Smart Geplaatst 18 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Februari, 2014 Deze firmware update heb ik onlangs ook naar Smart gestuurd en daar werkte de update niet ! Alles liep zoals het hoorde totdat het systeem opnieuw moest opstarten. Misschien wil Smart daar even op reageren. Ik heb inderdaad geprobeerd deze te installeren, maar nadat ik op het scherm met de oude en nieuwe software OK had gegeven, ging het systeem helaas niet meer verder dan de voortgangsbalk met 0kb. Ik kon alleen nog maar resetten om de radio uit te krijgen, zonder dat deze op het contact stond! Resetten wordt ook in dit topic besproken. Quote
Ysie Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Je moet hem zeker 30 min laten werken. Is normaal dat hij een tijdje op nul staat. De update is niet in 5 min gedaan. Quote
Smart Geplaatst 18 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Februari, 2014 Klopt, wist ik ook, maar twee uur is echt té lang..... 1 Quote
Ysie Geplaatst 19 Februari, 2014 Geplaatst 19 Februari, 2014 Klopt, wist ik ook, maar twee uur is echt té lang.....Ja, lijkt me ook . Mischien een beschadigt bestand of slechte sector op je USB stick. Ik heb hier ook de update staan maar zal eens kijken als ik tijd heb om hem ook door te kunnen geven. Quote
william Geplaatst 20 Februari, 2014 Geplaatst 20 Februari, 2014 http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-KiaEMEA-Site/en_GB/-/GBP/View-Promo?Page=SupportPage3 versie 7.4.5 vriendelijke groeten. Quote
Smart Geplaatst 20 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2014 Goed bezig William, jij mag blijven....! Quote
rightone Geplaatst 20 Februari, 2014 Geplaatst 20 Februari, 2014 wellicht was daarom de update 7.3.2 niet meer te downloaden omdat ze bezig waren de nieuwe update te plaatsen op navigation.com Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 Februari, 2014 Geplaatst 20 Februari, 2014 Maar wat veranderd er nou met zo'n update dan???? Quote
Smart Geplaatst 20 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2014 Ja, dat vroeg ik mij ook af. De LG unit van Kia bestaat niet enkel en alleen uit het navigatiesysteem, maar daar zal die update toch alleen voor de navi bedoeld zijn. Mogelijk dat er ook wijzigingen zijn voor nieuwe bluetooth toestellen en aanpassing carkit/microfoon instellingen. Maar zeker weten doe ik het niet. 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 Februari, 2014 Geplaatst 20 Februari, 2014 Ja, dat vroeg ik mij ook af. De LG unit van Kia bestaat niet enkel en alleen uit het navigatiesysteem, maar daar zal die update toch alleen voor de navi bedoeld zijn. Mogelijk dat er ook wijzigingen zijn voor nieuwe bluetooth toestellen en aanpassing carkit/microfoon instellingen. Maar zeker weten doe ik het niet. Oké, nou die van ons werken prima qua telefoon (nieuwe note 3) dus houden wij het maar bij het oude. Quote
Smart Geplaatst 20 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2014 Ik heb er eens over nagedacht, maar KMNL gaf enige tijd geleden aan dat Navteq voor hun de software regelt. Mogelijk dat ook de bluetoothfunctionaliteit en andere zaken hierin zijn verwerkt. Quote
enrique Geplaatst 27 Februari, 2014 Geplaatst 27 Februari, 2014 Als je de auto na september 2013 hebt gekocht zit de update verdisconteerd in de prijs (dus gratis) Is je auto van vóór september 2013 dan kun je voor € 199,00 7 update kopen (7 jaar lang update) Daar zit dan automatisch de nieuwe firmware bij. Grtz. Specialmade Hoi Specialmade, Daar ben ik het niet mee eens want ik heb eind december 2013 de nieuwste kaartupdate er in laten zetten voor € 199 (7jaar) maar geen nieuwe software daarin Dus die zal ik er toch zelf in moeten zetten als ik die zou willen bijgaand de informatie Systeemversie 7.3.2 Bluetooth versie 3.1.4 navigatieversie : 2013.04.22 kaartdatabankversie : 311EFAF Firmware versie : 1.7.1_SL Quote
