: 1. zoek het gewenste station op via het Function scherm, of via het scherm "list" 2. Als je de zender gevonden hebt, ga je naar het nummer waaronder je het wil opslaan en houd je die ingedrukt tot deze wordt opgeslagen. Wat betreft het POP-modus kan ik je helaas niet helpen. Groet, Thomas Ze worden nu inderdaad opgeslagen in de lijst. Ik had een beetje de verwachting dat hij de zender onder de RDS tekst zou opslaan of zo zodat je in de list echt ziet welke zender het is. Helaas werkt dat blijkbaar niet. Als je dat weet is het goed zo. Quote
Towerom Geplaatst 11 Maart, 2014 Geplaatst 11 Maart, 2014 Hoe is jouw algemene gevoel bij de radio? Ik vind de interface en het geluid met name erg goed. Groeten, Tinus Kwaliteit van het geluid is ok. Ontwerp had ik zelf wat handiger gemaakt. Ik denk dat je voor gebruik in de auto grote knoppen moet gebruik, zodat je niet te veel wordt afgeleid van het rijden. Ik heb in mijn vorige auto gebruik gemaakt van de O'car iphone carstereo en die had een (als ik de Renault app gebruikte voor de werking) duidelijk user interface en ik denk dat ook de nieuwe oplossing van Apple zelf in toekomstige auto's beter zal werken. Aan de andere kant kun je van chinezen (nog) niet verwachten dat ze alles meteen perfect doen Quote
plattie Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Ze worden nu inderdaad opgeslagen in de lijst. Ik had een beetje de verwachting dat hij de zender onder de RDS tekst zou opslaan of zo zodat je in de list echt ziet welke zender het is. Helaas werkt dat blijkbaar niet. Als je dat weet is het goed zo. Ik zit ook te overwegen om de C074 aan te schaffen. Maar klopt het dat je bij de voorkeurszenders geen zendernaam te zien krijgt? Alleen de frequentie? Quote
Dokter Tinus Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Ik zit ook te overwegen om de C074 aan te schaffen. Maar klopt het dat je bij de voorkeurszenders geen zendernaam te zien krijgt? Alleen de frequentie? Dat klopt inderdaad (in ieder geval voor mijn W2-C023). Ik luister overwegend naar 2 stations dus ik weet op welke plek in de lijst ik ze opgeslagen heb. Maar het is inderdaad onhandig. Quote
plattie Geplaatst 31 Maart, 2014 Geplaatst 31 Maart, 2014 Hmmm, dat is jammer. De C023 is onderhuis volgens mij hetzelfde als de C074 dus dat zal wel niet verschillen. Het zou mij niet zovele uitmaken maar m'n vrouw die er dagelijks in rijdt gaat dat niet waarderen denk ik. Jammer. Quote
Mieske007 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Dan zal het wel aan mijn tel. liggen. Maar met de orginele unit (zowel de nav als zonder nav versie) kan ik mijn Samsung Galaxy S4 niet bedienen. Ik kan wel muziek afspelen geluid via de unit maar bediening via mijn tel. Met de Witson werkt het net als in de BMW. Geluid via de radio en bediening kan daar ook mee. Dus ook gewoon volgende map of nummer of dootspoelen. De volgende keer, dat je instapt gaat ie ook gewoon verder waar ie gebleven was. Ookal heb ik andere Apps open staan. Stief, Gisteren heb ik ook de Witson laten plaatsen. Mijn telefoonboek werd toen echter niet overgenomen vanuit mijn Samsung S4. Heb je nog tips en-/of trucs? De Pimpmasters hebben gisteren geprobeerd om een nieuwere update van de Navi (met nederlandse teksten) via de bijgeleverde sd-kaart te laten draaien. Helaas vindt het systeem dan geen enkele sateliet meer. Om die reden de bijgeleverde Navi er weer terug op gezet. Heb jij hier nog een tip voor om een nieuwere versie wellicht wel draaiende te krijgen? Quote
handyman Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Had ik ook met mijn nieuwe witson- moet je even in je in je sys.txt onder GPS toevoegen.....port=2. En baud =9600 Verstuurd vanaf mijn A1-810 met Tapatalk 4 Quote
Mieske007 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Had ik ook met mijn nieuwe witson- moet je even in je in je sys.txt onder GPS toevoegen.....port=2. En baud =9600 Verstuurd vanaf mijn A1-810 met Tapatalk Dank voor je reactie. Misschien kun je eventueel in een privebericht nog wat uitgebreider reageren. Ik heb namelijk geen enkel idee waar ik dat precies moet zoeken en hoe ik dat dan kan aanpassen.. Quote
Gast Stief Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Wat Handyman zegt klopt. Als je de sd kaart in je computer plaatst. Zul je zien dat er in het mapje van de nav een bestandje sys.txt staat. Als je deze opent zie je wel een kopje 'gps' staan. Mocht je meer info nodig hebben dan verneem ik het wel. Gr, Stief Quote
xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Heb vandaag weer aan een s100 systeem gewerkt en deze heeft de navigatie gewoon een tijd probleemloos kunnen gebruiken maar opeens werkte het systeem niet meer zou het kunnen dat dit bestandje dan is beschadigd ??? Quote
handyman Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Lijkt me sterk. De primo werkt prima op het oude platform- de s100 moet je dwingen in je systxt. Bij het uiloggen zet hij deInstellingen in je system.ini en met de aanpassing van je sys.txt zet je je GPS port automatisch weer goed bij het opnieuw opstarten Verstuurd vanaf mijn A1-810 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Ja vond het ook vreemd maar heb nu een wat ouder systeem er op gezet en die werkt in een keer perfect dus het is wel opgelost maar is goed dat ik dit nu weet dit ga ik vaker meemaken en weet nu wel wasr ik op moet letten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.