Smart Geplaatst 27 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2014 Versie 7.4.5 lukt ook niet om te installeren....wat doe ik vaudt? Quote
Specialmade Geplaatst 27 Februari, 2014 Geplaatst 27 Februari, 2014 Versie 7.4.5 lukt ook niet om te installeren....wat doe ik vaudt? Waarschijnlijk het laatste gedeelte........annuleren aan het einde...... Grtz. Specialmade Quote
Jack_z Geplaatst 27 Februari, 2014 Geplaatst 27 Februari, 2014 smart heeft op alles een annuleringsverzekering waarschijnlijk ? Quote
Smart Geplaatst 27 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2014 De instructie zegt dat je op OK moet drukken....alleen hij start niet, terwijl er wel een balkje verschijnt. Misschien dan toch op annuleren drukken?? Quote
Wimke Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Weet iemand of je de software kunt instelleren met een acculader aangesloten in plaats van de motor te laten draaien? En heb je daar een speciale acculader voor nodig, ik heb er eentje van de Aldi die gel en gewone accu's kan laden. Quote
ceeder Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Daar ben ik ook benieuwd naar..... Quote
Specialmade Geplaatst 1 Maart, 2014 Geplaatst 1 Maart, 2014 De instructie zegt dat je op OK moet drukken....alleen hij start niet, terwijl er wel een balkje verschijnt. Misschien dan toch op annuleren drukken?? Van de site: Als de software eenmaal is bijgewerkt en het systeem automatisch opnieuw is opgestart, drukt u op Cancel (Annuleren) in het pop-upvenster om het updateproces te voltooien. Verwijder de USB-stick. Grtz. Specialmade Quote
Wimke Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 Ik heb gisteren de software update gedaan met de acculader er aan en dit werkt prima! Je hoeft dus niet je motor te laten draaien maar kunt hem met aangesloten lader installeren. 2 Quote
Specialmade Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 Ik heb gisteren de software update gedaan met de acculader er aan en dit werkt prima! Je hoeft dus niet je motor te laten draaien maar kunt hem met aangesloten lader installeren. Kijk dat is een nuttige tip. Grtz. Specialmade Quote
Wimke Geplaatst 2 Maart, 2014 Geplaatst 2 Maart, 2014 Even een update, tijdens het installeren van nieuwe kaartupdate vandaag ging het dus wel mis met de acculader. De auto gaf aan dat de motor gestart moest worden en de update werd onderbroken........... Gelukkig heb ik het opnieuw kunnen doen en is het met draaiende motor wel gelukt. Dus toch maar het milieu en de portemonnee schaden en de motor laten lopen tijdens een update. Ik heb nu de kaartversie 312E7AM, maar volgens mij loopt die ook ver achter...... Quote
Smart Geplaatst 2 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2014 Van de site: Als de software eenmaal is bijgewerkt en het systeem automatisch opnieuw is opgestart, drukt u op Cancel (Annuleren) in het pop-upvenster om het updateproces te voltooien. Verwijder de USB-stick. Grtz. Specialmade Hij moet eerst de software installeren ná het klikken op OK....toch? Daarna annuleren is logisch....zou Johan zeggen! Quote
rightone Geplaatst 3 Maart, 2014 Geplaatst 3 Maart, 2014 heb vanochtend de update geinstalleerd naar 7.4.5 nog geen wijzigingen gezien wellicht wat aangegeven is Bluetooth update ivm nieuwe telefoon etc...update altijd tijdens het rijden van huis naar werk dan schaad ik het milieu ook in dat opzichte niet want ik moest toch al naar me werk rijden Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.